קמתי בבוקר מהשעון מעורר וראיתי את אביאל מצחצח שיניים בואו נגיד ישן עם המברשת בתוך הפה, צחקתי והוא ישר הסתכל עליי, ושנינו צחקנו ועשינו את ארגוני הבוקר שלי, כרגיל.
אביאל ואני הגענו לבית הספר ואני הלכתי לכיתה ראיתי את שון מסתכל עליי בצורה של 'למה באת לבית הספר אחרי שעוד שניה נפלת עליי' אני התיישבתי שמתי אוזניות ושמעתי שירים. שפתאום שני ידיים נגעולי בבטן קמתי וראיתי את שון צוחק."תגיד לי מה הקטע שלך?!"
"אין לי שום קטע"
גלגלתי עיינים והתיישבתי.
"תגידי... את בסדר? כאילו אחרי אתמול"
"אני בסדר... אבל זה לא עניינך!"
"בסדר אבל מה קרה אתמול?"
"להגיד לך מה קרה?! שכחתי לקחת את הכדורים נגד כאבים"
לרגע הולא הבין אבל אז הוא עצם את העיינים שלו ופקח אותם אחרי שניה.
"אני...."
"אני יודעת"
אמרתי במן רוגע שכזה והוא חייך חיוך קטן.
הילדים התחילו להגיע לכיתה והוא ישר הוריד את החיוך."אני יודע שאת רוצה להסתכל על הפנים אבל לא יותר מידי"
כל הכיתה צחקה עליי.
ובהפסקה אני אני הייתי בדלת של הקפיטריה
שפתאום ילד אחד הלך אחורנית ואני לא שמתי לב ושנינו התנגשנו והוא העיף אותי על הרצפה רק שבשניה שבאתי ליפול שני ידיים תפסו אותי והרימו אותי הסתובבתי לראות מי זה וראיתי שזה שון."כבר פעם שנייה בפעם השלישית את חייבת לי גלידה"
הוא חייך והרים אותי.
כל הקפיטריה הסתכלה עלינו."נו מה את עושה הנעליים"
הוא צרח וכל הקפיטריה נשמה לרווחה.
רצתי משם והגעתי לכיתה, מה יש לו הוא נחמד אבל הוא לא נחמד זה ממש מטומטם, ראיתי אותו נכנס לכיתה שניה אחרי."עזוב אותי"
"נוו לא התכוונתי זה..."
"זה לא מעניין אותי פעם אחת אתה חמוד ואחרי שניה אתה ישר חוזר למי שאתה!"
לא הבנתי מאיפה הבאתי את הביטחון הזה.
"אני לא מתכוון שזה יצא ככה אבל..."
"אני לא רוצה לשמוע תעזוב אותי"
"אני חושב שאני מרגיש אלייך משהו"
הוא אמר בקול רם.
"מה?"
"אני רק באתי עכשיו כדי להגיד סליחה טוב "
"יופי אמרתה שלום ותודה"
רציתי לצאת מהכיתה אבל הוא תפס אותי ביד והקריב אותי אליו. הרחקתי אותו.
"אתה צושב שבשנייה אני אסלח לך על כל מה שעשית לי?! יש דברים שאי אפשר לסלוח עלייהם!"
"כמו מה?"
"זוכר שבשנה שעברה תקעת אותי בשירותים אז כשדחפתה אותי לשמה לא שמת לב שמירוב הדחיפות כבר התחלתי לקבל מכות!"
הורדתי את השרוול והראתי לו חתך שקיבלתי כשנפלתי. הוא הסתכל עלי המום.
"אני באמת מצט-..."
"יופי שאתה יודע את זה"
אמרתי לו שעוד שניה בכיתי. . רצתי משם הכי מהר ומשם שיקרתי למורה שאני לא מרגישה טוב והלכתי הביתה. אני עוד בשוק שהוא מרגיש אליי משהו? טוב הוא סתם שיקר או שלא...
אני יודעת שפרק קצר אבל ממש סוריייי
YOU ARE READING
אהבה מסובכת♡
Teen Fictionסתיו, הילדה הכי לא מקובלת בבית הספר, ושון, הילד הכי מקובל בבית הספר מתאהב בה בטעות... האם היא תתאהב בו בחזרה? ובסוף הכל מסתבך... מה יקרה? הסיפור יכיל: ~מילים גסות~ ~עישון~ ~תכנים מיניים~ ~סמים~ ~אלימות~ כל הזכויות שמורות נא לא להעתיק... גמור😇