Jeśli tego słuchasz, to prawdopodobnie dostałeś taśmę. Zgadza się. Znajdujesz się na niej. Zapewne twoje pytanie to dlaczego tu jesteś? Już ci wyjaśniam. Jesteś tu, ponieważ chce Ci powiedzieć jak bardzo żałuję tego co zrobiłam. Mam nadzieje, że mnie wysłuchasz, Matteo.
Byliśmy ze sobą bardzo długo. Tworzyliśmy "idealną parę". Ale po co? Robiliśmy to dla głupiej popularności. Między nami nie było chemii. Ona już dawno wygasła, jednak pomimo tego nadal byliśmy razem. Odkąd pojawiła się Luna, widziałam jak na nią spoglądasz. A co ja na to? Byłam zazdrosna! Tak, byłam. Ale nie dlatego, ponieważ cię kochałam. Dlatego, że zerwałbyś ze mną i straciłabym popularność. Obracałam się w twoim otoczeniu tylko dla sławy. Widziałam jakim uczuciem pałałeś do Luny. Na każdym kroku was rozdzielałam. Tylko po co? Więc Matteo, wysłuchaj mnie teraz. Chciałabym, żebyś mi kiedyś wybaczył. Popełniłam błąd. Ogromny błąd... Może twoje drugie pytanie to w jaki sposób się zabiłam? Wybacz ale to nie jest ta kaseta. Zgaduje, że dostałeś małe pudełeczko, zgadza się? Każdy kto jest na nagraniu je dostał. Jeśli chcesz poznać sposób w jaki umarłam, to włącz drugą stronę kasety. Nie jesteś winny mojej śmierci, tylko ja sama. Miałam dość twojego cierpienia i reszty osób. Więc Matteo, proszę wybacz mi.
Pamiętasz naszą wspólną piosenkę, przy której tańczyliśmy na konkursie? Pozwól, że ją zaśpiewam, ten ostatni raz....Somos cómplices los dos
Al menos sé que huyo porque amo
Necesito distensión
Estar así despierto
Es un delirio de condenados
Como un efecto residual
Yo siempre tomaré el desvío
Tus ojos nunca mentirán
Pero ese ruido blanco
Es una alarma en mis oídos
No seas tan cruel
No busques más pretextos
No seas tan cruel
Siempre seremos prófugos los dos...
CZYTASZ
Live and Stereo || Ámbar Smith
Fanfiction[Uczestnik konkursu "skrzydlate słowa"] Ambar to popularna w szkole 17-latka. Jej życie jest pozornie idealnie, wszyscy chcą być tacy jak ona. Pewnego dnia dziewczyna popełnia samobójstwo, którego przyczyna pozostaje zagadką. W to...