Önemli bir duyuru!

83 3 2
                                    

Arkadaşlar biliyorum ki yeni bölüm bekliyor bazılarınız. Ben iki üç kişi bile olsa, kitabımın yeni bölümünü heyecanla bekliyen insanlara karşı, saygı duyduğumdan dolayı en azından bir açıklama yapmak istedim.

Arkadaşlar biz yeni bir kitaba başlıyoruz. Bu kitap benim dönüm noktam olcak gibi. Bir arkadaşımla birlikte bu kitapta hem model olup hemde yazarı olacağım. Bunu düşünmek bile o kadar heyecanlandırıyor ki beni...

Kitabımızın adı Siyah kelebek olacak gibi. Korcan la birlikte bu hafta sonu buluşmayı planlıyorduk üstelik bu konuyu konuşmak için ama maalesef benim yaşadığım bir kaç aksilikten dolayı buluşamadık ve Korcan şu an bana çok kızgın. Ondan burada da çok özür diliyorum. Haftaya buluşup bu konuyla ilgili konuşucaz ve artık kitabımızın nasıl olacağı ile ilgili kesin ve net kararlar vericeğiz. Bu kitabı yazacağım ve birlikte rol alacağım kişi benim için çok değerli bir insan. Bana şu an kızgın olması umarım buluşmamızı engellemez.

Çünkü ben bu kitabı en çok onun için istiyorum. Üstelik aklımda böyle bir düşünce yoktu. Ben hastalığa bölüm yazmaya çalışıyordum ama bu projeye başlarsak bu kitaba uzun süre bölüm gelemeyecek.

Biliyorum bazılarınız tıpkı şu an Korcan gibi bana kızgın. Hem ondan hem de sizden özür diliyorum.

Bu kitap Korcan ve benim için bir şeylerin başlangıcı. Geceleri 5 e kadar bu konuyu konuşuyoruz. Kitap karakteri olmak ve yazmak çok sorumluluk gerektiriyor ama yine de Korcan ve ben bunun üstesinden gelebileceğimizi düşünüyoruz.

Bu projeye başlamışken beni ve Siyah Kelebeği yarıda bırakmaz diye düşünüyorum arkadaşımın.

Tanıtım videosundan alın ki fotoğraflar, kapak, herşey bizden oluşacak.

Ve eminim ki watpadd platformunda böyle bir konu daha önce görülmemiş olacak.

Bu ikimizin hayali oldu. Umudu oldu.
Biz ikimiz artık Siyah Kelebeğe tutunur olduk. Bizim hayatımız sanki bu kitabın sayfalarında gizliymiş gibi hissediyorum...

Bu kitaba ikimizde çok değer veriyoruz ve o kadar çok çabalıyoruz ki anlatamam.

Umarım bana kızmazsınız. Siyah kelebeği de bu kitap kadar çok seveceksiniz eminim. Yanımızda bir kaç kişi bile olsa çok mutlu olacağımızı bilin istedim.

Sizi çok seviyoruz ve değer veriyoruz. İki ay sonra Siyah kelebekte görüşmek dileğiyle...

Sorusu olan varsa Gizem.Ziylan Instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz. Bana bu kitapta verdiğiniz destek için de teşekkür ederim. Umarım aynı desteği Siyah kelebekte de bulurum. Görüşmek dileğiyle...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HASTALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin