Po odejściu Nialla, przełożyłem kasetę, ale zatrzymałem przed startem.
Czy to była moja kaseta ? Czy dlatego Niall życzył mi powodzenia ?
Co jest warte dziecka ? Czy to śmiech ? Uśmiech ? Niewinność ? Jak zmierzyć wartość dziecka ? Numerze Cztery, robisz się nerwowa. Wiesz, że to o Tobie. Wszyscy inni muszą być niesamowicie zmieszani, dlaczego mówię o dzieciach.
W takim razie to nie moja kaseta. Nie wiem, dlaczego Harry miałby mówić o dzieciach, ani kto mógłby być tematem tego nagrania.
Kocham dzieci. Są energiczne, swawolne. Te, które znam ciągle się poruszają i są brutalnie szczere wtedy, kiedy nikt inny by nie był. Myślę, że dziecko jest warte więcej niż kilku dorosłych, bo ono wie więcej i rozumie o wiele więcej niż powinno.
Dziecko, którym się kiedyś opiekowałem, broniło swoją starszą siostrę, kiedy ona spotykała się z kimś znacznie starszym od niej. Miłość to miłość – było jego argumentem. Wiesz, jest coś wyjątkowego w dzieciach, gdy rozumieją tematy, których nawet dorośli nie mogą pojąć.
I właśnie dlatego czuję się winny, pomagając w dokonaniu wszelkich starań, żeby jedno z nich nie przyszło na świat.To nie ma sensu. W ogóle.
To nie było moje dziecko, nie martw się. To jedna rzecz, której Harry Styles nigdy nie zrobił, nie zapłodnił nikogo. Gdyby to było moje dziecko ... cóż, było by zupełnie inaczej, nie? Ale była dobrą przyjaciółką i dlatego jej pomogłem.
Kto mógłby to być? Wstałem i zacząłem znów wędrować – byłem zbyt roztrzęsiony, żeby usiedzieć. Nie miałem określonego miejsca, w które miał bym pójść, więc po prostu szedłem przed siebie.
Jeszcze nie powiem kim jest ta dziewczyna. Najpierw muszę przedstawić kilka faktów, żebyście zrozumieli.
Miała 19 lat i była przerażona. Jej chłopak pomógł by jej, nawet jeśli byłby zły i zagubiony. Tak, dziecko było jego. Zaufaj mi, jeśli mówiła, że tylko z nim spała, to spała tylko i wyłącznie z nim.
Więc postaw się na jej miejscu: nie skończyłaś studiów. Twój chłopak jest gwiazdą z czystym, wrażliwym wizerunkiem. Jakiekolwiek wiadomości o ciąży – nawet plotki – znaczyłyby, że wasz komfortowy, dyskretny związek byłby na językach całej śmietanki towarzyskiej. Wystąpiła by negatywna reakcja przeciwko Tobie. Widziałaś jak to się działo z kilkoma z Twoich przyjaciół i byłaś przestraszona.
Czy to mogła być Eleanor ? Dwa lata temu, zaraz po naszym zerwaniu, pojawiła się plotka o ciąży, która wywołała bardzo negatywną reakcję skierowaną w jej stronę. Ale jestem też pewien, że Eleanor nie była wtedy w ciąży, bo ... no, powiedziałaby mi o tym. Czy nie?Czy ta osoba ma w ogóle jakiś związek z One Direction ?
Prawie minąłem mały sklep, ale zdecydowałem, że się zatrzymam po coś do jedzenia. Miałem przeczucie, że nie będę miał szansy zjeść kolacji, ani się wyspać zanim skończę przesłuchiwać te kasety, a kto wie, jak długo to potrwa? Jestem zaledwie w połowie czwartej z trzynastu, a minęły już dwie godziny. A jeśli historie miały być coraz gorsze... logicznie rzecz biorąc miały być też coraz dłuższe.
Nie wiesz, co robić, więc dzwonisz do mnie, jedynej osoby, która jak myślałaś, będzie miała jakiś pomysł. Z moją reputacją ... cóż, wywnioskowałaś, że to dla mnie chleb powszedni.
Kiedy rozmawiamy, masz już podjętą decyzję. Nie możesz zatrzymać dziecka i ojciec nie może o tym wiedzieć. Zdążyłaś się już umówić, ale nie możesz iść sama. Błagasz mnie, żebym z Tobą poszedł.
Zgodziłem się.
CZYTASZ
13 Reasons Why ||h.s
Ficção AdolescenteWitam, chłopcy i dziewczęta. Tu Harry Styles. Żywy i w stereo. Nie martw się, jeśli jeszcze nie otrzymałeś tego cudownego, małego pudełeczka, ono się pojawi... obiecuję. Teraz, dlaczego martwy chłopak miałby kłamać ?