Offf yeni okulumda ilk gunum olucaktı. Kendimi pek iyi hissettiğim soylenemezdi.Eski okulumdan uzaklasmak yeni bi ortama girmek düşününce çok zor gelmiyordu.Karşılıksız /aslında pek öyle söylenemez/ bir aşk yaşamak o kadar da kolay degildi.Ahh adım gibi biliyordum ki o da seviyordu ama yorulmustum. sabah kalkar kalmaz aynada kendi yansimama baktim. Saçlarım fena görünmüyordu.İlk günümde iyi bir izlenim uyandırmak istiyordum.
Okul kıyafetlerimi üstüme geçirdim çok kötüydu ama maalesef bunları giymek zorundaydım.Annemin icerden seslenişiyle toparlandim.Kahvaltimi edip evden ciktim.Okul yakindi yürüyerek gidiyordum.Klasik ilk gün konusmasindan sonra hepimiz siniflarimiza gectik.En arkanin bir onunde duvar kenarindaki bos yere oturdum herkes tuhaf tuhaf bakiyordu.
Acaba tuhaf mi gorunuyordum?Sadece arkamdaki ve yanimdaki kizlarla tanismistim icimden "Heyy ben de burdayim " diye bağırmak geliyordu.Sanırim bu kızlar benimle tanismak icin geliyorlar.Şükürr..
-Merhaba ben Melis.Yeni gelmissin.Alisman biraz zor olabilir
-Selam Melis ben de Masal tanistigima memnun oldum.
-Nerden geldin?
-Antalyadan.Babamin isi icin , dedim gulumseyerek.Bir kiz Melis i cagirinca o da gorusuruz diyerek yanimdan ayrildi.Ben nerdeydim böyle o eski saçma arkadaşlarimi bile ozlemistim alismam biraz zaman alicak galiba.
Tenefuslerde ciddi anlamda bos bos ve sap gibi ortalarda dolandim.El ele dolaşan sevgililer gördükce icten içe onları kıskaniyorum.Ben niye mutlu olamiyorum.Sanırim sorun bende.
Neyse ki herhangi bi sakarlik yapmadan gunu bitirebilmistim. Evin yolunu tuttum.Biraz yurumek iyi gelmisti. Kendimi cok yalniz hissediyordum.Hic arkadasim yoktu.Gunlerim nasil gecicekti ki burda.Antalyayi ozledigimi o an farkettim.Sanirim kendimi sadece derslere verecektim. Kahretsin!! Ben kim ders kim sanirim kafayi yemeye basliyorum.
Eve girdigim gibi kendimi koltuga atiyorum annem ve babam isteyken evde yalniz olmanin keyfini yasiyorum. Cunku kucuk kardesim Mete onlar evde degilken pek eve girmez,kucuk dediysem o kadar da kucuk degil liseye basladi bu sene.Neyse ki ayni okulda degiliz tek mutlulugum bu.
Annemi cok severim babm da benim icin cok ayridir, daha cok arkadas gibi davranirlar bize. onca yillik evliliklerine ragmen birbirlerine hala askla bakiyolar.Onlara inanamiyorum!! Neden mi cunku orta okuldan beri sevgililerken okullari bitince evlenmisler cok tatli degil mi.
Daha lisedeyken annem kzimiz olursa Masal olsun adi demis babam kirar mi annemi o da oglumuz olursa adi Mete olsun demis. ve iste bizz.
Kendi kendime düsuncelere dalmisken Mete eve geldi. Selam genc diye seslendi bana.Kapa çeneni Mete diye bagirdim cunku gevezelik edicegini biliyordum ve zaten yeterince gergindim.
Yarim saat sonra arabanin sesini duydum annemle babam gelmislerdi. Tanrım okul gunumu anlatmak istemiyordum gayet sikiciydi.Annemin tatli sesiyle kendime geldim cocuklar biz geldik diye bize sesleniyordu.Hosgeldiniz anne baba diye karsilik verdim.Tatli seyler cok seviyorum onlari. Yemek o bu derken bu gun de bitti ve yarin o lanet okula yine gitmek zorundayim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
RomanceBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...