Bu gece rüyamda gece vakti, bir evin balkonundan ayı ve yıldızları izlerken üzerime doğru bir şimşek çarptığını gördüm, can havliye sıçrayarak kalktım yataktan saat 4 olmuştu sessizce yatağımı topladım ,üstümü giyinmeye başladım .Bugün benim için çok zor bir gündü. Babam ve annem geçemediğim sınavım nedeniyle beni Londra'ya özel bir okula gönderme kararı almışlardı. Bana sorulursa bu durumdan memnun değildim. Başka ülkede başka insanlarla ailemsiz duracağımı zannetmiyorum.
Ortaokul yıllarından kalma iyi bir ingilizcem vardı neyseki . Babam herseyi halletmisti ve benden daha heyecanlıydı. Giyindik ,kahvaltı ettik.Kimse konuşmuyordu sanırım üzülüyorlardı . Babam valizlerimi aldı annemle, kardeşim İnşah'la sarılıp ağlaştık konuştuk ama annem çok huzunlenmisti belliydi .
Babamla havaalanına geldik vedalaşma zamanı gelmişti kelimeler boğazıma düğümlendi o an gurbete gidecektim belki telefonda görüşecektik ama onları koklayıp sarilamayacaktim. Ağlamaya başladım babam dayanamadı bir an vazgeçecek sandım ama hırslı bir adamdı vazgeçmedi. Herzaman iyi bir yerlere gelmemi isterdi tüm bu yaptıkları da bu yüzdendi zaten. Artık ayrıldık.
Bana "oraya varınca mutlaka ara beni kızım "dedi .
Son kez el salladım o da gözü yaşlı arkamdan bakakaldı. Neyse uçağa bindim yola koyulduk biraz birşeyler atıştırdım kitabımı okudum ne çabuk geçtiğini anlamadım bile indim uçaktan çıktım havaalanından babamla daha önceden gelip kayit yaptığımızda ev de tutmustuk. Aslında küçük ve boğucu bir evdi ama dayanmak zorundaydım .
Kendimi sürekli avutmaya çalıştım, birkaç eşya eksikti almam gereken, babam para yolladığın da alırdım zaten. Babama telefon açtım merak etmemelerini söyledim valizimi boşaltmaya koyuldum .Çok heyecanlıydım yarın yeni okuluma gidecektim. Yeni arkadaşlar, yeni insanlar ... Akşam oluyordu biraz yabancılık çekmemek için dolaşmaya çıktım etrafı. Marketten atıştırmalık birkaç şey aldım alışmaya çalışacaktım buna necburdum.Eve geldim çok yorgundum biraz annemi aradım sonra duşa girip yarın giyeceğim kıyafetlerimi hazırladım. Uykum gelmeye başladı nasıl olduysa koltukta uykuya dalmışım .
Sabah oldu birşeyler atıştırdım üniversiteye doğru yola koyuldum. Bulduğum ilk taksiye bindim ve universiteye gideceğimi söyledim adam çok sakindi . Neyse ücreti ödedim indim taksiden kalbim pır pır atıyordu çok heyecanlıydım herkes farklı geliyordu ve tuhaf bakıyorlardı yüzüme, tesettürlüyüm diye mi yapıyorlardı bunu ? Çünkü arkadaşım Vicdan burada müslümanları ve Türkleri sevmediklerini söylemişti.
Neyse girdim içeriye çok kalabalıktı karşıda duran panoda bölümlerin katları yazıyordu çıktım 3. kata asansörle .Işte bölümüm karşıda duruyordu kalbim yerinden çık
acak gibiydi girdim içeriye çok utanıyordum .Oturdum ,cantadan cikardigim telefonumla oynamaya başladım gözümü kaldırdığım gibi karşımda :Kumral saçlı, beyaz yüzlü, ela gözlü ,dudakları kırmızımsı kaslı bir çocuk gördüm .Bir an göz göze geldik tıpkı vampirlere benziyordu.
Elim ayağım titredi değişik oldum. Neyse oturdu arka tarafa yanında bir sarışın vardı sanırım kız arkadaşı . Daha sonra 2 erkek 1 kız daha geldi. Onlar da vampirlere benziyorlardi . Buranın erkeklerinin hepsimi böyleydi? Ama aklım istemesemde arkadaki çocukta kalmıştı. Allah'ım o nasıl bir insandır o nasıl gozlerdir öyle ? Ela kahve karışımı o gözler o kumral saçlar daha önce hiç böyle olmamıştım . Sonra içimden saçmalama Dalya dedim ,daha once yaşadıklarımı hatırladım. Dayanamadım sonra bir daha bakmak istedim , kitabımı çantama koyma bahanesiyle döndüm bana baktığını fark ettiğim an ,az kalsın bayılacaktım. Kalbim gümbür gümbür atıyordu yanındaki kızın ona Arafin dediğini duydum demekki adı Arafin' di . Ders bitecekti ama onun hâlâ bana baktığını hissedebiliyordum.
|Devamı 2. Bölümde|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALYA |Tamamlandı|
ChickLit|Sonu ölümle biten bir aşk hikayesi| Ben ise beni sıkıştırdığı alanda gözlerimi onun ela gözlerinden alamıyordum .Içimde kıpır kıpır birseyler oluyordu .Benim uzulmem onun hoşuna gidiyordu . Bir yandan korkuyorum bir yandan da kalbimin sesi dışarı...