Nagranie skończyło się niespodziewanie.
Siedziałem przez chwilę, rozmyślając nad wszystkim tym, co powiedział Harry, aż w końcu zdjąłem słuchawki i podszedłem do Liama, który zamówił kawę i czekał cierpliwie przy drzwiach.
Otoczył mnie ramieniem i poprowadził do swojego samochodu, machając do Janet przy wyjściu. Usadził mnie z przodu, a mi przypomniała się kaseta Cher.
Jednak Liam mnie nie przytulił, po prostu ze mną był.
- Kolejne nagranie nie jest łatwe – ostrzegł mnie, odpalając samochód.
– Chyba gorsze od mojego.Nie włączyłem jeszcze kolejnego nagrania.
- Jak mnie znalazłeś ? – zapytałem ponownie.Liam ostrożnie wyjechał z parkingu i skierował się do centrum.
- Mówiłem już, Niall do mnie napisał.
- Dlaczego ?- Zmierzyłem się z Niallem po wysłuchaniu tych nagrań. Ja nie poszedłem włóczyć się po Londynie, tak przy okazji – uśmiechnął się głupkowato.
– Zgubiłem mapę. Ale rozmawiałem z Niallem i powiedział mi, jak myślę to samo, co tobie.
- Że chce zwrócić się o pomoc ?- To i trochę więcej. – Liam płynie wjechał samochodem w lukę w korku, zajmując właściwy pas.
– Napisał do mnie może z dwie godziny temu, że masz kasety, więc postanowiłem cię poszukać. Łut szczęścia, że mi się udało. Czekałem trochę na cmentarzu, ale musieliśmy się wyminąć. Ostatecznie ktoś z kościoła powiedział mi, że koleś pasujący do twojego wyglądu tędy przechodził. Więc to po prostu szczęście, że cię znalazłem, serio.
- Znalazłeś kasetę Harry'ego ?Liam spojrzał na mnie obojętnie.
- Jaką kasetę ?
- Tą, którą zostawił w kawiarni. O Brit Awards.Liam potrząsnął głową.
- Nie, myślę, że wszyscy szli tam tylko po to, żeby wysłuchać nagrania – spojrzał znacząco na żółtego walkmana, leżącego niewinnie na pulpicie pomiędzy nami.
– Powinieneś posłuchać następnej historii.Powoli założyłem słuchawki i włączyłem nagranie, obserwując przy tym twarz Liama.Niewiele można ukryć, gdy jest się sławnym. Najintymniejsze szczegóły stają się powszechną informacją, kiedy ciągle znajdujesz się w świetle reflektorów – zupełnie obcy ludzie wiedzą o Tobie wszystko, od ulubionego jedzenia przez to, co wkładasz do herbaty, gdzie chodziłeś do szkoły, kończąc na tym ile sióstr i braci masz i kiedy oni obchodzą urodziny. Codziennie czynności, jak wyjście z domu po mleko, są fotografowane i opisywane w gazetach.
To wszystko jest w zestawie, naprawdę – cena, jaką musisz płacić za robienie tego, co kochasz. Nie przeszkadzało mi aż tak bardzo to, że ludzie są nami zainteresowani. Bardziej dręczyły mnie plotki.Lampy uliczne świecą się – nie zauważyłem, będąc w kawiarni, że słonce już zaszło.Skoro ta kaseta jest o plotkach, to jest to kolejna kaseta nie o mnie. Zostało jeszcze tylko 5 kaset – jak daleko się znalazłem ?
Plotki mają moc rujnowania kariery, zwłaszcza takiej jak moja. Reputacja może przyciągać albo odstraszać publiczność – jeśli dobrze rozegrasz karty, możesz obrócić skandal w korzystny manewr marketingowy.
Problem w tym, że złe plotki dotykają nas w tym zawodzie osobiście, wypłukują naszą moralność i ranią wszystkich. Często pochodzą od bliskich nam osób. Kiedy tak się dzieje, Management jest strasznie wściekły – chcą wiedzieć skąd to pochodzi, żeby tamta osoba zamilkła zanim zniszczy naszą karierę.
CZYTASZ
13 Reasons Why ||h.s
Подростковая литератураWitam, chłopcy i dziewczęta. Tu Harry Styles. Żywy i w stereo. Nie martw się, jeśli jeszcze nie otrzymałeś tego cudownego, małego pudełeczka, ono się pojawi... obiecuję. Teraz, dlaczego martwy chłopak miałby kłamać ?