Ep.11

127 12 2
                                    

Írói szemszög:

Kalandozzunk el egy kicsit , vissza az időben. Mi történt Jisooval ? Mi lett Moonbin és Songji kapcsolatából?

Jisoo nem sokáig maradt a lányokkal ugyanis megismerkedett, egy helyes és tehetséges fiúval egy közös ismerős által. Ez a közös ismerős nem más mint Sehun.
Hogyan kell ezt érteni? Sehunt az egyetemen mindenki ismeri és szereti, ugyanez van vele az egyetemen kívül is. Sehun jóban van Jungjung-gal ,aki jóban van Eunkival (talán jobban is mint gondolnánk) és ők megismerkedtek a Produce 101 forgatása alatt Taedong-al , aki rajong Sehunért. Ezért összeismertették őket egyszer.Mind1 lényegtelen...
Yoojin még a kávézásuk alatt sokat mesélt a barátairól Sehunnak, aki nagyjából elraktározta az infók nagy részét miközben a lány minden mozdulatát figyelte és igyekezett memorizálni egy életre.
Az egyetemen Jisoo sokat volt/van és remélhetőleg lesz is Songjival és Yoojinnal (az ördögi párossal) , így Sehunt is kénytelen volt személyesen megismerni.
Ám nem várt fordulat, hogy Taedong ugyanarra az egyetemre jár, mint az előbb említettek. Ha ez nem lenne elég nektek, nem is gondolnánk, de plátói szerelmét figyeli nap, mint nap.
Ki is ez a plátói szerelem ?
Nem, nem Sehun ennyit elárulok.
A lány akit mindennap megcsodál Jisoo.
Bonyolult mi ?
Taedong egyszer látta,hogy Sehun odamegy a lányokhoz (pontosabban Yoojinhoz) beszélgetni és mivel ismeri Sehunt személyesen gondolta mit veszíthet ha beszél vele Jisooról.
Így egyik nap az órák után Taedong összeszedve minden bátorságát Sehun után eredt.
Remegő hangon , félve szólította meg Sehunt , aki nagyot sóhajtva fordult meg.
A beszélgetés végére abban állapodtak meg, hogy Sehun beszél Yoojinnal , aki beszél erről Jisoonak, hogy Taedongnak könnyű dolga legyen.
Megejtették a beszélgetéseket, mindenki-mindenkivel, majd eljött Taedong ideje.
Taedong lassú, bizonytalan léptekkel haladt a kiszemelt lány felé, aki mit sem sejtve az egészről békésen beszélgetett az ördögi párossal. 
Songji finoman és diszkréten oldalba vágta Yoojint, hogy valami hirtelen jött problémát orvosoljanak gyorsan, ezzel is elérve , hogy Taedong és Jisoo egymásra találhassanak.
Taedong a földet pásztázta zavarában, Jisoo sem tett másképp.
Lényeg a lényeg , nagyon zavarban voltak mindketten.
Songji, Yoojin , Moonbin és Sehun a folyosó másik végén tettetek beszélgetést miközben figyelték az eseményeket. A két lány fogadott Jisoora, pontosabban arra , hogy mikor jönnek össze Taedonggal. A vesztes fizeti a kávét, szombaton a tánc előtt.
Na de térjünk vissza a zavarban lévő pároshoz.
Taedong elhívta Jisoot egy randira, aki természtesen belement a dologba.
Most egy kicsit Songji -Moonbinozzunk.
Emlékszel remélem, hogy megvolt az első csók első randi, majd a Songji felébred Moonbinnál a buli után.
Az a reggel nagyon édesen telt , Moonbin és Songji elmentek kávéztak egyet, majd sétálgattak egy kicsit.
Moonbin úgy érzi Songji élete szerelme , amivel a lány sincs másképp így történt az, hogy Moonbin elhívta a párját egy vacsorára a szülőkhöz.
Igen jól olvastad Songji együtt vacsorázott Moonbin szüleivel.
Elmesélem részletesen.
Hatalmas készülődés, kapkodás volt 1 órával az indulás előtt.
Songji folyamatosaan pörgött, a hajával nem tudott mit kezdeni, majd mikor az kész volt (valami csoda folytán) következett a smink.
Moonbin már megszokta, a hosszadalmas készülődéseket, hiszen ismeri a barátnőjét annyira, hogy tudja nem könnyű elindulni vele. A sminkelés elég gyorsan ment ugyanis legutóbbi procedúránál, Moonbin gondoskodott arról, hogy többet ne legyen hiány szemhéjtúsból és alapozóból ( én mondom, nem akarod tudni mi volt akkor ).  Songji finoman kihúzta a szemét, majd nekilátott a rúzsozásnak, most csak egy halvány barackos árnyalatot kent fel, nem feltűnő, de szép.
Most jön a neheze: a ruha.
Bár Songjit nem érdekli általában, mit vesz fel ( csak kikap valamit ami nagyjából passzol színben és kész)  , most ez más volt. Meg szerett volna felelni valamilyen színten a szülőknek.
Songji kiszórta az összes ruhát a földre, majd amik szóba jöhetnek Moonbin ölébe dobálta, aki csak békésen telefonozott tovább.
Nagyjából 20 perc ruhapróba után megtalálta a megfelelő ruhát.
Ezután már Moonbin is nekiállt öltözni, úgy gondolta amíg Songji cipőt keres, addig fel tud öltözni teljesen.
Hogy jól gondolta-e? Naná!
Moonbin éppe a cipőjét vette, mikor Songji kilépett az ajtón és elkiabálta magát, hogy készen van , majd kérdőre vonta a fiút nevetve , hogy mi tartott ennyi ideig. Moonbin csak nevetve karolta át a lányt és indultak el a szülők háza felé.
Az út alatt Songji próbálta leplezni az izgalmát, de a folyamatos beszéde elárulta. Moonbin tudta, hogy Songjinál tökéletesebb lányt nem is találhatott volna magának, így cseppet sem izgult emiatt a vacsora miatt, ha ő tökéletesnek gondolja akkor bizonyára a szülei is így fogják gondolni (ha meg nem kapják be,na jó nem...vagy de ?) .
Végre megérkeztek a ház ajtaja elé, Moonbin bíztatóan rámosolygott a lányra, majd bekopogott.
Egy Songji magasságú, mosolygós hölgy nyitott ajtót aki rögtön szoros ölelésbe vonta a zavarban lévő lányt.
A hölgy mögött Moonbin apja ballagott ki, aki a fiát vállba veregetve dícsérte meg fia ízlését.
Moonbin édesanyja azonnal beljebb húzta a lányt magával a konyhába és kérdezgetni kezdte a megismerkedésükről és egyéb kínos dolgokról, az asztalnál hasonló beszélgetés folyt csak apa és fia közt.
Még mielőtt furcsább vizekre evezett volna Moonbin édesanyja a beszélgetésben , Songji elkezdte behordani az ételeket. 
Moonbin párjával szemben ült , Moonbin édesapja Songji mellett és vele szemben az édesanya.
Evés közben sokat beszélt a két "nő" , majd nem várt fordulat következett be mikor Moonbin édesanyja feltette azt a kérdést ami igen sok félrenyelt levest vonzott magával:
,,Mikor lesznek unokáim ? "


Kavarás ( Sehun fanfic.)Where stories live. Discover now