''סתיו!"
שמעתי את קולה של אמא שלי
"גם ליום הראשון את מתכוונת לאחר?"
השנה אני עולה לכיתה י' ואיזה ילד ממוצע בדיוק רוצה ללכת לבית הספר?
"אני באה!!"
צעקתי, והתלבשתי מהר לבשתי ג'ינס קרוע בברך בצבע כחול בהיר, חולצה לבנה רופפת וג'קט שחור רגיל.לקחתי שני פנקייקים, את התיק ואת המחשב שלי.
"תשמרי על עצמך"
אמרה ונישקתי אותה.
"טוב ביי"
נכנסתי לכיתה לא היה אף אחד. הכיתה הייתה הרבה יותר נקייה. היה לי זמן אז המשכתי לכתוב את הסיפור שלי, אני כותבת סיפורים באינטרנט, דרך המחשב שלי, על אהבה ואני קוראת לעצמי 'אנונימית' ככה אני מבטאת את עצמי מבלי להתבייש אני כותבת על...
"היי!!!"
שמעתי את קולו של שון והחבורה שלו וסגרתי מיד את המחשב.
"התגעגעת אליי?"
אמר והרכנתי את ראשי.
"הגעגעתי אלייך את יודעת?"
הרכנתי את ראשי והוצאתי את הטלפון שלי.
"מה את לא מקשיבה לי?"
"מה אתה רוצה?!"
"אותך"
"תעזוב אותי כבר"
אמרתי והוא התיישב לידי, ואז ארין הגיעה והתיישבה על שון...
ארין היא החברה של שון והיא הילדה הכי מגעילה שראיתי בחיים:
א' יש לה את הבגדים הכי קצרים בעולם!
וב' האופי שלה מגעיל!
היא הסתכלה עליי..."איווו גם בתחילת שנה אני צריכה לראות ת'פרצוץ של הצפרדע הזה?!"
מאוד נעלבתי, אבל שמרתי את זה לעצמי וגם ראיתי את הפרצוף של שון, נהיה קצת מאוכזב או מעוצבן.
כל הכיתה נכנסה וגם המורה וכשנגמר השיעור הלכתי לקפיטריה ישבתי לבד אכלתי ושון והחבורה שלו זרקו עלי ניירות מלא ניירות אז סיימתי את האוכל והלכתי לחדר מוזיקה, אני אוהבת לשיר לעצמי בשקט אז שרתי לשירים של משה פרץ אני הכי אוהבת את השיר "ילדה קטנה" זה שיר שמרגיע אותי, ופתאום שמעתי את הדלת ננעלת מבחוץ, ניסיתי לפתוח את הדלת ולא הצלחתי אני לא חזקה בכלל ושמעתי את שון והחבורה שלו צוחקים." שון דיי כבר תפתחו לי! נו אני רצינית!"
והם כבר הלכו לכיתה, אז חכיתי עד שהמנקה יפתח לי את הדלת ואז הלכתי הביתה.
"אהההההההההה"
אז זה היה הפרק הראשון מקווה שתאהבו♡ ובתמונה למעלה זו סתיו! ותרשמו תגובות זה ממש חשוב לי!
YOU ARE READING
אהבה מסובכת♡
Teen Fictionסתיו, הילדה הכי לא מקובלת בבית הספר, ושון, הילד הכי מקובל בבית הספר מתאהב בה בטעות... האם היא תתאהב בו בחזרה? ובסוף הכל מסתבך... מה יקרה? הסיפור יכיל: ~מילים גסות~ ~עישון~ ~תכנים מיניים~ ~סמים~ ~אלימות~ כל הזכויות שמורות נא לא להעתיק... גמור😇