Sadece iki gün daha sabretmem gerekiyordu. Artık Mert e kavuşabilcektim. İki gün boyunca yerinde duramadım. Neyse ki sonunda o gün gelmişti.Elimde ufak valizimle koşarak merdivenlerden indikten sonra annemlere seslendim.
- Hadi ama artık daha ne kadar beklemem gerekiyor geç kalmak istemiyorum.
Babam arabanın anahtarını aldıktan sonra aşağıya indi. Beni okulun bahçesine bırakacaklardı. Ordan okulun ayarladığı otobüsle havaalanına gidip uçağa binecektik.
Hepimiz arabaya doluştuktan sonra okula doğru gitmeye başladık. On dakika sonra varmıştık hepsine sarılıp dikkatli olmamı söyleyen öğütlerini dinledikten sonra otobüse binip Deniz in yanına oturdum.
Deniz bana güven vermek istercesine elini omzuma atıp
-Hadi ama Masal yüzün Gülsün bak Mert i de görmemize çok az kaldı.
Denize dönüp gülümsedikten sonra yola çıktığımızı farkedebildim. Havaalanı çok uzak değildi. Mert i deli gibi özlemistim. Burada geceydi ama Amerika da sabah olmuştu uçağa binmeden Mert in annesi Filiz teyzeyi arayıp Mert in durumunu öğrenmek için telefonu elime aldım. Elime alır almaz telefonum çalmaya başladi. Hem de Filiz teyze arıyordu. Deniz korku dolu bakışlarımla döndüm. Lütfen kötü birşey olmasın.
-Hadi Masal aç kapanıcak şimdi.
Korkuyla telefonu açıp kuağıma götürdüm Filiz teyze ağlıyordu ama daha çok mutluluktan ağlıyormuş gibi geliyordusesi .
-Filiz teyze korkutma beni Mert iyi mi ?
-Masal.. Masal Mert konuştu. Bilinci yerinde değil ama senin adını sayıkladı senden bu kadar yoğun zamanda bunu nasıl isterim bilmiyorum ama yakın bi zamanda Amerika ya gelmek için sana bilet ayarlamayı düşünüyoruz Mert in iyi olmak için sana ihtiyacı var doktor en kısa zamanda Mert un yaninda olmanın onun için çok önemli olduğunu hatta bi kaç güne bilincini açabileceğini soyledi?. Masal gerekirse ailenle de konusuruz. Lütfen gel.
-Filiz teyze gerçekten şu an çok mutluyum ben de tam sizi arayacaktım. Su an yoldayım okul gezisi için 5 günlüğüne Amerika ya geliyoruz Denizle beraber.
-Çok mutlu oldum. Bekliyorum kızım iyi yolculuklar o zaman size.
Telefonu kapatır kapatmak kimsenin bakışlarını önemsemeden çığlık atıp Deniz in boynuna ağladım.
-Deniz! Mert adımı sayıklamış. Ben olursam bilinci yerine gelebilirmiş.
-Masal bu çok iyi.
Uzun süre güldükten sonra havaalanına gelmiştik. Rutin adamlardan geçip bavullarımızı verdikten sonra uçaktaki yerlerimiz geçtik. Az bir zaman sonra Mert e kavuşacaktim.
Bekle beni sevgilim geliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
RomanceBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...