|Bölüm 9|

138 9 10
                                    

Arafin zamanında acılar çektirdiği Dalya 'ya karşı , ağır ve ızdırap dolu vicdan azaplari çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arafin zamanında acılar çektirdiği Dalya 'ya karşı , ağır ve ızdırap dolu vicdan azaplari çekiyordu .

Okuldan kendisinin attirmadigini ona söylemek zorundaydı ama bir türlü Dalya'yi bulamiyordu.
Londra'yı altüst etmesine rağmen yookkk Dalya yokk lanet olası şehirde yoktu . Türkiye'ye dönmüştü. Onu Türkiyede nasıl bulabilirim? Birden çok şehri olan bir ülkede onu bulmak benim için bataklıkta kaybolan bir iğneyi aramaya benziyordu.

Amcamdan yardım almalıydım . Hemen yanına gitmeye koyuldum.
Kapıyı çalıp içeri girdim. Elinde dosyaları incelerken:

" Gel Arafin , otur."

"Nasılsın Amca "

"Bilmem , iyimiyim sence?"

"Bak Amca, ben hayatımı yasamaya calisiyorum. "

Bir hışım ayağa kalkıp:
"Boyle mi yaşıyorsun hayatını???? Hihhhh ???"

Arafin ayağa kalkar ve :

" Sence nasıl yasamaliyim!!! Hayatım boyunca her dediğini yaptim!! ! Benden daha ne yapmamı istiyorsunn amcaaaa?"

"Senden ne mi yapmani istiyorum!. Lanet olası bu hayatta bir işe yaramani istiyorum. Başını artık belaya sokmamani istiyorum .Sen bana babanın emanetisin . Annenle baban seni bu halde görse emin ol ki kabul bile etmezlerdi. Ne işler karıştırdığını bilmiyorum sanıyorsun değil mi ? O saçma müslüman kizın peşine düşmediğini mi bilmiyorum ? Herşeyden haberim var Arafin!!!"

"Biliyormusun amca ,senin tek amacın şu lanet paralarını emanet edebileceğin biri ,  ben olabilecegimi sanıyorsun , yaniliyorsun. "

"Öyleymi Bay Arafin  ? Bakalım paranın, kızların,  Gece alemlerinin hasretine ne zamana kadar dayanacaksin !!!!!!!!"

Amcası kiravatini açarak masadaki dosyaları yere fırlatır.

O sırada Arafin amcasina büyük bir nefretle bakıp arabasının anahtarını cama fırlatır ve dışarıya hızlı adımlarla çıkar. 
Acilen bir bilet alır, Türkiye'ye gitmelidir.  Ne olursa olsun onu bulmalidir.
Havaalanına gider , yanına eşya bile almaz.
Uçağa binme vakti gelmiştir. 
Uçakta uzun uzun düşünür.  Artık Dalya'ya aşık olmuştur. Zamanında düşman olduğu o kıza elinde olmayan duygularla özlem duyar. Bir yandan da Türkiyede olmama ihtimalini düşünür ama yapacak başka birşey yoktur .
Onunla münakaşaya girdiği anlar kafasında bir şerit gibi geçerken bir üzüntü çöker.  Keşke der keşke burda olsaydın hatalarimi telafı etmem için şans verseydin .Çünkü gerçekten çok özledim seni Dalya çok ...

~DALYA AGZINDAN~

Ameliyata iki saat kaldı.  Annemle Insah'ta gelmiş ve ağlayarak yanımda duruyorlardı.  Babam ortada gözükmüyor, Kim bilir nerde agliyordu.
Içeri bir hemşire girdi ve basimdaki örtümü çıkarmamı istedi. Ben şaşkın gözlerle hemsireye bakarak örtümü çıkarırken insah hıçkırıklara boğularak dışarı çıktı.  Annem ise ölmüş gibiydi.
Elindeki makas ile saçlarımı kisaltacagini söyledi. Böylece ameliyatta zorluk cekmeyeceklerdi. Dayanamadım. 
Aklıma Arafin geldi .
Saçlarım kelleşene kadar kesilirken.
Hayatımın aşkı, Arafin ...
Bir an o aklıma geldi.

Hayatım aglamakla geçmiş fakat gozyaşlarım bir türlü bitmiyor.

Dünya bu kadar kotu mu sahi?

~ARAFIN AGZINDAN~
Türkiye'ye geldim sonunda . Ama yabancı dilim dahi yok.
Eee şimdi nerede bulacağım Dalya'yı ?
Hiç bilmediğim ülkede tek başıma , yanimda birkaç günlük otel parasından başka hiçbirşey yok.

Havaalanına yakın bir yerde oturup Dalya'yı düşünmeye başladım.  Yanimda korkarak titremesi , bazen sinirliymis gibi gözüküp beni korkutmaya çalışması,  tehdit etmesi.
Kendi kendime sırıttım o an . Etrafa iç çekerek baktım yoksun yoksun ışte. Neredesin???

Eğer burada değilse geri  dönecek param bile yoktu. Sanırım bu geceyi burada yani bu bankta geçirmem gerekiyor.

Sabah oldu bankta yatmisim.  Uyandım telefonumunda sarji azalıyordu.  Ne kadar da garip geliyor bu şehir bana. Peki ya Dalya ne yapti. Nasil da yabancılık çekmiştir.  Birde üstüne bizim iskencelerimiz.

Telefonuma baktığımda 20 den fazla kez amcamın aradığını gördüm .
Mecburen aradım  telefonumu açtığımda:
"Gerizekali sen nerelerde ne yapıyorsun ??? Türkiyede bir hastahanedeymis o kız araştırdım. Sana para ve araba gönderiyorum. Hastahanenin adı ***********mış. "

Neyyyyy yani Dalya'yı bulmuştum, ama neden hastahane????? Hemen bir taksiye binmeye gittim . Sabırsızlıkla bekliyordum.

~DALYA AĞZINDAN ~

Saçlarım kel bir şekilde bekliyorum.....
Biraz sonra ya öleceğim ya yaşayacağım.....
Yaşasam bile hayatım boyunca kafamin bir yani kel ve yarık bir şekilde duracak.

Hemşireler gelip aldılar.
Aklım annem ve babamdaydi tabi Inşah  .....ailemle son kez konuşmam gerekiyordu çünkü ameliyattan çıkamama durumum söz konusuydu.

Odayı bosaltmalarini söyledim çünkü son konuşmalarım olabilirdi bunlar.

|Devami 10.Bölümde|

DALYA |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin