Masal
Sabaha kadar kabus gormüştüm. Doğru düzgün uyuyamamıştım ve gözlerim kıpkırmizıydı. Kalkıp elimi yüzumü yıkadım. Annemlerin beni böyle görmesini istemiyordum, güçsüz gözükmek istemiyordum bavuldan çiçekli elbisemi çıkarıp banyoys girdim, soğuk bi duşun ardından elbisemi üzerime geçirdim. Makyaj çantamı alıp aynanın karşisına geçtım. İlk önce gözlerime kalem çekip, goz altıma da biraz pudra sürdüm artık kırmızi gözükmüyordu. Saçlarıma şekil verdikten sonra sandaletlerimi ayağıma geçirip annemlerin odasının kapısını çaldı. Sanirım bu sabah beni perişan bir haldr görmeye kendini hazırlamıstı. Böyle görünce bir anda şaşirdı.
-Günaydın anne hadi kahvaltiya inelim acıktım ben.
-Osmaaan! Hadi gel Masal geldi kahvaltıya inelim .
Babam da annemdeki ifadenin aynısiyla geldi. Ben gülüp önden inmeye başladım. Tabaklarımızı doldurup boş bir masaya oturduk.
-Masal kızım akşam Mert i yemeğe davet ettik sorun olur mu?
-Yok babacım, ben de teşekür etmiş olurum. Yemekten sonra Mert le biraz dolaşmamız sorun olmaz dimi?
-Hanım bize damat geliyo galibaa
Dayanamadım güldüm.
-Babaa , yaramaz cocuklar gibisin.
İyi olduğumu ikisi de gorüyordu ama hala tuhaflardı sanırim delirdiğimi falan düsunüyorlardı, açıklama yapma gereği duydum.
-Heyy bana delirmişim gibi bakmayın. Anne, baba güçlü olmaya calışıyorum, odaya kapanıp saatlerce ağlasam da elime bisey gecmiycek. En azından hayata devam ediyorum, mutlu olmaya çalısıyorum. Tabi ki hala aklımda ama zamanla o da geçicek hem sizin gibi bi ailem varken bana bişey olmaz.
İkisi de çok mutlu olmuşlardı. Onlara gülümsedim. Doyduğumu ve kalkmak istedigimi söyleyip kalktım. Odaya çıktığımda telefonum çalıyordu. Ege ydi. Dün yaptığindan sonra ona kırgındım. Kendime değilken beni öpmüstü ve daha da kötüsü ben karşılık vermiştim. Telefonu açtım.
-Efendim?
-Masal dün olanları duydum. İyi misin?
-İyiyim Ege.
-Bak dünku yaptıgim için özür dilerim kendimi tutamadım. Sen de optün diye bişey falan da düsünmüyorum, kendinde değildin farkındaydım. Özur dilerim haklısin.
-Tamam Ege unutalım. Ama bana böyle yaklaşma artık. Ben seni arkadaşım olarak goruyorum.
-Biliyorum. Neyse bugün bisry yapar miyiz?
-Aslında akşam annemlerle yemekte oluccaz bi kaç bisey alsam iyi olur, ama pek bilmiyorum . Benimle beraber gelebilirsin mesela.
-Ovvv alışveriş . Ayvayı yedim. Ama ben bunu hakettim. Tamam kabul. Bi saat sonra lobide buluşuruz.
-Tamam görüsürüz.
Çantamı dolaptan alıp içine telefonumu ve cüzdanımı koydum. Ama önce babamdan para almam lazımdı. Aşağıy indim. Annemler hala aşağıda oturup kahve içiyorlardı.
-Babaa bana para verebilir misin biraz? Ege yle alışverişe çıkıp akşam icin bişeyler alıcam da?
En sevimli gülümsememi takındım. Dünden sonra bu kadar çabuk iyi olmama şaşiriyorlardı.
-Tamam hadi al bakalım.
Elini cebine atıp para çıkardı. Paraları aldıktan sonra babamı öptüm. Buluşma saati gelene kadar onlarla oturdum. Bir saat sonra lobiye gittim. Ege gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
RomanceBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...