Üstteki videoyu açarak okuyunuz🎀
Hemşireler odayı terk etmişlerdi.
Artık annem , babam ve kardesimle konuşma vakti gelmişti.
Belkide bu son konusmalarimdi.Ailem her ihtimale karşı hüngür hüngür ağlarken ben :
"Benim canım ailem......
Mutlulugunuz için elimden geleni yaptım. Ya da yapmaya çalıştım . Hayatım boyunca bazı amaçlar peşinde kostum.
Benim biricik ailem... Hayat acımasız olabilir ama kadere razı gelmek lazım. Eğer ölürsem.....
...
Eğer ölürsem....Benim için aglamayin....şüphesiz bu benim için hiçte huzur vermez. Beni ne kadar sevdiğinizi biliyorum. Emeklerinizin karşılığını veremem . Sizi çok seviyorum. Bana hakkınızı helal edin.
Güzeller güzeli İnşah , hayat yaşamaya değer kardeşim benim. Yaşadığın her anın tadını çıkar. Beni hatırlayıp ağlamanızı değilde benim için dua etmenizi istiyorum.Ve eğer gidersem buralardan sizden uzak birini çok sevdiğimi bilin. Bu hak uzerimde kalmasın :)
Ve son kez canım babam , annem ve kardeşim Inşah eğer erken veda edersem sizleri orada bekleyecegim.
Ama cabuk gelmeyin olurmu ?"
Bu sırada Dalya'da gözyaşlarını tutamaz. Ailesi aglamaktan harap olmuşken. O da artık salar gözyaşlarını. Sıcak gözyaşı yanaklarından akarken hemşireler odaya girer . Son kez ailesine sarılıp ağlayan Dalya asıl şimdi ölmüstür.
Ameliyat odasında narkozun etkisi ile gözlerini kapatırken son kez sevgiliyi dusunur. Ahhh Arafin nerdesin :)??
Dalya'nin gözleri kapanır. Ameliyat başlar.
Arafin ellerini yüzüne kapatır ... dillerini bilmediği için birşey soramaz.
Babası kapandığı yerden gozu yaşlı kalkar ve Dalya'nin son sözleri aklina gelir.
2 saat sonra doktor yavaş adımlarla ailenin yanina gelir.
Arafin'in gözleri dolar çünkü doktor iyi haber verecekmiş gibi durmaz.
Dr:"Maalesef hastayı kaybettik"
Arafin anlamaz . Kız kardeşi çığlık atıp ağlamaya devam eder . Babası ve Annesi ciğerlerini parçalanmış gibi çöker. Artık Dalya hayatta değildir.
Arafin'in gözlerinden yaşlar akarken arkasını dönüp yavaş yavaş yürür.
Aşık olduğu kız artık hayatta değildir. Boğazı düğümlenir. Kalbi paramparça olmuş ve kendini yapayanliz kalmış hisseder. Bağırmak, haykırmak ister.
Donar, şoka girer .
Sanki o da ölmüş gibidir. Artık yasasada yasamasada bir anlamı yoktur.
Ölümü üzerine müslüman olur . Türkiyede bir kizla evlenir. Dalya'nin ailesini ve kabrini yıllardır ziyarete gider.
Artık bir kızı olmuştur adı da Dalya'dir .
Ama bu aşk ölene kadar kalbinin köşesinde kalacaktır.
SENI UNUTMAYACAĞIM DALYA.....
Okuduğunuz için sonsuz teşekkürler ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALYA |Tamamlandı|
ChickLit|Sonu ölümle biten bir aşk hikayesi| Ben ise beni sıkıştırdığı alanda gözlerimi onun ela gözlerinden alamıyordum .Içimde kıpır kıpır birseyler oluyordu .Benim uzulmem onun hoşuna gidiyordu . Bir yandan korkuyorum bir yandan da kalbimin sesi dışarı...