Songji: Nem igazán tudom, elhinni,hogy ilyen szerencsés vagyok...itt ülök álmaim pasija előtt és ...és megcsókol?! Olyan szép mosolya van...Egyébként reggel óta vele vagyok, ő a lovagom a buliból : Moonbin. Még aznap megbeszéltük, hogy találkozunk és így is lett...
Ide-oda futkosok a szobánk és a fürdő között, sminkelek majd vissza a kinti tükörhöz, hogy ott is ugyanolyan jó-e a sminkem.Yoojin ezt a procedúrát nevetve nézi végig. Pedig nem vicces,egyáltalán nem , nekem ez fontos...nem akarok macskás vénasszony lenni,mint Yoojin lesz.
A hajamat laza kontyba fogtam ,a számon lilás -pink rúzs virít, a szememet csak éppen,hogy kihúztam.
Hosszas szenvedés után menetkész vagyok és fogjuk rá jól nézek ki.
Még egy utolsó pillantás a tükörbe és megelégedve magammal hatalmas mosollyal az arcomon topogok ki az ajtón.
Moonbin: Rengeteget beszélgettünk aznap este, és azóta mintha kicseréltek volna...egész nap "álmodozom"...oké ez az én számból furcsán hangzik.
Nagyon furcsán...
Nem kell sok idő a készülődéshez,(gondoltam én) így szokásomhoz híven késésben vagyok.
Az öltözködést nem viszem túlzásba, az első polót és nadrágot veszem fel ami a kezembe kerül. Egy utolsó pillantás a szexiségemre és szaladok a megbeszélt helyre.
Ami amúgy 10 perc séta lenne én finoman diszkréten lesprinteltem 5 perc alatt, majd az utolsó pár métert (mintha mi sem történt volna) szépen, nyugodtan lesétáltam a hajamat igazgatva.
És nem késtem...omfg...új mérföldkő az életemben.
Songji:- Már itt kéne lennie...- toporgok egy helyben. Lehet el sem jön ? Ha nem jön el kiheréltetem Yoojinnel... (nem mintha meg kéne rá kérni)
Vizslatom a menetelő embereket, hátha meglátom...és igazából nem kell nagyon keresni , mert kitűnik a tömegből...
Lehet lesz egy saját zsiráfom?!
- Sziaaa- szaladtam és ugrottam a nyakába, amin nagyon ...nagyon nagyon nagyon meglepődött.
De most rejtsem el az érzéseim? A francokat rejtegetem az érzéseimet...lássa csak mennyire tetszik.
Moonbin: Okéééééé...ne halj meg ...ne halj meg...nem szabad...ne ess össze...
-Szia! - vigyorgok, miközben még mindig őt ölelem...
-Hova menjünk ? - kérdezi hatalmas csillogö szemekkel.
-Meglepetés ?- és itt kezdődik a játék...
-Talán?- húzta fel kérdően a szemöldökét.
Látom ám a bizonytalanságot.
- Nyugi nem foglak feldarabolni -innentől már nevetve mondom-és eladni a szerveidet. Bááár ha pénzt akarsz keresni a családodnak...-Ezzel már őt is megnevetettem...
Végül a csuklójánál fogva húztam el egy kávézóig ...nah ez idő alatt sok mindent mesélt, amit eddig nem tudtam róla.
Olyan fura mint én ...YaaaaaasssSongji: Egy gyönyörű helyre vitt...romi...túl romi...de vele ez is tetszik.
Igazából kukázni is mehettünk volna, azt is élvezném .
-Az út alatt szinte csak én beszéltem,most te jössz-ültem le vele szemben, közben végig a szemébe nézve. Szép szemei vannak, és cuki úgy ahogy van...
Csak mosolyog miközben bámulom teljesen elveszve a szemeiben.
Nem is vettem észre mikor rendelt, csak arra leszek figyelmes,hogy lerakják elém a forró csokim ?Honnan tudta,hogy az a kedvencem ?!
Soha senki nem tudja elsőre...mondtam volna neki ?
Ahh...fene se tudja.
Tátott szájjal figyelem ezt a fiút, profi. Bele lehet szeretni valakibe újra, meg újra az első randin ?Moonbin: Nagyon meglepődik, hogy megjegyeztem mit szeret... de ide fele mondta. Én mint jó hallgatóság, figyeltem is rá. Látszólag zavarban van, így kénytelen vagyok a csendet megtörni. Ezt egy kis "köhögéssel" sikerül is. Ezaz Moonbin, igazán romantikus alkat vagy, csak így tovább...
Összerezzen a hirtelen hangra.
- Merre járnak a gondolataid ? -veszem elő simogató hangom és mosolygok rá kedvesen.
Szerintem ennél köcsögebb kérdést fel sem tehettem volna.
Lassan rám nézett, majd elkezdett nevetni. (Gondolom zavarában)
-Rád gondoltam...-állt meg egy pillanatra a nevetésben, és a szemembe nézett.
Most ezt vagy lereagálhatom valami nagyon perverz módon vagy egyszerűen most itt helyben meghalok.
Nem vagyok egy pirulós fajta...de ezt előhozta belőlem most ezzel a kijelentéssel.
-És mondd...-hajoltam kicsit közelebb felé-mire gondoltál?- elő szedtem azt a férfias hangom amit szerintem még senki nem hallott , hogy ne lássa valójában mennyire zavarban vagyok.Songji: Most fogok elájulni...itt a helyszínen. Már amikor megkérdezte, mire gondolok a halálomon voltam, de most ...már egészen biztos,hogy meghalok.
Próbáltam az első kérdést lazán lereagálni,amennyire csak tusom, de nem igazán jött össze. Adtam neki még egy lehetőséget arra, hogy zavarba hozzon. Nem mintha nem lennék nagyon zavarban vele így is.
-Ha te azt tudnád...-úgy teszek mintha valami fú de nagy dologra gondoltam volna...hátha beveszi, egy próbát megér.
Fél szemmel figyelem a reakcióját, ami nem igazán lep meg.Moonbin: Ch...játszik velem. A szeme sarkából azért figyel engem. Rafinált.
Lassan félmosolyra húzta a száját , majd a szemembe nézett. Olyan szerelmesen...nem tudom igazából megmagyarázni. Amikor látod a csillogást a szemében és a gondolatai szinte kiülnek az arcára.
Hát most vagy soha...
Közelebb hajoltam ( már amennyire lehetett ) éppen csak addig , ameddig még nem értem hozzá sehol.
Nem húzódik el ...csak a döbbenetett látom rajta.
Hagyom, hogy ő tegye meg, nem eröltetek rá semmit.
Ha nem akarja ,akkor nem fogja.
Ha pedig még is, akkor majd ő megteszi az utolsó pár centit.Songji: Álmodom ? Most valaki csípjen meg...már olyan közel van, hogy érzem ahogy levegőt vesz.
Csak néz, és várja a reakciómat.
-Barom..- morgom és az ajkaira "tapadok".
Nem kellett neki sok, rögtön átvette a vezetést a csók felett.
Soha nem hittem a gyomorban pillangók meg tűzijáték meg mit tudom én még mik vannakban, de most szerintem minden volt egyszerre. Ez életem első csókja...nem hittem volna hogy egy ilyen álompasival lesz.
--------------------------------
Sziasztok tündérmaszatok!
Köszönöm, hogy a Kavarást olvassátok💖
Ha tetszett a rész akkor tudnátok valamilyen visszajelzést adni.
Addig egy kis plusz info a karakterekről:
Songji: a nevét hát hagyjuk honnan kapta,egyébként őt a legjobb barátnőmről mintáztam( kicsi, alacsony, (köcsög😂) szókimondó
Jisoo: színtén egy nagyon jó barátnőmről mintáztam
Yoojin: nah...ő lennék én
BẠN ĐANG ĐỌC
Kavarás ( Sehun fanfic.)
FanfictionAnnyeong! Yoojin egy gimnáziumban végzett lány, aki egy híres Koreai egyetemre kerül a jó eredményei miatt. Egyedül azzal nem számol, hogy egy "ismerőssel" kerül egy helyre, aki teljesen felforgatja az életét. Sehun az EXO egyik tündérvirágszála más...