אז הגיע יום שני ואני בלחץ מוגבר! לקחתי בגד ים סטרפלס בכל מיני צבעים של ורוד וכחול ותחתון תואם.
לבשתי מעל שורט וגופיה ויצאתי מהבית. הרגל שלי כבר לא כואבת וכבר לא מדממת ברגל אבל אני עדיין שמה את התחבושת אז שמתי עוד אחת נקייה בתיק. חוץ מזה שאני די מפחדת אבל שון מרגיע אותי אכלתי ויצאתי עם תיק שיש בו משקפיי שמש קרם הגנה מגבת ותחבושת.
"היי יפיופה"
"היי חתיך"
ראיתי את שון ונתתי לו נשיקה. כשהגענו לבית הספר ראינו שכל הכיתה בחוץ מחכה לאוטובוס אז הצטרפנו אליהם. כשהאוטובוס הגיע שון ישב ליד חברים שלו ואני ישבתי ליד אלה.
"אז איך בבית הספר?"
"האמת שדי טוב, תגידי..."
"מה אל תתביישי אני חברה שלך"
"אאת חברה של שון?"
היא לחשה ואני חייכתי.
"כן"
לחשתי לה בחזרה.
"למה?"
"בן אל..."
"מההההה"
צרחתי בלחש.
"אני אסדר לך אותו"
היא הסתכלה עליי בחיוך.
"תודה"
היא לחשה לי. הגענו ואני ואלה התמקמנו על הכיסאות מאחורה ושון בא לי מאחורה והבהיל אותי.
"דפוק"
"דפוק שאוהב אותך"
הוא נישק אותי.
"טוב נו יאללה בואי למים"
"את באה?"
שאלתי את אלה והיא עשתה לא עם הראש. שון הוריד את החולצה שלו והתגלו הקוביות שלו מול כולם ואני הורדתי את את הבגדים.
"מושלמת"
"גם אתה"
לחשתי לו. הלכנו לבריכה והוא שכח משהו אז הוא הלך שניה, ובשניה שהוא הלך ארין באה אליי.
"לא יודעת איך הוא רוצה אותך את כזאת מכוערת"
"ואת ממש יפה"
עניתי לה בציניות.
"חבל שאני לא יכולה לומר לך את אותו הדבר"
ארין ענתה בכזאת רשעות.
"ברור שאת יכולה תשקרי כמוני"
עקצתי אותה והיא העיפה אותי למים העמוקים.
נקודת מבט שון
שמעתי צרחות מהבריכה ורצתי לשם ראיתי שכולם מסתכלים על סתיו שטובעת בבריכה, באותה שניה שניה קפצתי למים והרמתי אותה.
"סתיו את שומעת אותי? סתיו?"
לחצתי לה על הבטן כמה פעמים והיא השתעלה.
"איזה מזל"
חיבקתי אותה מהר והרמתי אותה למקום שהיא ישבה בו.
"שון"
היא אמרה מתנשפת.
"את בסדר?"
היא התחילה לבכות וסיפרה לי הכל. הלכתי לארין.
"את פשוט דוחה ומגעילה אני לא מבין איך הייתי איתך זהו תתרחקי ממני ומסתיו הבנת אותי?"
אמרתי לה והלכתי לסתיו ראיתי אותה רועדת מפחד וקור. שמתי עליה מגבת וישבתי לידה.
אלה באה מהר לסתיו וחיבקה אותה."יואו אני בשוק מה הכלבה הזו עשתה את בסדר?"
"סוג של..."
סתיו אמרה בקול חלש.
"רוצה שאני אתקשר לאחות או לאביאל?"
"אביאל"
היא אמרה והשתעלה.
"שון אני רוצה הביתה"
היא לחשה בדמעות, חיבקתי אותה וחייגתי לאור כי יש לה אוטו והיא יכולה להסיע אותם.
"הלו"
"תקשיבי זה שון חבר של סתיו קרה משהו את יכולה לבוא לבריכה של אליצור?"
"דקה אני שם"
אחרי 5 שקות היא הגיעה, הכנסתי את סתיו לאוטו ובדרך סיפרתי למה מה קרה. כשהגענו ראיתי שסתיו ממש חיוורת אז שמתי אותה על הספה והכנתי לה תה.
"כוסאמק ערס ארין עושה לי עצבים הבת זונה הזאת"
אור אמרה ואני הייתי בשוק. סתיו שתתה את התה והכנסתי אותה למיטה כי היא נרדמה.
"רק שתדע שהיא מתה עלייך"
אור עצרה אותי בדרך לדלת.
"היא יודעת שגם אני"
חייכתי אל אור והיא חייכה אליי.
אז היה לי קצת משעמם אז עשיתי עוד פרק😂😂 מקווה שתאהבו❤
YOU ARE READING
אהבה מסובכת♡
Teen Fictionסתיו, הילדה הכי לא מקובלת בבית הספר, ושון, הילד הכי מקובל בבית הספר מתאהב בה בטעות... האם היא תתאהב בו בחזרה? ובסוף הכל מסתבך... מה יקרה? הסיפור יכיל: ~מילים גסות~ ~עישון~ ~תכנים מיניים~ ~סמים~ ~אלימות~ כל הזכויות שמורות נא לא להעתיק... גמור😇