|Bölüm 8|

129 11 3
                                    

Gerçekten bu bir iftiraaa ben yapmadım (ağlayarak).

R:"Tanıklar vardı, çalınan mallar üzerinizden çıktı.  Okuldan çıkışınızı yapabilirsiniz , üzgünüm "

Diyecek birşey bulamıyordum,  Bunu Arafin yaptirmişti. Koridorda yavaş adımlarla.... donmuş ve ihaneti bir kez daha sevdiğim adamdan yemiş olarak .....dalgın dalgın....bir o kadar hüzünlü....kederli...

Peki ya babam? Annem ? Beni ugurlarken ki ümitleri,  hayalleri? Onlar ne olacaktı. Bu kadar basit miydi herşey?  Bu kadar çabuk bitmesi mi gerekiyordu. Belki uğraşır diye düşünmüştüm ama okuldan attıracak kadar nefret ettiği...

Şimdi ne yapmalıyım?  Kelimeler boğazıma düğümleniyor.  Bu nasıl aşk böyle? Pembe boyanın içinde boğulmak gibi. Boğazım düğümlendi be adam bu kadarını yaptın mı gerçekten ? Biliyormusun  seni hâlâ seviyorum.

Yağmur yağmaya başlamış.  Belkide buraya gelmeden önceki gördüğüm ruyami yasiyorumdur . Artık gitme vakti geldi benim kötü kalpli sevgilim. Artık  gitmeliyim çünkü hak etti benim aşkım bunu çünkü bu aşk haksız yere yaşıyor belkide böylesi iyi olacaktı. Türkiyeye geri dönüyorum,  hikayemin sonuna mı geldim. Ne aci verici kalbim ağrıyor.  Sizladigini hissedebiliyorum .

Babamı aradım geleceğimi söyledim olayları anlatmam gerekiyordu.  Soğuk davranıyordu çünkü hayalleri vardı  ama yapmadığımi biliyordu .Belkide Türkiyede devam ederim okumaya . Gel dedi Dalya gel biletini kesiyorum bu akşam için .

Son kez esyalarimi toplayıp dışarı çıktım. Havayı soluyup  bir daha  hiç göremeyeceğim Arafin'in  kokusunu hatırladım. Belki bu büyük şehirde bir yerlerden kokusu eser diye .

Saat yaklaşıyordu  tekrar eve dönüp valizimi aldım. Kapidan son kez evime baktım.  Havaalanına gitmeye hazırdım.  Havaalanına girmeden son kez gözlerimi kapattım.  Gözümden yanaklarima doğru sıcak gözyaşları akarken , boğazımda sanki bir demir varmış gibi hissediyordum. Biletimi verip uçağa bindim. Nasıl gelmiştim nasıl gidiyordum.

~ARAFININ AGZINDAN~

Etrafta gözükmüyor , nerede bu ?
Sınıfa girdim yok . Salma yanima geldi  .

"Beni terk etmeni isteyen o kızı okuldan attirdim.  Artık mutluyuz,  eskisi gibi olabiliriz aşkım, seni çok özledim.  Küçük bir eglenceydi buna izin verdim ama bu kadar yeterli Benim tatlı sevgilim " (sırıtarak)

Arafin onu iteleyip :
"Sen ne dediğinin farkindamisin ? Bir dakika ciddi olamazsın öyle değilmi dalga mi geçiyorsun sen benimle !!!!!" (Gözlerini ayırıp sıkarak)

S:" Hayırrrrr!!Gayet te ciddiyim  . Ne yani o gerizekali Lanet (S******) yüzünden mi yapıyorsun bunları?? Sana inanamıyorum sen iyice delirdin Arafinnn!"

Arafin elini bukerek :

"Inanki kimse senin kadar (S*****) olamaz .  yaklaşma yanımaaaaa ....uza burdan hadiiii uza  ( s****)!!!

Arafin Salma'ya küfür yagdirdiktan sonra orayı koşarak terk edip Dalya'yı aramaya gider ama iş ışten geçmiştir Dalya Türkiyede varmıştır.

~DALYA AGZINDAN~

Havaalanına indik . Artık Turkiyedeyim . Babam dışarıda bekliyor olmalı.  Valizimi almak için giderken oracıkta bayiliverdim. Gözümü açtığımda babamla hastahanedeydim .

" Ne ara geldik buraya baba, ne oldu?"
bana ??
Babam çok korkmuştu  başımı oksayarak:

B:"Kızım bayilmistin, orada seni görünce koşarak geldim , insanların yardımıyla ambulans cagirip buraya geldik. Şimdi  doktor gelip neyin olduğunu söyleyecek. "

O sırada doktor geldi  yüz ifadesinden iyi birşeyler olduğunu sanmıyordum.

Dr:" Söylemek mecburiyetindeyim   kan tahlil sonuçlarına baktım.
...
Bunu çok üzgün bir şekilde söylemem gerekiyorki. 
...
Beyninizde bir tür tümör bulunuyor .

Babam yıkıldııı ne yapacağını bilemedi , ellerini kafasına koyup yere cöktu.....Bennn şoka girmiş bir şekilde...

Babam hıçkıra hıçkıra ağlarken bense bunu kabullenmenin verdiği acı.

Bu nasıl imtihan demiyecem , ondan gelen herşeye razı olacam. Başka ne yapabilirdim ki? Kim bilir inşah ve annem duysa nasıl tepki verirlerdi . Onlarda ölüp ölüp dirilirlerdi.

Babam gibi herşeyde metanetli ve güçlü olan bir adam bir yandan bana üzüntüsünü belli etmemeye çalışıyor bir yandan da gozaltlari şişmiş kendini zor tutuyor. Canım Babam nasil da üzüldü.

Babam :"Peki çaresi nedir doktor bey ? Ne yapılması gerek ?

Dr:"Tek çare ameliyat ile tümörün alınması ama bunun son derece tehlikesi var. Eğer alınmasını istiyorsaniz her türlü mesuliyeti kendiniz alıp imza atmanız gerekiyor ve ameliyata hemen alınıyor hasta. Zor bir durum olduğunu biliyorum ama başka caremiz yok beyefendi ."

Ben orada onları dinlerken babam bir doktora birde bana bakıp gözünden yaşlar aka aka dua ediyordu.

kaderime razı gelecektim  . Evet üzülüyorum hemde çok çok  uzuluyorum ama  herşeyde bir hayır  vardı . Bekleyip gorecektim.

~ARAFIN AGZINDAN~
Odasında oturmuş ellerini birleştirip burun hizasında tutmuş bir şekilde

"Nerede bu kız?? Ülkesine mi döndü?  Belki hâlâ buradadır.  "

"Gerçi banane  ne yaparsa yapsın..."

"Durrr Arafin bu kadar bencil ve acımasız olamazsın."

Amcamdan yardım isteyemem....Peki onu nasıl bulacam ? Aradan 5 gün geçti. 

Londra'yı aramaya başlar.  Bütün sokakları, evleri ,dükkanları,  ona dair bir iz bulmak için durmadan arar . Bunu neden yaptığını bilmez ama arar.

|Devamı 9. Bölümde |

DALYA |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin