Lunaparkta o kadar eğlenmiştik ki anlatamam . 3,4 saat orda durduktan sonra zaten akşam olmuştu.
- Evlere mi geçsek artık?
- eski günlerde ki gibi hepimiz birimizin evinde mi toplansak?
- bana uyar.
Hepberaber Fatih' gilin evine gitmeye karar verdik. Yoldayken, Elif ve Kerem'i de arayıp anlattım. Onlar da geleceklerdi. Fatih'le ben önde, abimgilde arkada bizim arabayı takip ediyorlardı. Bu arada da benim telefonumu durmadan gizli numara arıyordu. Fatih de elimden alıp kapatmıştı telefonu. Annem arar ulaşamaz diye bir mazeret üretemezdim çünkü tüm arkadaş çevrem annemin ve babamın bizi merak etmeyeceğini biliyordu. İlkokul ve ortaokulda genelde bu konu üzerinde çok üstüme gelirlerdi. Neyse der uzatmazdım bende.
- geldik.
Emniyet kemerimi açıp arabadan indim. Evi inceliyordum. Hafızam yavaş yavaş yerine geldiği için evi fazla hatırlamıyordum. Ev bembeyaz duvarlara sahipti. İçerisi çok modern döşenmişdi. Koltuklar da gri ve mor hakimdi. Amerikan mutfaktı. Salonla mutfağı büyük ve uzun bir yemek masası ayırıyordu. O da kahverengiydi. Fatih "incelemen bittiyse mısır patlatır mısın?" "tamam" utanmıştım aslında da tabi ki belli etmedim. Mısır patlatmak için mutfağa geçtim. Fatih yanıma geldi. "şu çifte kumruları yalnız bırakayım dedim" şşş duyarlar diyip karnına yavaşça vurdum. Fatih 'in telefonu çalmıştı.
- Efendim.
-.......... (karşı taraf olduğu için haberi yok)
- Geliyorum.Arkasından nereye diye bağırsam da hiç duyacak gibi değildi. Sinirle çıktı evden abimlere baktığımda terasda konuşuyorlardı. O sırada elifle kerem geldi. Kerem'i de Fatih'in arkasından gönderdim.
- Elif hiç Ateşle konuştun mu?
- Hayır.
- Ama ortak arkadaşlarımızdan duyduğum kadarıyla sevgilisi varmış boşver sen şimdi ateş'i.
- Peki.
- Sana birşey sorcam ama doğru cevap ver lütfen.
- sor
- Sence fatih sana fazla yakın davranmıyor mu şey gibi...
- ne gibi??
-seviyormuş gibi işte...
-Saçmalama arkadaşım o benim işte.
-Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
Teen FictionHerşey unutulur. Her şey biter. Herşeyi kaybedebiliriz ruhumuzu, anılarımızı, hayatımızı ama tek şeyi unutamayız o da aşkı. Aşk unutulmaz. Bir kere aşık olunur ve ilkin aslında sonun olur. Su Ateş'siz, Ateş Su'suz olmaz, olamaz.