Egész jól aludtam, mélyen, álmok nélkül, amikor is hangos éneklésre keltem föl. Na jó, mi az Isten? Összenéztem az álmosan pislogó Abdullal, aki szintén nem nagyon értette a helyzetet.
- Ki kornyikál? - kiabáltam ki.
– Jó reggelt. Hoztam kávét. - hallottam meg Zsófi hangját.
Erre persze mindannyian felélénkülve, újult erővel léptünk ki a sátrainkból, hogy a pokrócra ülhessünk Zsófi, és Kolos mellé, akik ezek szerint már rég felkeltek.
Miután Napsi is leült, kavicsokat, és botokat szedegettem össze, hogy felkeltsem Hipochonderséggel küzdő barátunkat.
– Hipó, ideje felkelni – dobáltam meg a kezembe kerülő dolgokkal - például kólás flakonnal - a sátrát.
– Jó reggelt – köszönt Hipó, legnagyobb döbbenetemre mögülünk. Épp felénk sétálva lépkedte át a zsinór tömeget, és kerülgette a sátor tengert.
– Hát te? – csodálkozott Abdul.
– Reggeli viziten voltam az orvosi sátorban – közölte.
– És? Mindent rendben találtak? – kérdezte Zsófi elfojtott nevetéssel.
– Mit tudnak ezek? – rázta meg Hipó a fejét idegesen. Persze, mivel hipochonder, mindig is kételkedett az orvosok szakértelmében. Én nem igazán foglalkoztam vele, inkább gyorsan előkerestem a programfüzetet.
– Na, akkor a mai program – nyitottam ki a fesztivál
a színes papír tömeget, és böngészni kezdtem, mit lehet ma csinálni.
– Megkeressük Ateszt – javasolta Abdul.
– Megkeressük az olaszt – állt elő a saját ötletével Napsi.
– Zuhanyozás közben ellenőrzőm, nincs-e bennem kullancs –
közölte Hipó.
– Benyomok – kurjantotta Boldi, magára borítva a sörös dobozát, amiből eddig ivott.
– Tarhálok – motyogta a Punk, kinézve apró sátrából.
– Felállítom a sátrat, hogy ma éjjel már ne a piperkőccel és a rugdosódóval kelljen aludnom – szólalt meg Zsófi, célzatosan rám, és Abdulra pillantva.
Ezután mind Kolosra néztünk, az egyetlen emberre, aki nem dicsekedett a mai tervével eddig, már rajtam kívül.
– Te mit fogsz csinálni? - Kérdezte végül Napsi.
– Elmegyek három koncertre, amiről írni fogok – felelte felnézve a gépéből.
– Melyik háromra? – kérdezte Napsi, miközben a fejét az ölembe hajtotta, lábát pedig Abdulra támasztotta. Nekem nem volt valami kényelmes, lévén, hogy nyomta a lábamat.
Kolos megmutatta a programfüzetben a három előadót, Napsi meg elhúzta a száját.
– Franc megy arra. Hatmillióan lesznek. Tömegnyomor –
jelentette ki.
– De nem a VIP-emelvényen – vetette ellen Kolos.
Erre mind elismerően bólogattunk. Hát igen, a VIP király lehet. Nem kell a többiek között nyomorgnia, hanem egyszerűen fentről nézi az egészet. Ez nem semmi. Zsófinak szabályosan elállt a lélegzete.
– VIP-emelvény? – kérdezte csillogó szemekkel.
– Aha. A sajtósoknak – felelte Kolos, de én inkább csak hallgattam a beszédüket, és Napsit bökdöstem, hogy szálljon le rólam.
STAI LEGGENDO
Leiner Laura: Bábel Szasza szemszögéből ^.^ [NEM LESZ FOLYTATÁS]
FanfictionLeiner Laura Bábel című könyve alapján :) :D Természetesen mindenki másképpen képzeli el, de itt az én változatom :) Ez az ELSŐ Bábel fanfiction Szasza szemszögéből, szóval ne lopjátok! Ez a kedvenc Leiner Laura könyvem, és annyi Cortez szems...