כבר שבוע אני לא נרדמת ממחשבות עליו, שון כבר שבוע של בית ספר בלי דיבורים רק ירידות עליי... וגם הגנה עליי... _שון_ אוף אוליי הגיע הזמן לסלוח?
"סתיו קומייייי יש בית ספר!!"
שמעתי את הקול של אמא שלי שהעיר אותי מהמחשבות. קמתי והתארגנתי ירדתי למטה
ואכלתי קורונפלקס בלי חשק."קרה משהו?"
אבא שאל בקול מודאג.
"לא כלום פשוט אני לא רעבה"
יצאתי החוצה ושמתי אוזניות ראיתי בטלפון ששון שלח לי הודעה בוואטספ.
~אני לא יכול יותר אני מתגעגע אלייך סתיו תסלחי לי בבקשה!!!!~
לא עניתי ודמעה קטנה ירדה על לחיי. אבל התנגשתי במישהו ועוד שנייה נפלתי אבל זוג ידיים מנעו ממני ליפול. שון.
"קרה משהו?"
שון שאל עם פרצוף מודאג ואני הסתכלתי על הרצפה מתאפקת לא לבכות הסתכלתי על הפרצוף היפה שלו וראיתי אותו מלא חרטה.
"אני מתגעגע אלייך סתיו... אני מטומטם אני מפגר אני אוהב אות..."
עצרתי אותו באמצע המילים ונישקתי אותו הייתי חייבת!!! התנתקנו מהנשיקה הוא חיבק אותי ואני הרשתי לעצמי לבכות.
"אני כל כך התגעגתי אלייך"
אמרתי בקול חלש וניגבתי את הדמעות.
"אני יותר"
הוא נישק אותי וחייכתי. אני יודעת שזה טיפשי מצידי אבל לא יכולתי יותר הגעגועים שברו אותי... הלכנו לבית הספר והוא סיפר לי שנולדה לו אחות קטנה בשם אוראן. הוא הראה לי תמונות שלה והיא היתה כל כך יפה!!! וואייי.
"אני חייבת לראות אותה!!!"
"תבואי אליי היום?"
שון שאל בחיוך.
"בכיף"
אמרתי וחייכתי אליו. עבר היום בבית הספר וזה היה יום מושלם! אבל עדיין היה חסר לי משהו...
"היי מה קרה?"
"סתם אלה הייתה החברה הכי טובה שלי אני לא יכולה בלעדייה אבל... "
לא יכלתי להמשיך...
"אני פשוט מתגעגעת עלייה"
הסתכלתי על שון עם דמעות בעיניים והוא חיבק אותי.
"אל תדאגי אני בטוח שהכל יהיה בסדר בקרוב"
שון דיבר בצורה כל כך בטוחה שזה כבר נשמע מוזר...
"מה עשית?"
שאלתי אותו בחיוך.
"גרמתי לחיוך על הפנים היפות שלך!"
התחלתי להסמיק וזה היה פדיחה. התקדמנו לבית של שון ואני סירתי לו שלא קרה לי כלום בחיים חוץ מזה שאור חזרה לצבא ואביאל לא פה יותר... נכנסנו לביתו ואימו הסתכלה עליי בפרצוף מופתע.
"סוף סוף!!"
אימו אמרה ואני חייכתי אוריאן הייתה בידיים שלה והלכתי לראות אותה היא הייתה כל כך יפה וואו. העיינים שלה היו בדיוק כמו של שון והיא לבשה שמלה קטנטנה וזר קטן על הראש וחיבקתי אותה והיא הייתה כל כך חמודה. החזרתי אותה לאמא שלה ועליתי לחדר של שון.
"איזה חמודההההה"
אמרתי בהתלהבות.
שון הפיל על המיטה עלה מעליי ונישק אותי.
"כבר אמרתי לך שהתגעגתי אלייך?"
שון אמר בחיוך ואני הזזתי אותו שאני אהיה מעליו ונישקתי אותו.
"כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך?"
החזרתי לו בשאלה והוא חייך. נשכבתי על הצד השני של המיטה.
"רוצה ללכת לסרט?"
שון שאל אותי ואני שמתי עליו ראש.
"סבבה"
"אני אוסף אותך בשמונה!!"
שון אמר ואני הנהנתי בחיוך. קמתי ממנו והוא ליווה אותי הביתה.
"אתה יודע שאני גרה מטר ממך נכון?"
"כן למה?"
צחקתי והגעתי הביתה נישקתי אותו והוא הלך.
"אני בבית"
אמרתי, באותה שניה שמעתי רעש בחדר העבודה של אבא שלי, נכנסתי לחדר ולא היה כלום הסתובבתי בחדר וכשעמדתי ליד הקיר ראיתי מישהו שכיוון אליי אקדח.
"שון!!!!!"
YOU ARE READING
אהבה מסובכת♡
Teen Fictionסתיו, הילדה הכי לא מקובלת בבית הספר, ושון, הילד הכי מקובל בבית הספר מתאהב בה בטעות... האם היא תתאהב בו בחזרה? ובסוף הכל מסתבך... מה יקרה? הסיפור יכיל: ~מילים גסות~ ~עישון~ ~תכנים מיניים~ ~סמים~ ~אלימות~ כל הזכויות שמורות נא לא להעתיק... גמור😇