גם את הפרק הזה bogala246 עזרה לי לכתוב!!! אז תודהההההה❤
*********
"לפני כמה שנים אני ועוד קבוצה יצאנו לתפוס כמה אנשים בכנופיות באותו זמן הרחובות היו מלאים בהם (הוא שוטר...) נכנסנו אל תוך מבנה אבל שמענו בכי, בכי של תינוקת קטנה הלכתי לראות מה קורה שם וראיתי תינוקת רק בת שנתיים בוכה לא יכלתי לראות מחזה כזה אז..." הוא עצר לרגע ונשם בכבדות " אז לקחתי אותה היא הייתה כל כך יפה! כשתפסנו את כל הפושעים בבניין אז אני ואמא שלך החלטנו לאמץ אותה ולחכות לרגע הנכון לומר לה את זה..."
הוא סיים לדבר ואני רק הייתי בשוק.
"אז אתה לא אבא שלי? אני מאומצת?"
שאלתי תוך כדי הדמעות שזרמו בלי סוף.
"סתיו אני מצטער כל כך"
אבא שלי אמר ושון חיבק אותי, הייתי כל כך עצבנית ומאוכזבת אבל לא הראתי להם את זה.
"אני מבינה, אתם אלו שדאגו לי באמת כל החיים, אתם ההורים שלי ולא אף אחד אחר, אני אוהבת אותך אבא"
ירדה לו דמעה והוא ישר מחה אותה ובא לחבק אותי.
"גם אני אוהב אותך ילדה שלי"
הוא אמר תוך כדי חיבוק. כשהשתחררנו מהחיבוק פיהקתי ואז הם הבינו שאני עייפה אז אבא שלי הלך למשטרה ושון ישן לצידי.
"רגע יש לי להתפנות"
"לבוא איתך?"
שון קפץ ואני הסמקתי.
"אני יכולה לבד"
אמרתי והלכתי לשירותים. כשסיימתי שטפתי ידיים ושכבתי ליד שון.
"שון אני אוהבת אותך"
"אני לא יכול להסביר כמה אני אוהב אותך את האוויר לנשימה שלי, כשאת לא לידי זה כאילו מישהו לקח לי חצי מהלב... אם יקרה לך משהו אני לא יודע מה אני אעשה"
מחיתי דמעה שנפלה לי על הלחי ונישקתי אותו נשיקה מלאה בתשוקה! ואחר כך פשוט עצמתי עיינים ונרדמתי כשראיתי את שון רדום אז קמתי מהמיטה באיטיות הורדתי את החלוק מעליי וכבר הייתי לבושה.
לפני כ3 שעות:
"גם אני אוהב אותך ילדה שלי"
הוא אמר תוך כדי חיבוק. כשהשתחררנו מהחיבוק פיהקתי ואז הם הבינו שאני עייפה אז אבא שלי הלך הבייתה ושון ישן לצידי. אני חייבת למצוא רעיון איך לשחרר את אמא שלי... כן אני יודעת.
"רגע יש לי להתפנות"
"לבוא איתך?"
שון קפץ ואני הסמקתי.
"אני יכולה לבד"
ברגע שהוא הסתובב לקחתי ג'ינס שחור וחולצה לבנה. התלבשתי בשירותים ומעל שמתי את החלוק של בית החולים, השלכתי את המים (כדי שיחשוב שהתפנתי) ויצאתי החוצה.
YOU ARE READING
אהבה מסובכת♡
Teen Fictionסתיו, הילדה הכי לא מקובלת בבית הספר, ושון, הילד הכי מקובל בבית הספר מתאהב בה בטעות... האם היא תתאהב בו בחזרה? ובסוף הכל מסתבך... מה יקרה? הסיפור יכיל: ~מילים גסות~ ~עישון~ ~תכנים מיניים~ ~סמים~ ~אלימות~ כל הזכויות שמורות נא לא להעתיק... גמור😇