Keşke yanına gitmeseydimmm !
Resmen gururumu yerler altına aldım. Daha olan olmuştu.Birden durup yüzüme bakti .Görmeyeli daha bi yakışıklı geldi gözüme .Onu o an özlediğimin farkına vardim. Sarılıp hiç bırakmak istemiyordum aşık oldugumu haykırmak istiyordum yüzüne!
Ben :" Şey Arafin ben ..."
O da ciddi ve cakik kaşlariyla
Arafin :"Ne var! "
Ben :"Her Neyse....."O an kolumu sıkıca tutup kendine çekti.
Bende masumca ve kısık bir sesle
"Canımı acitiyorsun Arafin"
Bu sırada daha da sıkı bir şekilde kolumu kavradı.
Ne kadarda ozlemistim o kokuyu , sen nasıl bir adamsın böyle.
Içim seni görünce kaynayıp taşan bir suyu andırıyor sankı.
Arafin dudağını isirarak
"Beni mi özledin , hadi itiraf et acıyı seviyorsun, sana acı çektirmemi istiyorsun. Baksana seninle uğraşmadığım zamanlarda tıpkı bir bağımlı gibi dayanamayıp yanıma geldin . Yoksa benden mi hoşlanıyorsun (Gülümseyerek)Ben:"Saçmalama bee bırakhhh kolumu ,bırakkkhh "
Kolumu zar zor kurtardım.
"Sen ne biçim bi insansın! Düşmanım dahi olsan birşeyin var mi diye sormaya geldim .Senden de bu beklenirdi .Hadsiz !!"diyerek terk ettim orayı "
Ama anlamıştı ona Aşık olduğumu.
Ahhh kafam kendimi ele vermiştim.
Çıkışta lüks arabasına binerken beni görüp ,bağırdı .
"Heyy Dalya"
Dönüp baktım. Şaşırmıştım ismimi biliyordu ve açıkça söylemişti , Arafin ilk defa sakin bir şekilde beni çağırmıştı. Çok heyecanlandım acaba ne diyecekti. Sakince dönüp şaşkın gözlerle ona baktım bana "Atlaaa"
Ben ne dediğini idrak edemeden "Eeee ne bekliyorsun atlasana" Ben zaten dünden razıyım ,yavaşça arabasına yürüdüm, göz işaretiyle binmemi istedi bende bindim. Ellerimin titrediğini gördü ve hafifçe gülümseyip arabayı hızlı kullanmaya başladı. Ivme 220 de bos yolda gidiyorduk .Ben can havliyle koltukları korkudan tirmalarken o daha da hızlanıyorduBen:"Arafinnnn Arafinnnn yapma yapma dur yalvarıyorum dur korkuyorum lütfen dur Arafinnnnn!"
Arafin: "Şimdi bana aşık olduğunu ıtiraf edeceksin duydun mu ??"
Ben :" Arafin lütfen dur kaza yapacaz ,ölmek miiii istiyorsun dur lutfeeeeeeen " (çığlık attım)
Arafin sesini çıkarmayip hiz yapmaya devam ediyordu.
Dayanamadım ölecektik, belliki onun korkusu yoktu.
"Tamammmm dur dur aşığım sana dur."
Arafin:"Tatmin et (Dalga geçercesine gülerek)Ben "Kahretsin çok seviyorum ,çok aşığım dur artikkkk "
Arafin: "Tıhhh olmadi, tatmin olmadim. " (piskince sırıtarak)
Ben : Tamam durhh seni çoook seviyorum kahretsin ki sensiz nefes alamıyorum, kalbim sana ait , dur yalvaririm durrrr (ağlamaya başladım)
Arafin :" sevgi sozcuklerini duyarsam yavaş yavaş durdururum arabayı "
Tırnaklarım arabanın koltuklarını yirtacak gibiydi ...nefes nefese kalmış ve korkudan terlemistim ağlamaya devam ederek
"Dur aşkım durrrr"
Arafin:"Ne yani sadece aşkım mı? "Ben :" Dur Arafin kalbim duracak sana yalvarıyorum lütfen aşkımsın herşeyimsin tamam artık durdurrr şu arabayı lütfen bayilacamm!.
Arafin arabayı yavaşça durdurdu,yolun ortasında. Neredeyse hiç araba yoktu bu yolda zaten.
Ben gözlerim yaşlı ellerimi yavaşça koltuktan çekerken yüzüme bakıp kahkaha atıyordu."Sendennn nefret ediyorum nefffffrettttt" ağlayarak indim arabadan .Pesimden geldiğini hissedebiliyorum ahh çok kötüydüm çokkk
Hem utanç verici o sözleri ona söyledim, hem kendimi iki paralık ettim ,hemde korkudan bütün sinirlerim yerinden oynuyordu .titreyerek düz yolda giderken önümü kesti,belli ki söylediklerim yetmemisti.A:"Nereye gidiyorsun sen"
B:"Birak beni Arafin (ağlayarak)
Simdi de duygularımla dalga gececeksin öyle değil mi?!A:"Evet... ama bu yolda kız başına tek gidemezsin başına birşeyler gelebilir. Eğer gelirse uğraşacak kimse bulamam.
Yada sen bilirsin umrumda değilsin ben duyacağımi duydum" diyip gülümseyerek acimasizca beni orda bırakıp gitti. Kalbim çok kırılmıştı.
Sırf beni ona aşkımı itiraf etmem için orda çığlık cigliga bağırtip sonrada bir köpek gibi bırakıp gitmişti.
Senden iğreniyorum ARAFİNNNN!|Devamı 7.bölümde |
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALYA |Tamamlandı|
ChickLit|Sonu ölümle biten bir aşk hikayesi| Ben ise beni sıkıştırdığı alanda gözlerimi onun ela gözlerinden alamıyordum .Içimde kıpır kıpır birseyler oluyordu .Benim uzulmem onun hoşuna gidiyordu . Bir yandan korkuyorum bir yandan da kalbimin sesi dışarı...