A month later
>>Toby has logged on
>>Jenna has logged on
>>Ashy has logged onJenna: Hey guys, what's going on?
Toby: Well thanks to everyone's hard work the Source building will be up and running in a week.
Ashy: Thank god! I'm so excited!
Jenna: Same Boi, ever since the app went down I haven't been able to talk to Fell.
Ashy: Fell?
Jenna: /(≧ x ≦)\ NO ONE!
Toby: Fell is Jenna's Friend/crush
Jenna: TOBY STAY OUT OF MY PAST CONVERSATIONS WITH HER!
Toby: Wasn't in them, doesn't take a hacker to know you have a slight crush on the girl.
Jenna: GAH!
>>•√÷ has logged on
Ashy: I donno who you are or how your on the server but no one here likes math, so take your maths some where's elsesesese
$-*-#: ¥ØỮV€ gΞV€Ň ¥ØỮŘ ŦŘỮŞŦ ŦØ ŦĦ€Ş€ Р€ØРŁ€? ØĦ ĦØŴ ŞΞŁŁ¥ Ø₣ ¥ØỮ~
Toby: How are you-
<< The user named 'Toby' has recently deleted their profile, you can not talk to this user.
<< The user named 'Jenna' has recently deleted their profile, you can not talk to this user.
***Melissa has blocked you, you can no longer talk to this user***
***Jinx has blocked you, you can no longer talk to this user***
#&$#: ŇØŴ Ŵ€'Ř€ ΔŁØŇ€.
Ashy: WHO ARE YOU?! WHY ARE YOU DOING THIS!
•√÷: ĦỮĦ, ¥ØỮ'V€ gØŦŦ€Ň ŞŦỮРΞĐ€Ř ØV€Ř ŦĦ€ ¥€ΔŘ, ĦΔV€ ¥ØỮ ŇØŦ?
Ashy: why does your user name keep changing?
|¥°|^: ŞØ ¥ØỮ ĆΔŇ'Ŧ ŦŘΔĆ€ Μ€, Μ¥ Đ€ΔŘ! Ξ ŴΔŞŇ'Ŧ βØŘŇ ¥€ŞŦ€ŘĐΔ¥! ¥ØỮ ŴΞŁŁ ŦŘ¥ ŦØ ŦŘΔĆҜ Μ€ Ξ₣ Ξ ĦΔV€ Δ Ř€ΔŁ ŇΔΜ€, βỮŦ Ξ₣ Ξ Ҝ€€Р ΞŦ ΔŦ ŘΔŇĐØΜ, ŇØ ØŇ€ ŴΞŁŁ β€ ΔβŁ€ ŦØ ₣ΞŇĐ Μ€, β€ĆΔỮŞ€ Ξ. ΜΔŦĆĦ. ŦĦ€. ĆØĐ€~
Ashy: Who are you, what do you want?!
•°¢^|÷¢: Ξ ŴΔŇŦ ¥ØỮ, ¥ØỮ'V€ β€€Ň ŞØ ŇΞĆ€ ŦØ Μ€. Ř€Μ€Μβ€Ř ŦĦ€ ₣ΞŘ€ ΔŦ ŦĦ€ ŞØỮŘĆ€ βỮΞŁĐΞŇg, ΔŁŁŁŁŁ ŦĦØŞ€ Р€ØРŁ€ ŦĦΔŦ ĐΞ€Đ? Ξ ҜŇ€Ŵ ŦĦΔŦ Y0u ∆ñd T0b¥ Ŵ€Ř€ gØΞŇg ŦØ Μ€€Ŧ, Ξ ŦŘΞ€Đ ŦØ ŞŦØР ΞŦ, βỮŦ Ξ ĆØỮŁĐŇ'Ŧ. Μ¥ Ň€ЖŦ ΜØV€ ŴΔŞ ŦØ ҜΞŁŁ ĦiM, ŞØ Ξ Ş€Ŧ ₣ΞŘ€ ŦØ ŦĦ€ ŞØỮŘĆ€ βỮΞŁĐΞŇg ΔŇĐ ΜΔΔΔΔ¥β€ ŦĦŘ€Ŵ Δ ₣€Ŵ βØΜβŞ ΞŇ ŦĦ€Ř€. Ξ ŦĦØỮgĦŦ ŦĦΔŦ Ħ€ ĐΞ€Đ, Ħ€Ř€ ŦØ ₣ΞŇĐ ØỮŦ Ħ€ ŞҜΞРР€Đ ŴØŘҜ ŦĦΔŦ ĐΔ¥ ŦØ ŦΔŁҜ ŦØ ¥ØỮ. ŞØ Ξ'V€ β€€Ň ĦΞĐΞŇg ΞŇ ŦĦ€ Ş¥ŞŦ€Μ, ŴΔŦĆĦΞŇg... ŴΔΞŦΞŇg... Ξ ĦΔV€ ΔŁŁ ŦĦ€ ΞŇ₣ØŘΜΔŦΞØŇ ØŇ ¥ØỮ ΔŇĐ ¥ØỮŘ ₣ŘΞ€ŇĐŞ, ΔŇĐ Ξ₣ ¥ØỮ РŁΔ¥ ΔŁØŇg Ξ ŴØŇ'Ŧ ҜΞŁŁ ŦĦ€Μ.
Ahy: You... Destroyed the Source building? To keep Toby away? Why! Why would you want me? I don't even know you, let alone want to be with you!
$+$: ŞØ... ¥ØỮŘ ŇØŦ gØΞŇg ŦØ РŁΔ¥? ØĦ Ŵ€ŁŁ, Ξ ŴΔŇŦ€Đ ŦØ ҜΞŁŁ ŦĦ€Μ ΔŇ¥ŴΔ¥.
Ashy: NO! WAIT ILL PLAY ALONG PLEASE DONT HURT THEM PLEASE!
#-$: ØĦ ĴØ¥! Ξ'ŁŁ β€ ΔŦ ¥ØỮŘ ĦØỮŞ€ ŦØ РΞĆҜ ¥ØỮ ỮР ΞŇ Δ βΞŦ! ØĦ ΔŇĐ ĐØŇ'Ŧ ŦŘ¥ ŦØ ĆØŇŦΔĆŦ T0b¥ ØŘ ŦĦ€ ØŦĦ€ŘŞ, β€ĆΔỮŞ€ ¥ØỮ ŴØỮŁĐŇ'Ŧ β€ РŁΔ¥ΞŇg ₣ΔΞŘ ΔŇĐ Ξ'Đ ĦΔV€ ŦØ ҜΞŁŁ ŦĦ€Μ ŦĦ€Ň ¥ØỮŘ ŁØV€Đ ØŇ€Ş, ΔΔΔΔΔŇĐĐĐĐĐ ŦĦ€ΞŘ ŁØV€Đ ØŇ€Ş! ØҜΔ¥, β¥€ β¥€!~
<<•√÷ has logged out
<<Ashy has logged out