Bora
O picin olduğu yere geldiğimde telefonla konuşuyordu.Ne yaptığımı hic dusunmeden hemen koşup yanina gittim. Daha ne olduğunu anlayamadan yüzüne yumrugumu gecirmistim. Masal her şeyi anlattığında bu çocuktan hoşlandığını düşünmüştüm. Benim salak kafam. Sinirimi alamayip bi yumruk daha attığımda kanayan burnunu tutarak karşımda durdu.
-Ne yapıyorsun lan Piç herif! Çiçek göndermek ne lan! Sen bu kızı sahipsiz mi sanıyorsun!
-Ben Masalı seviyorum.
-Sikerim belanı lan! Seviyorum diyor hala.
Daha fazla konuşmanın bi ise yaramiycagini anlayıp bi yumrukla yere düşürdükten sonra tekmelemeye başladım.
-Lan ben o kıza inanmadim senin yüzünden! Köşelerde sıkıştırmak ne lan erkek misin sen! Bu mu erkekliğin!
-Dur!
-Durmuyorum lan durmuyorum! O kız günlerdir kendini bitirdi hayvan herif!
İyice halsiz kalınca vurmaktan vazgeçip soluklandim. O anda aklıma bi fikir geldi.Elimi cebime atıp Mert'i aradım.
-Alo
-Mert bizim evin arkasındaki parka gel
-Neden?
-Gel dedim uzatma.
-Tamam.
Telefonu kapatıp bu sefer de Masal'ı aradım.
-Bora iyi misin?
-Bi dur be kızım ben iyiyim. Sen simdi bizim evin arkasındaki parka git ben de hemen geliyorum hic bisey sorma.
Daha ağzını acmasina fırsat vermeden hemen telefonu kapattim.
-Kalk lan gidiyoruz!
-Nereye ?
-Kalk dedim.
Zorla dogruldu.Kolundan sertçe tutup itekleyerek beni bekleyen taksiye bindirdim .Taksici hic sesini çıkarmadı. Bizimkileri cagirdigim parkın önüne gelince parayı verip indim.
-Yürü.
Parka girdiğimizde Masal ağlıyordu. Mertse ondan uzakta oturmuştu. Mert'e işaret edip Masal'in yanina yürüdüm. Bir yandan da Ege denen herifi yanımda surukluyordum.
Masal Ege'yi görünce halinden korktu. Ama sesini çıkaramadı.
-Bak Mert herşeyi yanlış anlamissin.Simdi bu şerefsiz sana herşeyi anlaticak.
Yavaşça ileri itip konuşmasını bekledim.
-Masalla aramızda bisey yok. O gün hastaydı ateşi vardı üşümüştü. Sadece ısınması için sarilmistim.Masal beni kabul etmedi. Bu günkü gülleri yuzsuzluk yapıp yolladim.Onun hic bi sucu yok. Masal'ı üzmeyin.
Mert o sinirle Ege'nin dağılmış suratına bi yumruk geçirdi. Daha fazla ileri gitmemesi için Ege'yi kolundan çekip uzaklaştırdim. Masalla Mert'i biraz yalniz bırakmak su an en doğru şeydi. Onlara son bi kez baktıktan sonra Ege'yi de alıp oradan uzaklastim.Bundan sonrası onların bileceği işti.
Ada
Kaç gündür Yagız'ın Masal'a sayiklamasindan yorulmustum . En son çare bi kaç gün önce Masal'ı arayıp eve çagirdim.
Zaten abim de yoktu. Yağız dayimi istiyorum diye agladiginda arada telefonla konusmuslardi o kadar. Ama son iki gündür abim gece eve geliyordu. Bu da bi gelişme tabi.
Masal'in abimin düşündüğü gibi bisey yaptığını düşünmüyorum aslında abim de inanmak istemiyor. Ama henüz gördüklerini sindirebilmis değil.Kaç kere Masal'la konuşmasını soylediysem de dinlemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
RomanceBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...