1.

1.3K 141 21
                                    



O 1 rok později:

Muž v bílém plášti procházel klidnou chodbou a přemítal. Moc dobře věděl, že už konečně nastal ten čas, na který tak dlouhou dobu čekal. Jeden celý rok, než konečně bude moct pokročit s Projektem: Nová budoucnost. Byl neskutečně šťastný, ale nervózní v jednu a tu stejnou chvíli. Zrychlil krok a dostal se do hlavní kabiny. „Charlien, rozhlaste, aby se všechny skupiny dostaly do zahajovací místnosti. Konečně můžeme začít s projektem," rozkázal mladé slečně, která seděla u hlásícího panelu.

„Myslíte, že už jsou připraveni?" zeptala se Charlien nejistě, ale začala si připravovat potřebné náčiní a text, aby to řekla správně. „Znají jenom svoje skupinky a učitele. Bude pro ně šok se zničehonic seznámit s ostatními v Institutu."

„Ano, jsou připraveni," usmál se Nowell arogantně a neskutečně moc se těšil, až uvidí všechny exempláře zase vedle sebe. Už nemohl dál čekat. „Musíme projekt rozjet, aby nám vystačil čas i na jiné věci," muž se opřel o zeď a čekal.

Charlien si povzdechla, upozornila všechny v místnosti, že bude hlásit a pak si ke rtům přiložila drobný přístroj. „Hlášení," zvolala a až do hlavní kabiny, kde se nacházeli, byl slyšet její hlas. Po celém Institutu byla slyšet. „Skupiny," podívala se na text, aby je přečetla správně. „které teď přečtu, se okamžitě dostaví do sekce D8." Charlien ještě hodila jeden pohled po blonďatém muži a ten přikývl, čekaje na to, až bude konečně projekt zahájen. „Skupiny Alfa projdou hlavní chodbou a povede je velitel Todd. Skupiny Beta společně se skupinou Delta, se na dané místo dostaví přes chodbu s můstkem a povede je velitelka Turner." Žena si odkašlala a měla pocit, že se z těch slov zblázní. „A skupiny Omega mají cestu skrz tunel a jejich velitelem bude Duster. Konec hlášení." Charlien konečně odložila přistroj od svých úst a podívala se na svého šéfa.

„Skvělé. Teď to ještě jednou zopakujte a pusťte kamery v sekci D8," ušklíbl se Nowell a s velkým úsměvem se rozešel na místo, kde se měly konečně všechny skupiny poprvé po ztrátě vzpomínek setkat. Uslyšel znovu stejný rozhlas a spokojeně si zamlaskal. Všichni ho vždy poslechli na slovo. Prošel dlouhou chodbou, až se dostal ke konečným dveřím, na kterých bylo napsáno D8. Byl u cíle.

Pomalu otevřel dveře a vyšel na vyvýšenou plošinu, kde kolem něj byla postavená stráž s elektrickými zbraněmi a před ním velká místnost se stoly a židlemi, ale na těch nikdo neseděl. Všech padesát mladých lidí se vyděšeně rozhlíželo kolem sebe. Všichni byli zmatení, protože znali jen svoji skupinu po pěti lidech. Celý rok po ztrátě vzpomínek byly drženi ve dvou místnostech. V jejich pokoji a učebně. Jen po pěti lidech.

„Zdravím všechny přítomné," promluvil Nowell a tím strhl pozornost všech pod sebou. Jeho pohled se však zastavil na zelených očí chlapce, kterého si pamatoval velice dobře. Byl to ten mladý hoch, který se ze všech bránil nejvíc. Tehdy od něj měl Nowell monokl, ale to už si kudrnatý chlapec, se zářivě zelenýma očima, nemohl pamatovat. Tehdy to byl živý hoch, ale teď stál, oblečený celý v černém, kousek od všech, opřený zády o zeď a čekal na to, co se bude dít. Nezdál se být vyděšený, nebo překvapený.

Všichni dole začali křičet jeden přes druhého a snažili se zjistit, co se děje. Nikomu se nelíbilo to, co se dělo, až na Nowella, který si prohlížel všechny dotyčné v místnosti s vnitřním úsměvem. Ti černě oděni byly Alfy a měly předpoklad k tomu, aby byly nejsilnější ze všech. Ve žluté barvě byly Bety a u těch nikdo nevěděl, jestli budou silné, nebo naopak slabé. V zelené bylo pět lidí, což byly Delty a ti měly předpoklad v psychické síle. Nakonec tu byli modří, což byly Omegy, kteří v podstatě neměli šanci proti všem ostatním. Nejslabší ze všech, nejvyděšenější a bez potenciálu, ale skoro vždycky se najde výjimka.

„Přišel jsem vám oznámit jednu důležitou zprávu. Všichni jste se určitě učili o velkém projektu, který bude zahájen po jednom roce vašeho pobytu zde. Dnes nastal ten výjimečný den, kdy vám dáme šanci ukázat, co ve vás je. Vaše skupinky jsou rozděleny do čtyř kategorií a podle nich se doufám i prokážete. Podleučení kategorie již znáte. Máme však pro vás dobré i špatné zprávy. Dobré jsou ty, že díky spoustě operacím, kterými jste si prošli, je váš mozek upraven a vaše tělo schopné neskutečných věcí. Na rozdíl od lidské chátry jste unikátní a nezaměnitelní. Ve vaší hlavě je čip, díky kterému vás můžeme kontrolovat a proto doporučuji, abyste nedělali hlouposti. Odnesete to vy a jen vy. Ty špatné zprávy jsou takové, že pouze deset z vás všech má šanci na to, aby byli na úplném konci vybráni za vítěze," Nowell se úlevně usmál. Na tohle čekal spousty let.

„A co ti, kteří nebudou vybráni?!" Zakřičel někdo zezdola s opravdu silným hlasem. Nowell se pokusil najít zdroj tohoto hlasu, ale bohužel neměl dobrý zrak, aby dotyčného objevil.

„Ti, kteří nebudou mít takové štěstí a nezvládnou zkoušky, zemřou," prohlásil s klidným hlasem a potom rukou naznačil velitelům všech skupin, aby je odvedli zpět na pokoje. „Zítra vás čeká velký den. Vyspěte se na to," poslední slova a potom se Nowell otočil a nechal rozhořčené puberťáky, aby se se svým osudem už nadále popraly samy.

Project: A New Future || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat