Lucia 💎

27 4 2
                                    

Doktor Hanson bu akşam her zamankinden daha bitkin görünüyordu. Monroe'nun onu kilit altında tuttuğu odaya girip kapıyı arkamdan kapattığımda başını kaldırıp bana bakmadı bile. Doktorun oğlunun da burada olduğunu öğrenmiştim.

Fenerimi açıp duvara yaslanmış iki silueti aydınlattım. Oğlanın başı annesinin kucağındaydı ve yerde yatıyordu. Doktor duvara yaslanmış ve gözlerini kapatmıştı, ince parmakları oğlunun sarı saçları arasında geziniyordu. Bu sırada oğlan da gözlerinden anlaşılan büyük bir korkuyla titriyordu.

Az önce olanlardan sonra korkması son derece normaldi, bu kez ben de Monroe'dan korkmuştum. Ama kadın korkuyor gibi görünmüyordu. Odaya girdiğimi duyduğundan bile emin değildim.

Oğlanın gözlerini kapatmış olduğunu fark ettim ve yanına gidip diz çöktüm. Saçlarını yüzünden çekiyordum ki Doktor Hanson'ın hiç bu kadar güçlü olduğunu tahmin edemeyeceğim ince ve kırılgan görünen eli bileğimi kavradı. Gözünü bile açmamıştı ama oğluna dokunmama izin vermeyecekti. Elimi yavaşça geri çektim, zaten oğlan da annesinin ani hareketiyle korku dolu gözlerini açmıştı.

Herhangi bir yarası olup olmadığına baktım. Kolunu tutup kaldırdığımda ani bir hareketle titreyen kolunu geri çekti. Monroe'nun dün akşam Doktor Hanson'ın bacağında açtığı yarayı sardım. Kıpırdamadı bile. Korkmuyordu, ya da korktuğunun en ufak bir belirtisini bile göstermiyordu.

Dışarı çıktığımda doktorun bu hali bana kendi çocukluğumu hatırlatmıştı. Ailem bir cinayetin kurbanı olduğunda, ben yağmurun altında ıslanmış saçlarım ve kıyafetlerimle köprünün yakınlarında otururken Monroe'nun beni bulduğu günü hatırladım. Onun da kimsesi yoktu, benim gibi o da kısa süre önce yapayalnız kalmıştı. Bana, beni koruyacağına ve hep yanımda olacağına dair bir söz verdi, nedenini hala bilmiyorum ama o zaman beni seçmişti. Onunla yaşadığım zaman boyunca karşıma geçip benimle konuştuğunu hatırlamıyorum.

Hanson'ı neden burada tuttuğunu biliyorum ama bundan rahatsız değilim, bu konuyu sadece bir kere konuştuk ve Monroe'ya bu konuda tekrar konuşmamaya dair söz verdim.

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin