Çok ayıp cici kız.
Odama kadar girmişti! Birinin olduğunu görmüştüm. Ordaydı.Tam karşımızdaydı. Ama kimdi? Kıvanç hapisteydi. Mert le ilgili bir konu olsaydı neden bana göndersinler resmi? Banyodan çıkıp odaya gectim. Yatağın üstünde de zarf vardı. Yeter artık! Sinirle yirtarak açtığim zarftan mektup benzeri bir not cıktı.
Evet cici kız,
Şimdi benim kim olduğumu merak ediyosun değil mi?
Eger kim olduğumu ögrenmek istiyorsan bu notlardan ve resimden kimseye bahsetme. Bu gece saat birde Lora Otel in bahçesine gel. Söylediğim gibi de kimseyi yanında getirme.
Bu neydi? Gecenin o saatinde hiç bir yere gidemezdim, hem de tek başima. Ama tabi ki gidicektim. Bu huyumdan nefret etsem de cok merakliydim. Lanet olsun Mert e de soyleyemezdim. Korkmama gerek yoktu en azından simdilik bana zarar vermiycekti yani geceye kadar..
Aşağıya inip annemlerle oturdum. Bugün denize gitmek istemiyordum zaten donmemize de pek kalmamişti. Mert de bizden bir kaç gun önce İzmir e dönūyordu. Artık buraya bir daha gelmekip ister miydim bilmiyorum. Neredeyse tecavüze uğruyordum ve şimdi olanlar daha da kötü gibi geliyordu. Keyfim kaçmışti. Odanma cıkıp Mert i aradım.
-Alo aşkım işin bitti mi?
-Şimdi ben de seni arıycaktim gel beraber dondurma yiyelim. Kapıda bekliyorum koş.
Belki Mert e buğun olanları söyleyebilirdim. Hemen asagıya indim. Beraber dondurmacıya gittik. İkimiz de gülmekten dondurmayı her tarafımıza bulaştırdık. En son dudağımda kalan dondurmayı da Mert öperek halletti.
Daha sonra beraber sahili dolaştık. Saat on ikiyi gecerken birde gitmem gerektigini hatirladim. Ve Mert i zorla ikna ederek ondan ayrıldim. Beni göremiyceği bir yere gidince kagitta yazan yere gittim. Bahçede kimse yoktu. Arkamı dönüp etrafı incelerken biri arkamdan kolunu uzatıp ağzımı kapattı.
-Bakıyorum da gelmişşin cici kız. Elimde silah var agzını acarim ama bağirdığın anda gümm!
Ağzımı açtıktan sonra önüme geçti ve birsürü fotoğraf tutuşturdu elime.
-Demek ki Mert Karahan ın yeni sevgilisi sensin ha. Seninle iyi oyun oynayabiliriz bence .
-Ne istiyosun?
-Seni güzelim.
-Bana dokunamazsın
-Emin misin?
Lanet olsun salak Masal kendin kaşindin keşke öldürseydi.Elini bacağımda dolaştirmaya başlayınca geri çekildim.
-Dokunmaa!!
Mert i aramam lazımdı. Beni kurtarması lazımdı.
-Bana bak eğer sebgiline zarar gelmesini istemiyosan benimle birlikte olmuşsun gibi fotograflar cektirirsin!
-Eline ne geçicek ya ne tür sorunların var senin!!
-Bağirma bebeğim! Ya da bağir sevgilini vursunlar amaaan ne gerek var ölsün zaten dimi?
-Bırak beni hayvan!
-Cık cık cık. Cok cok ayıp. Hadi başlayalım şimdilik dudaktan ufak bi öpücük yeter.
Elimde tuttuğum çantamla kafasına vurup kaçmaya başladım. Sağa döner dönmez yanlıs yaptiğimi anladım çunkü duvar vardı çıkamazdim. Üstüme geliyordu. Arkasından gelen birine işaret etti. Ve bi anda dudağima yapişti aynı anda fotoğraf makinesinin flaşları patladı.
-Bu kadardı.
Arkasını dönüp gitti. Başım fena dertteydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
Storie d'amoreBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...