Sabah Eda nın mesajıyla uyandım.
-Güzeldi. Murat iyi biri. Biraz görüsmeye karar verdik. Yarın sinemaya gidiyoruz. Bana cicek almış etkileniyorum galiba-
Eda nın bu mesajına gülümsedim. Onun mutlu olamsini cok istiyorum .
-Sevindim canım senin adına. Hayirlı olsun.-
Mesaji yolladıktan sonra bir mesajimin daha olduğunu gördüm. Dünkü kayıtlı olmayan numaraydı.
-Masal ben Kıvanç-
O anda beynimden vurulmuşa döndüm. Kıvanç benim Antalya dan arkadaşımdı. Aramızda tuhaf bi ilişki vardı. Onu bir zamanlar seviyordum. Ama o sevmediğini soylemisti. Şimdi çikmis kaçirmamam gerekirdi diye mesaj atmaya cesaret edebiliyordu.
-Bana mesaj atma Kıvanç-
Mesaji gönderdim. Biraz sonra kapı caldı. Kalkıp açtım. Gelen annemdi. Biseye ihtiyacimin olup olmadigini sordu. Bana kahvalti getirtecegini soyleyip odadan cikti. Ben de yatağimi düzeltip kıyafetlerimi değistirdim bu arada. Kapi calinca annemdir diye açtıgım kişi Ege çıktı.
-Günaydın sakar ve güzel bayan.
-Günaydın Ege.
Elinde kahvslti tepsisi vardi sanirim benim kahvaltimdi. Tepsiye baktigimi görünce cevap verdi.
-Annenle karşilastik sana kahvalti getiriyomus ben götürürüm deyip elinden aldım.
-İyi yapmısssin gec hadi.
Beraber oturup kahvalti yaptıktan sonra Ege bana komik hikayeler anlatıp beni güldürdü. Sırf ben sıkılmıyım diye laptopunu getirmis.
-Hadi film izleyelim Masal. Ne istersin komedi romatik macera?
-Romantik komedi olsun.
Bilgisayarını açıp filmleri bana gösterdi. Ben de rastgele bir tanesini seçtim. İzlemeye başlamadan önce oturuşumuzu düzelttik. Film başladıgında ben rahatsız kıpırdanınca Ege bana kolunu atip sırtımı kendisine yasladı. Rahat oturabilmiştim sonunda. Filmin ortalarına doğru komik bir sahnede kafamı kaldırıp Ege ye gülünce dudaklarıma doğru eğildi.
-Ege hayır.
Diyerek geri çekildim.
-Özür dilerim Masal.
Buruk bi gülümsemeyle başımı salladım. Film bitene kadar hiç konuşmadık. Film bitince Ege rahatsı olmuştu.
-Ben gideyim artık. Yarın uğrarım yine kendine iyi bak.
Ben de arkasından kalkıp kapıya kadar geçirdim giderken tepsiyi de almisti. Telefonumun mesaj sesiyle yatağa döndüm ve mesaji açtım. Mert ti.
-Masal seni görmek istiyorum. Gelebilir miyim? -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
Любовные романыBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...