-Abs gyere be te is!-kiáltotta Rufus a tengerből.
A lány csak mosolygott, miközben a partról figyelte az eseményeket. Nem mehetett bele a vízbe, ugyanis nem vetkőzhetett le, hiszen akkor meglátták volna, hogy nincs tetoválása. Gwendolyn megpróbálta meggyőzni, hogy úgyse figyelne az ő csuklójára senki, de tudta, hogy ez hazugság. Mason ígyis gyanakodott. Nem fogja megásni a saját vermét.
-Sajnálom Rufus most nem tudok, de mindjárt jönnek a szüleid, ők majd játszanak veled!-ordította a kisfiúnak.
Rosie az egyik barátnője születésnapi partiján volt, így Rufus kitalálta, hogy ő bizony a tengerpartra akar menni. Mason eleinte ellenkezett, ugyanis tudta, hogy nem maradhat sokáig, de a kisfiú végül meggyőzte. Így történt, hogy az egész család Abigailt is beleértve lecuccolt a tengerhez. Gwendolyn és férje elmentek öltözni, míg Rufus egyből belegázolt a tengerbe.
-Itt jön a gonosz kalóz!-kiáltotta futva Mason, miközben beugrott a vízbe és feldöntötte a kisfiút.
Miközben ők egymással hadakoztak Abigail elővette a könyvet a táskából, amit Gwendolyn pakolt neki. Elolvasta a címét: Az Önmegtartóztatás Művészete. Nevetni kezdett. A nő ezt nem gondolhatta komolyan.
-Tetszik a könyv?-kérdezte egy női hang.
A lány hátrafordult.
-Nem hiszem el hogy ké...-és itt elakadt a mondata.
Egyszerűen leesett az álla. Gwendolyn eszméletlenül jól nézett ki bikiniben. A mellei közepes méretűek voltak, melyekre csodásan rásimult a türkizkék bikini felső. Abigail elképzelte, ahogy feláll és itt mindenki előtt megcsókolja a nőt, közben végigvezeti a kezét az oldalán egészen a fenekéig. Szinte érezte Gwendolyn lágy bőrét az ujjbegyein.
-Abby csukd be a szádat mert még a végén belerepül egy bogár-mondta nevetve a nő.
A lány elpirult.
-Én...öhm...csak...
Gwendolyn meg se várta, hogy befejezze, csak elindult a tenger felé.
-Olvasgasd a könyvet, amit hoztam neked!-kiáltotta.
Abigail kuncogva megrázta a fejét. Idióta. Sóhajtott egy nagyot, majd felcsapta a könyvet az első fejezetnél, ahol a következő szöveg állt:
1. Próbáljuk minél kevesebbszer megbámulni szerelmünk tárgyát, hiszen már csak a képe is szexuális fantáziálgatásokhoz vezethet.
A lány felnézett Gwendolynra, aki épp Rufust dobálta a vízbe. Mintha lelassították volna az időt. Abigail látta, ahogy a nő ajkain több kövér vízcsepp is végigfolyik. Egyre jobban elöntötte a melegség. Az egyik csepp megállt Gwendolyn felső ajkán és nem akart mozdulni. Abigail nagyon szívesen segített volna neki, de mielőtt még bármilyen felelőtlen döntést hozhatott volna Mason lecsókolta a nő szájáról a vizet. A lány elkapta a fejét. Nem akarta nézni ezt a jelenetet. Ekkor jött rá, hogy a könyvnek igaza volt. Azért fantáziált Gwendolynról, mert akaratlanul is ránézett. Lehet, hogy mégiscsak volt értelme ennek az olvasmánynak. Folytatni kezdte a könyvet. Szinte falta az oldalakat, melyek mintha csak személyesen neki íródtak volna. Észre sem vette, ahogy Mason, Rufus és Gwendolyn elindultak felé a tengertől.
-Abs! Nézd! Fogtam egy rákot!-mutogatta buzgón a kezében lévő állatot a kisfiú.
A lány nevetni kezdett.
-Nagyon ügyes vagy Rufus!
Gwendolyn mosolyogva magához vette a törölközőjét és leült Abigail mellé. Érezte, ahogy a lány megfeszül mellette. Még jobban mosolygott. Mason gyorsan megtörölközött, majd a felesége felé fordult.
YOU ARE READING
Soulmates
RomanceMi lenne, ha egy olyan világba csöppennél, ahol léteznek lelkitársak? Sőt nemcsak léteznek, hanem ez a társadalmuk alapja. A csuklójukra a kiválasztottuk neve íródik a 18. születésnapjukon, melybe fájdalom nyilall, ha a közelükben vannak. Gwendolyn...