Merhabalar yeni bölüm geldi ancak oy kullanmıyorsunuz bu beni üzüyor çünkü ben bu bölümler için gerçekten uğraşıyorum lütfen oy kullanın fikrinizi belirtin bir hatam varsa söyleyin bende onları düzeltmeye çalışayım. Sizleri Seviyorum ❤.Iyi okumalar...
INSTAGRAM : @sidreokurr
Uyandığımda bir odadaydım . Yüzüm ıslaktı saçlarım yüzüme yapışmıştı. Ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Kim yaptı bunu ? diye düşünüyordum. Üstümde sadece bir sütyen ve külot vardı. Etraf soğuktu. Birinin beni kurtarmasını bekliyordum. Odada tekerlek ve araba malzemeleri vardı . Kısacası bir depoya benziyordu. Odanın kapısı demirdendi. Ben düşünürken odanın kapısı açıldı içeriye mafya gibi bir adam girdi. Beni yerimden kaldırmaya uğraşıyordu.
"Napıyorsun pislik bırak beni gideyimm! " diye çırpınıyordum.
"Yürüsene be , patron seni bekliyor eğer uslu durmassan ben sana yapacağımı bilirim yürü hadi ! "dedi kafama silahı dayayarak.
Kafamı onaylarcasına salladım. Ayağa kalktım ve adam beni arabaya bindirdi ve çok eski bir yere götürdü. Araba durdu ve beni arabadan indirdi. Korkuyordum ya beni öldürürlerse diye . Yürürken adamın en hassas yerine ayağımla tekme attım çünkü ayağımı çözmüştü. Sadece ellerim bağlıydı.
Hemen dışarı çıktım ve koşmaya başladım hava yağmurluydu bahar mevsiminde havanın yağmurlu olması da ayrı bir gariplik her neyse nereye gittiğimi bilmiyordum ama koşuyordum . O kadar üşüyordum ki vücudum buz gibiydi . Arkama baktım ve kimse yoktu . Rahatladım . Derin bir nefes aldım. Nefes nefese kalmıştım . Çok tenha bir sokaktı burası. Bir araba önümde durdu . Cam açıldı arabada bir kız vardı sanırsam 20 - 23 yaşlarında bana baktı ve :
"Pek iyi görünmüyorsun seni evine götürmemi ister misin ? " dedi .
Hiçbişey söyleyemiyordum çünkü dilim tutulmuştu.
Kafamı onaylarcasına salladım. Arabanın kapısını açtım ve koltuğa oturdum."Ne oldu sana neden çıplaksın hemde bu saatte, istersen bende kalabilirsin sonra seni ailene götürürüm ne dersin ? " dedi .
"Ç-çok t-teşekkür ederim g-gerçekten. "dedim.
Üzerindeki ceketi bana verdi. Resmen donmuştum. Araba durdu ve beni bir binaya getirdi . Yukarı çıktık kapıyı açtık ve bizi biri karşıladı yine 20-23 yaşlarında bir kızdı. Bana dik dik baktı. Yanımdaki kıza
"Bu kim ? " diye sordu .
"Bende bilmiyorum yolda gördüm çok korkmuş gibi görünüyordu bende arabaya aldım. " dedi gülümseyerek.
"Merhaba" dedim.
"Merhaba hadi dışarıda kalmayın içeri geçin malum çok geç oldu ." dedi.
Evleri küçük bir yerdi. Ben büyük bir evde yaşadığım için bana garip gelmişti. Beni arabasına alan kızın adı Emily'miş , yanındaki kız da Rose .
"Üstüne birşeyler vereceğim yoksa hasta olacaksın. " dedi gülümseyerek.
"Teşekkür ederim gerçekten çok naziksin sen olmasan ne yapardım ?!" dedim. Gözlerim doldu.
"Önemli değil canım benim ." dedi.
" Bunları giyebilirsin gerçekten çok rahat bir pijama en sevdiğim pijamalarımdan ha birde kahve içmek ister misin üşümüş olduğun için içini sıcaklatır. "dedi gülümseyerek.
"Tabikide olur herşey için gerçekten çok teşekkür ederim iyiki varsınız ." dedim.
Kahvelerimizi içtikten sonra konuştuk sohbet ettik ama ben tedirgindim çünkü o adamlar beni arıyor olabilirlerdi.Gözüm daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ AŞIĞIM
RomanceHollanda'dan Gelen Tyler ve Londra'da Doğup Büyümüş olan Cara Sizce Anlaşabilecekler mi ?