Bar bölümüne geçip kendimize içecek birseyler söyledik. Bir yandan da Gökçe yle Eda yı izleyip gülmekle meşguldük. O anda yanımıza üc tane serseri tipli hemen hemen bizim yaşlarımızda görünen çocuklar geldi. Ortadaki gerğinden fazla iriydi. Diğer ikisi de fazla uzun.
-Oo Mert Karahan. Hangi rüzgar attı sizi buraya.
-Oğlum defolun gidin benim kafamı bozmayın.
-Aa çok ayıp. Böyle cici bi kızın yanında bu kadar kaba konuşmamalısın bence.
Sonra üçü birlikte kahkaha atmaya başladılar. Ne olduğunu anlayamamıştım. Yanımda Mert olmasına rağmen korkuyordum.
-Az kaldı Mert Karahan. Senin de hesabın görülür elbet.
Bunu söyledikten sonra arkalarını dönüp gittiler.
-Ne oluyor Mert?
-Bişey yok Masal tamam artık korkma.
-Mert ne hesabı ne korkmaması ya!!
-Masal uzatmayalım. Bişey olmadığını soyledim.
Daha fazla üstelemesem de biliyordum ki kötü birşeyler dönüyordu. Mert de bu işin içindeydi, hem de fazlasıyla.
Mert le çok konuşmamaya özen göstererek önümdeki bardağı kafama diktim. Kızlar yanımıza geldiklerinde gerginliği hissettikleri için pek durmadan tekrar dans etmeye gittiler. Çok sert çıkmıştı. Kesin bir iş vardı ama ne?
-Mert biraz dışarı cıkalım mı?
-Tamam.
Kızlara hava almaya çıktıgımızı kapiyi göstererek anlattıktan sonra Mert in arkasından gittim.
-Mert lütfen anlat onlar kim?
-Masal yok bişey tamam mı? Korkma böyle. Bu konuyu da unut.
Elimi tuttu. Biraz dolaştıktan sonra kızların yanına geri döndük. Hep birlikte bişeyler içtikten sonra kalktık ve otele döndük. Kızlar yarın dönüyorlardı. Mert bana sarılıp iyi geceler dedikten sonra ben de kızların yanına çıktım.Yine ücumüz de yatağa sığışıp uykuya daldık.Aklımda hala bugünki çocuklar vardı.Belki de bir araştırmanın tam sırasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MASALI
RomanceBazen hayat seçenekler sunar bize, birini seçmemiz gerekir. Seçtiğimiz yol bizi ileriye götürür. Masal'ın seçimleri, hayatının aşkı, pişmanlıkları ve herşeyi .. Bazen arkadaşlarıyla tatlı atışmalarını yaşayarak gülecek, bazen de onlarla hüzünlenecek...