Okul

211 2 0
                                    

1 Ay sonra

-Hadi Masal ilk günden gec kalıcaksın!!

Annemin bağırışıyla uyandım. Okul başlıyordu bugün ilk gündü. Tatilden sonra okula gitmek çok zor geliyordu. Ama bu sefer Mert vardı ve ben onu tuhaf bir şekilde seviyordum. Son bir aydır aramizda sorun yoktu ama Mert iki gündür tuhaf davranıyordu.

Bin bir zorlukla yataktan kalkıp elimi yuzümü yıkadım. Hala gözlerim kapalıydı. El yordamıyla formalarımı bulup ustüme geçirdim. Saçımı da taradıktan sonra aşagı indim. Herkes masadaydı.

-Gunaydıın.

Hızlıca agzıma bir kaç bişey attıktan sonra banyoya gidip dişlerimi fırçaladım. Gec kalmamak icin cantamı ve telefonumu aldığim gibi evden çiktım. Mert kapida bekliyordu. İlk defa okula beraber gidicektik. Kimse bizi bilmiyordu ve ben tuhaf bir şekilde heyecanliydım.

-Gunaydın prenses.

-Günaydın aşkım.

Yanagina kücük bi öpücük kondurduktan sonra otobüs durağına doğru yürumeye başladık. Mert dört ay sonra on sekizine giriyordu ve ehliyet alacaktı. O gunü deli gibi bekliyordu. Çünkü beyefendi otobuslerde sıkılıyordu.

Biz tam durağa vardığimızda otobüs de geldi. Yarım saat süren yolculuktan sonra okulun ordaki duraktaydık. Mert elimi tuttu.

-Hadi bakalım sevgilim.

Okulun bahçesinden içeri girer girmez bütün gözler bize döndü. Mert okulun populerlerindendi ve beni de az çok herkes tanirdı. Okulun kapısından girince Mert beni daha çok kendine çekti. Bahcenin kenarindaki banklarda oturan Deniz ve Doruk un yanina doğru gittik.

-Oo yenge günaydın.

-Günaydın Doruk.

Ufak tefek atışmalarla zilin çalmasını beklerken Eda geldi. Murat bizimle ayni okulda degildi o yüzden okullarin başlaması Eda yı pek memnun etmemişti.

-Günaydın gençler.

Beş dakika gecmeden zil çaldı ve hepimiz sıralarımıza geçtik. Sıkıcı okul konusmasından sonra sınıflara geçtik neyse ki Mert le aynı sınıftaydık.

En arkanin bir önündeki sıraya gecip oturduk. En arkaya da Deniz le sınıftan bir cocuk oturdu. Bu sene Eda yla ayni sınıfta degildik, ama Gökce yle beraberdik. Bugün gelmemisti . Mert yanağıma kücük bi öpücük kondurduktan sonra hoca içeri girdi. Hatta aninda ders işlemeye başladı hepimiz defterleri çıkarıp yazmaya başladık.

Öğle tenefüsünde Mert işi olduğunu söyleyip dışarı çıktı. Çok tuhaf davranıyordu. Eda yla yemekhaneye i ip yemeklerimizi yedik. Zaten sonra da Mert geldi.

-Afiyet olsun kızlar. Benim yanağıma ufak bi öpücük kondurduktan sonra yanımıza alt sinıflardan bir kız geldi.

-Bi fotoğrafınızı çekebilir miyim?  Arkadaşıma göstermem lazım yoksa beraber olduğunuza inanmaz.

Mert sırıtarak sandalyesini yaklaştırıp elnini belime koyduğunda kız tam fotoğrafı çekmek üzereydi. Tam o anda Mert yine yanağıma bir öpücük bıraktı ve fotoğrafta öyle çiktık.

Çok çok teşekkür ederek yanımızdan ayrılan kız heyecanla arkadaşlarinın yanına gitti.

-Kendimi unlü bi is adamiyla sevgili olan sıradan bir insan gibi hissediyorum.

Ben böyle söyleyince ikisi de kahkahalarla gülmeye başladılar. Zil calınca kalkıp sınıflarımıza gittik. Ve geçen üc ders işkencesi bitmişti. Artik eve dönebilirdik.

-Mert gitmiyo muyuz?

-Canım srn bugün yalnız gidebilir misin?  Bi kaç işim var?

-Giderim de ne işi bu Mert?

-Seni seviyorum Masal.

Dil çıkardıktan sonra otobüs durağindan otobüse binip eve döndüm. Telefonumu elime aldiğimda mesaj vardı. Mert tendi.

-Canım hazır ol hafta sonu seni annemle taniştırıcam.-

Yuh yani . Tamam karşı komsumuz olabilirdi ama Mert in annesini tanimıyordum. Simdiden bir heyecan gelmişti. Umarım o gün gelince kendimi rezil etmem diye düsünurken annem yemeğe çagirdi.

Yemekten sonra bir güzel oturup televizyon izledim. Ama uykum çabuk gelmişti. Herkese iyi geceler deyip odama cıktıgimda Mert in hediye ettiği pijamaları giyip yatağıma kuruldum.

Off yarın yine okul vardı.

AŞK MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin