Zanim Harry zaczął mówić panowała krótka cisza, wypełniona szumem ze słuchawek i jego oddechem zgranym z moim. Kiedy przemówił, brzmiał na zmęczonego.
Romeo, Romeo. Czemuż Ty jesteś Romeo ?
Tak zaczęła się moja kaseta. Tak moja historia łączy się z historią Harry'ego.Liam uważnie oglądał swoje buty.
Myślę, że to czyni mnie Julią. Ale wiem też, że moja historia nie jest jak Romeo i Julia – chociaż, jak ich, i jak mówiłem już wcześniej, moja nie jest historią miłosną. To jest opowieść o miłości, ale nie jest to historia miłosna. Tak długo nie dostrzegałeś miłosnej strony w moich nagraniach. A tutaj ... tutaj właśnie zaczynają one być o miłości.
Nie rozumiem. Dlaczego moja kaseta jest tą o miłości ? Harry mnie nie kochał.
Nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie uważają, że Romeo i Julia są tacy romantyczni. Oboje umierają, bo nie potrafią się porozumieć – i mają po czternaście lat. Całe sześć lat mniej niż ja mam teraz. Co jest po prostu głupie. Wszyscy wiedzą, że młodzieńcze miłości nie trwają długo. Miłość ogólnie nie trwa długo – jak wiele razy byłem tego świadkiem ?Jednak moja historia kończy się tak jak Romea i Julii... samobójstwem. Jak wielu z was wie, że to nie był pierwszy raz, kiedy próbowałem się zabić ?Próbował się wcześniej zabić ?Była jedna próba przed tymi nagraniami. Miałem szczęście, jak przypuszczam. Albo nieszczęście, jakby się nad tym zastanowić. Zanim nagrałem te kasety, miałem zwyczajny, stary list. Planowałem popełnić samobójstwo trzynastego stycznia. Miałem dwa opakowania tabletek schowanych pod moim łóżkiem, napisany list i wszystko jasno zaplanowane. Nie miałbym kolejnej możliwości przez następne dwa tygodnie i przeraziłem się, że jeśli nie zrobię tego wtedy, nie zrobię nigdy.
CZYTASZ
13 Reasons Why ||h.s
Fiksi RemajaWitam, chłopcy i dziewczęta. Tu Harry Styles. Żywy i w stereo. Nie martw się, jeśli jeszcze nie otrzymałeś tego cudownego, małego pudełeczka, ono się pojawi... obiecuję. Teraz, dlaczego martwy chłopak miałby kłamać ?