.7.

154 13 3
                                    

 Az, hogy Emily szülei finom fogalmazva felidegesítették Gemmát nem igazán tett jót az otthoni hangulatnak. Hiába próbált Anya beszélni vele, nem hajtogatott mást csak, azt, hogy márpedig, ha Ruddék elveszik tőlünk -szerény véleményem szerint - tőlem, Dustyt, ő ketté csapja a fejüket.

- Szerintem hívjunk hozzá állatorvost, hogy adjon be neki valami lórúgásos altató, hátha lenyugszik. – próbáltam viccesre fogni a helyzetet, mire Anyától kaptam egy kis tockost, miszerint ne most jöjjön elő a humorom. – Most mond azt, hogy nem volt vicces!

- Nem volt vicces, Harold. – mondta rám se nézve. – Bár lehet egy altató nem is elég neki. – gondolkodott el Anya, mire nevetni kezdetem. Ebben a pillanatban pedig megszólalt a telefonom, amin Niall neve villogott.

- Na mi van, nekünk kell keresni? – szólt bele köszönés nélkül. – Hülye kérdés volt. – válaszolt saját kérdésére.

- Gondoltam rá, hogy fel kéne hívnom titeket, de tudod, mindig van valami probléma. – sóhajtottam.

- Mint mindig. Na mesélj. Milyen a szülői élet? – hallottam hangján, hogy mosolyog.

- Még nem sokat tudok róla, ugyanis a anyám és a bolond nővérem nem enged a lányom közelébe. – kezdtem bele, mire Anya tagadni kezdte az igazságot. Négy óra telt el a hazaérkezésünk óta és az idő alatt, kétszer foghattam a lányomat, egyszer sem tettem tisztába és nem is én altattam el. Abszurd ez az egész. Aztán belekezdtem A Rudd vs. Styles család kezdődő balhéjába. Niall pedig csak hallgatott és hallgatott, a végén pedig egy ahamot nyögött ki. Megkérdeztem tőle, hogy mi a véleményre erről, mire azt mondta, hogy Emilyre való tekintettel, inkább nem mondana véleményt, mert nem tudna jót mondani. Ezt szeretem igazán Niallben. Hogy mindenről megvan a véleménye és ha tudja, hogy nem jó, akkor inkább megtartja magának.

- Szóval Gemma megakarja őket verni? – szerintem ennél a résznél nagyjából leragadt és alig várta, hogy befejezzem a mondókámat, hogy megkérdezhesse ezt.

- Enyhén szólva. De szerintem a szobában azon tanakodik, hogy hogyan ölje meg őket. Sőt, Google keresése azzal lenne tele, hogy „Hogyan öljek meg valaki úgy, hogy nem bukok le". – a levegőbe idézőjelet rajzoltam, pedig Niall nem látja őket.

- Az is lehet, hogy most rendeli meg a hullazsákokat. – Niall jót röhögött a viccén, míg én csak vigyorogtam. – Egyáltalán tudja, hogy hol laknak a keresztlányom nagyszülei?

- Niall, ki mondta, hogy te leszel Dusty keresztapja? – kérdeztem vissza.

- Ugyan már, Harry! Mindenki tudja, hogy engem szeretsz a legjobban! – hallottam a hangján, hogy magabiztos.

- Niall – kezdtem bele lassan. – én mindenkit ugyanúgy szeretek.

- De azért egy kicsit engem jobban. – láttam lelki szemeim előtt, ahogy az ujjaival a kicsit mutatja.

- De Dustynál nem jobban. – zártam le a témát ezzel.

- Há! Tudtam, hogy engem szeretsz jobban! – kiabált bele a telefonba.

- Ezt egy szóval sem mondtam. – és amint ezt kimondtam, Dusty sírni kezdett. – Niall mennem kell, Dusty hív a saját nyelvén.

- Jól van, de mond meg neki, hogy kereszt apu szereti! – kiabált, nem válaszoltam egyszerűen kinyomtam a telefont. Dustynak van egy utazóágya, amit anno még Emilyvel vettünk, ami kint volt kibontatlan állapotban a garázsba. Egy órával ezelőtt, míg Gemma altatta, én kimentem az ágyért, bevittem a nappaliba és ott össze is raktam, így mikor hercegnőm elaludt, Gemma már az utazóágyába is tette. 

Daddy ➢ hesحيث تعيش القصص. اكتشف الآن