Ep.2

282 19 0
                                    

Yoojin: - Rendben vagy?- ezzel a kérdéssel ránt vissza a valóságba. Yoojin szedd össze magad, ne mutass érzelmeket...
- Aha.. köszi- közben már lehámoztam magamról a kezeit, ezt tágra nyílt szemekkel nézte...nyílván azt hiszi nem tudom ki is ő. Ha tudnád Oh Sehun...
Meghajoltam, majd odébb pattogtam a mostmár kiürült folyosón. Éreztem, hogy utánam néz.
Szándékosan nem nézek vissza rá...hiszen ő egy idol, csak játszani kellenék neki, de ahogy elnéztem az arckifejezését még arra sem.
Mondjuk én szaladtam neki, mit vártam ?
Teljesen elmélyedtem a gondolataimban, mire a szobánkba értem, Songji kérdően nézett rám.
- Mi történt?
- Nekifutottam valakinek, akinek nem kellett volna
-Tudom , végignéztem az egészet, mögötted álltam...
- Én most inkább csendben odébb megyek, mielőtt olyat teszek amit később megbánnék- Songji csak nevetett és szedte elő a ruháit estére.
Ohh,igen majdnem elfelejtettem...ma este "beavatós buli " lesz , avagy hogyan igyuk pocsolyarészegre magunkat 1 óra alatt.
Songji elég hamar megtalálta a tökéletes ruhát, és szaladt megmutatni nekem.
-Bakker Songji, olyan mintha lány lennél!-erre a mondatra reakcióképp egy felmutatott középső ujjat kaptam...köszi én is szetetlek.
Én próbáltam ,vagy egy másfél-két órán keresztül megtalálni a tökéletes öltözéket, végül maradtam az elsőnél.
Csak 10 óra és mi kész vagyunk...büszke vagyok magunkra.

Sehun:Mi van ezzel a lánnyal? Más már rég...ah,hagyjuk. Ő meg , egyszerűen nekem fut és még a nevét sem tudom.
-Hyunwoo, te mi a jóságos francot csinálsz? Lassan az 50. pólot veszed fel.
-Ha figyeltél volna, és nem az előttünk állók seggét bámultad volna , akkor tudnád... Ma este ivás és csajozás...
-Akkor ezért nyalod ki magad ennyire ...
-Te mindig ilyen köcsög voltál ?
-Kussolsz...- forgatom meg szemeimet.
-Induljunk!
- Hát kész vagy Kamucipőke ?- Erre már semmit nem reagált, csak kiindult.
- Figyelj...én nem megyek-fordultam vissza, majd bevágódtam az ágyamba .
Esti program: bámulni a plafont és gondolkozni az élet nagy dolgain, gratulálunk Sehun...kihagytál egy nagyszerű lehetőséget a kapcsolatok elmélyítésére (😉😂) Kiváncsi vagyok, Hyunwoo összeszed-e valakit ma.

Yoojin: 10 perces séta és már ott is voltunk a szórakozóhelyen. Songjival leültünk inni a pulthoz. A pultossrác hát huhh...Rámosolygott Songjira , amibe belepirult. Édesek.
-Mit kértek?
- Valamit keverj nekünk - mosolyogtam rá,majd Songjira néztem. Aki nem vette a lapot és oldalba kellett vágnom, éppen csak annyira, hogy ne essen le a székről.
-Öhmm-értelmes vagy drága barátném..

Songji:-Öhmm- ennél jobban ki sem fejezhettem volna magam.  Nagyon gáz, tuti hülyének néz.
-Ajánlhatok valamit?-nézett rám fülig érő mosollyal.
Elolvadok...magát nem akarja önként és dalolva odaajánlani nekem ?
Fel sem tűnt, de már egy jó másfél perce bámulom ,mikor megkapom az italomat. Az italért cserébe  a kezemet nyújtom felé, amit ezer wattos mosollyal fogad.
-Songji vagyok, Park Songji.
-Kim Moonbin.

Yoojin: Songji vállára tettem a kezem, (amit persze nem érzett meg annyira elmerült a beszélgetésben) jelezve neki,hogy megyek táncolni.
Egészen jól elvoltam,  táncolni nem tudok, de ezekre a számokra ugráláson kívül mást nem is lehet. Néha hozzácsapodtam csoportokhoz, de sehol nem voltam 5 percnél többet. Sehol nem találtam a helyem,ezért visszamentem inni. Egy sör,egy koktél...négy sör,egy kis vodka...egy Sehun.
Várjunk...biztos nem az...a kicseszett képzeletem kicseszett szüleménye Sehun lehet csak. Jól néz ki egyébként, ha igazi lenne magammal vonszolnám az első mosdóig.
Nem tesz jót az alkohol, elkenődik a sminkem és rámozdulok minden élőlényre (örülök,hogy még nem smároltam le a fikuszt a sarokban).
Közeledik a képzelt Sehun felém...miért közeledik ? Ne közeledjen. Oké Yoojin higgadtan, ridegen, oda sem figyelsz rá. Bár úgy sem ismer meg , nem értem mit izgulok.

Sehun: Csak lenézek a buliba, semmi egyéb. Bár ez a tervem már az ajtóban megdölt, megláttam azt a lányt aki nekem szaladt. Amint látom ő is észrevett .
Abból nem lesz baj , ha leülök mellé.
Nem igazán tudok neki mit mondani, csak nézem, hátha hozzámszól. Makacs...rám néz, ezért folytatom a szugerálását, végül megtörik a jég.
-Te nem iszol?- hangzik el a kérdés, de még mindig nem néz ide.
Akkor kezdjük a játékot...
-Nem, ma nem ...ma úgy döntöttem a testem egy templom lesz.
- Templom? Ez milyen hülye hasonlat ...-neveti el magát
Oké Sehun ,most vagy soha
- Még nem is tudom a neved...Hogy is hívnak?
-Yoojin, neked nem kell bemutatkozni.
-Szép ne..-be sem tudtam fejezni már ott sem volt, mint valami szellem... furcsa ez a lány.

Yoojin: OMG! Sehun hozzámszólt vagyis először leült mellém magától. Bár lehet , csak beképzeltem a fél téglát magamnak. Nem baj , érdekelte, a nevem ! Jó ...nyugi ne itt kapj fangörcsöt, főleg ne részegen.
Hol van Songji ?
-Songji ! Törpe merre vagy ?
- Anyád a törpe...
-Megszerezted a számát ?
- Igeeeeen! Te Sehunét?
-Azt most hagyjuk ...Mesélj el mindent  a vodkás lovagodról!
Songji csak mesél és mesél és ha nem mondtam volna ...mesél...inkább áradozik 💖

Kavarás ( Sehun fanfic.)Where stories live. Discover now