° • ○ a u r o r a ○ • °
We staan bij de gang die naar de wc 's leidt.
Killian laat zich tegen mij aanvallen en drukt mij tegen de metalen muur aan.
Ik bestudeer Killians wispelturige en serieuze gezicht, terwijl ik mijn hand tegen zijn strakke kaaklijn aanleg.
Zijn donkere, warme ogen staren peinzend naar mijn lippen, waardoor ik mijn bovenlip krul.
Ik pak de plooien van zijn overall vast en trek zijn gespierde lichaam nog dichter tegen mijn lichaam aan.
Killian plaatst zijn handen op mijn heupen.
Ik laat zijn overall los en begraaf mijn vingers in zijn stevige biceps.
" Aurora, '' fluistert Killian met zijn zware stem.
Ik antwoord hem niet en druk mijn gebarsten lippen op zijn warme lippen.
Killian kust mijn lippen onmiddellijk terug, terwijl ik de geur van zijn zweet ruik.
Dit keer grijp ik de plooien van zijn overall weer vast en druk ik mijn lichaam nog dichter tegen de zijne aan, alsof al onze vezels, botsstructuren en bloedcellen één zijn.
Hijgend tilt Killian mijn kin op, terwijl hij heimelijk glimlacht.
Ik druk mijn lippen weer op de zijne, terwijl Killian zijn vingers in mijn blonde haar verstrengeld.
Met mijn vingers strijk ik teder over zijn opbollende biceps, waarna ik met mijn ruwe vingertoppen over zijn sleutelbeenderen glij richting de knoopjes op zijn overall.
Mijn bewustzijn heeft zijn scherpheid verloren in deze sensationele kus.
Echter voelt mijn bewustzijn gedrogeerd aan.
Worstelend met mijn ruwe vingers probeer ik de knoopjes op zijn overall te openen, terwijl ik de smaak van zijn tong proef.
Killian trekt zich plotseling terug en staart mij hijgend aan.
Naar adem snakkend hou ik mijn blik scherp op Killian zijn borstkas gericht, terwijl ik Killian zijn intense blik in mijn koele ogen voel branden.
En dan gebeurt het.
Zorgvuldig opent Killian met zijn kundige handen knoopje voor knoopje.
Ik laat mijn handen over zijn ontblote borstkas glijden en trek voorzichtig de overall naar beneden.
Killian laat zijn handen over mijn middel glijden en kust mij intens.
Ik beantwoord zijn intense kus met mijn tong en laat mijn handen glijden over zijn opbollende spieren.
Ik voel de zelfverzekerde houding van Killian over mij heen glijden, terwijl ik mijn armen over zijn hals heen sla en mijn borstkas tegen die van Killian aandruk.
En dan schuift de deur van de wc 's open en hoor ik de triomfantelijke stem van ondercommandant Fawn Purdy.
'' Wel, '' zegt ze en Killian trekt zijn lichaam los van de mijne.
JE LEEST
// A Touch Of Earth
Ficção CientíficaIɴ de тoeĸoмѕт, wααrвιj eeɴ dυιѕтer eхperιмeɴт ιѕ мιѕlυĸт ιѕ de ααrde ѕlecнтѕ eeɴ plαɴeeт мeт eeɴ eιɴdeloze oceααɴ, verɢeveɴ vαɴ ɢevααrlιjĸe вαcтerιëɴ eɴ zoɴder eeɴ veιlιɢe dαмpĸrιɴɢ leveɴ de overleveɴdeɴ ιɴ eeɴ reυѕαcнтιɢe dυιĸвooт ɢeɴααмd Arcтιѕ...