פרק 4

2.7K 94 9
                                    

יצאתי החוצה ובדרך נתקלתי במישהו, זה היה שון הסתכלתי עליו ופשוט רצתי למאחורי בית ספר, התיישבתי ופשוט בכיתי שמעתי צעדים מתקרבים אליי וראיתי שזה שון.

"אתה עוקב אחריי?"

שאלתי בזעם.

"את בסדר?"

"פתאום אכפת לך ממני?! למה עשית את זה?!"

שאלתי אותו והדמעות חנקו את גרוני.

"מה?"

"אתה לא הדבקתה עליי את הדף?"

"איזה ד... אני נשבע לך זה לא היה קשור אליי!"

"באמת?"

"לא"

הוא התקרב אליי וחיבק אותי הרגשתי כאילו אני נרגעת בידיים שלו. ופשוט הסתכלתי עליו והוא עליי.

"שון?"

שמענו קול של פרחה מגעילה, זו הייתה ארין בשנייה הוא פשוט קם וגם אני.

"מה אתה עושה עם המכוערת הזאת?"

"וואלה גם אני לא יודע טוסי מפה!"

קמתי וברחתי משם לא הבנתי למה הוא השתנה ככה, ונעלבתי מאוד...
הלכתי לשירותים, שטפתי את הפנים כשבאתי לצאת שמעתי גניחה בשירותים.

"אה"

הייתי בשוק!! זה היה הקול של ארין.
יצאתי משם בריצה והלכתי הביתה כי ''לא הרגשתי טוב'' כשהגעתי הביתה ישבתי על המיטה והלכתי לישון.

~חלום~

"אני אוהב אותך" שון אמר
"אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו הכי חזק בעולם. הוא זרק אותי על המיטה ושכב מעליי הוא הוריד לי את החולצה.

~סוף חלום~

קמתי בבהלה. מה פתאום אני חולמת עליו?!
אני מרגישה אליו משהו?
לא!
האיש ממרר לי את החיים!!!
אני שונאת אותו לא משנה כלום!
חוץ מהעיינים הכחולות האלו♡
עיינים פוגעות וכואבות!!

"סתיו?"

שמעתי את קולו של אביאל.

"אני פה"

אמרתי בקול חלש, שמעתי את הצעדים שלו עולים במהירות לחדר שלי ופשוט התחלתי לבכות שוב.

"את בסדר?"

הוא שאל בקול דואג.

"לא"

אמרתי והתחפרתי בחזה של אביאל.
בערב אביאל שאל אותי אם אני רוצה לראות סרט איתי ועם מור ואמרתי לו שאני לא רוצה ושילך לבלות כשהוא יצא ממש רציתי פנקייקים אבל היה חסר את האבקה אז הלכתי לקנות.
יצאתי החוצה והרגשתי כאילו מישהו תופס לי ביד וראיתי שזה מישהו שאני לא מכירה שחררתי את היד שלי ורצתי הוא רץ אחרי.
הוא הפילה אותי על הרצפה ומישש לי את התחת.

"די!!! בבקשה!"

נקודת מבט: אביאל

סיימנו את הסרט. והתקשרתי וסתיו 10 פעם והיא לא ענתה רצתי לבית אבל שמעתי צעקה פתאום... אבל הקול הזה מוכר לי! רצתי אחרי הקול וראיתי איש מבוגר מצמיד את סתיו לקיר והוא מנסה להוריד לה את המכנסיים והיא בוכה. רצתי לשם והרבצתי לאיש הזה עד שברח וסתיו נפלה על הרצפה והתעלפה.

"סתיו? סתיוווו"

אהבה מסובכת♡Where stories live. Discover now