Herkese merhabalaar yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz iyi okumalaar 😜
INSTAGRAM : @sidreokurr
MULTI:KATIE VE JARED
Tyler sırasının üstüne oturmuş, okulun popisi olan Katie ile gülüşüyo. İçeri girdim ama beni Tyler fark etmedi .
"Öhöö öhöömm. " diye öksürmüş gibi yaptım.
Tyler beni fark etti ve yanıma geldi.
"Bakıyorum da bana pek ihtiyacın kalmamış hemen Katie ile samimi olmuşsun. " dedim sinirle.
"Hmmm kıskanmışız galiba." dedi sırıtarak.
"Aaa ben mi seni kıskanıcam saçmalama, sen benimle neden konuşuyorsun ki zaten git Katie ile sohbet et ." dedim sinirle.
"Peki o zaman ." dedi ve gitti .
Harbiden çocuk hiç takmadan gitti lağnn. Ama ben niye şaşırıyorum ki .Tyler tam bi hödük. Hemen arkamı dönüp sınıfa doğru ilerlerken biri kolumu tuttu . Arkamı döndüğümde ise Jared'ı gördüm. Çocuk çok karizma ve sempatik ama Tyler kadar değil tabikiii. Bende niye karşılaştırma yapıyorsam.
"Hangi it seni üzdü güzellik. " dedi sırıtarak.
"Seninle uğraşamam Jared git başımdan. " diye bağırdım.
"Biri seni üzmüşken gidemem güzellik. " dedi.
Ben ise cevap vermeden Jared'ın yanından uzaklaştım. Sınıfa gittim ve uyumaya çalıştım. Yanıma biri oturdu . Bu kişi Zoe'ydi. Durumu anladı.
"İyi misin bebeğim bişey mi oldu yoksa ?" dedi.
"Ne olcak metalik Tyler denen çocuk Katie ile gülüşüyo. " dedim.
Gerçi ben ona nasıl karışayım ki neyi oluyom ben onun .Zoe ise üzgündü.
"Merak etme bebeğim o sadece Katie ile sohbet ediyor , ne var ki bunda ?" dedi.Ve ders zili çaldı. Ders biyoloji idi. Ama ben dinlemiyordum. Camdan dışarıyı izledim . Teneffüs zili çaldı.
Frapuccino almak için kantine indim .Yanıma biti geldi ama yüzüne bakmamıştım. O kişi ile aynı anda :
" Ben Frapuccino " dedik.
Yanıma baktığımda Tyler'ı gördüm. Bana sırıttı. Bende ona sırıttım. Ve beraber bir masaya oturduk. Bir ders sonra ise çıkış zili çalacaktı.
"Bu akşam John'un vereceği bir parti var , sende davetlisin ufaklık. " dedi.
"Olabilir bende evde oturmak istemiyorum zaten ." dedim.
"Tamam akşam saat 11'de evinizin kapısının önünden seni alacağım, sonuçta araba sürmek için çok küçüksün ufaklık. " dedi .
Bu hödük neden bana hep ufaklık diyo yaa aramızda sadece bir yaş var öf yaa . Her neysee.
"Tamam bekliyor olacağım. " dedim.
Sonra sınıflarımıza çıktık çünkü zil çaldı. Ders bittikten sonra çıkış kapısından Tyler'ı bekledim. John ile yanıma geldi.John ile önceden bir arkadaşlığım var zaten beni tanıyor. Ama bunlar ne ara kanka oldu merak konusu tabi . John , Tyler ve ben biraz sohbet ettik ve John yanımızdan ayrıldı. Tyler motoru getirdi .Ben arkasına bindim çok korktum ama belli etmedim .Eve geldik beni bıraktı. Arkamdan Tyler :
"Unutma saat 11'de. "dedi.
"Tamamm." diye bağırıp eve girdim.
Ailem daha eve gelmemişti. Alice ise akşam yemeği için hazırlık yapıyordu.
"Hoşgeldin Cara." dedi.
"Sana kolay gelsin , şu geçen gün yaptığın soslu spagettiden bir daha yapsan olur muu ? " diye yalakalık yaptım.
"Biraz kalmıştı onu yer misin?" dedi.
"Evettt. " dedim gülerek.
Ellerimi yıkadım ve hemen sofraya oturup yemeği yedim . Odama çıkıp duş aldım. Pijamalarımı giyip yatağıma uzandım. Telefonu elime aldım biraz müzik dinledim. Sonra saate baktığımda saatin 8:30 olduğunu gördüm. Saçlarımı maşa ile kıvırdıktan sonra dağınık topuz yaptım. Pudra etek ve beyaz büstiyer takımını giydim. Pudra rengi çantanın içine makyaj malzemelerimi, telefonumu ve parfümü koydum. Koluma altın renkli bir bilezik taktım.
Telefonumdan saate baktım 10:45 olduğunu gördüm. Aşağı indim. 2-3 dk sonra yanıma sarhoş bir adam geldi . Üstüme doğru yürüyordu. .Tabi bende geri geri gidiyordum."Ooo güzelim biraz eğlenmek ister misin ?" dedi pis pis sırıtarak. Beni resmen duvara yapıştırdı. Çekilmeye çalıştım. Ancak çok güçlüydü. Belimi okşamaya başladı ve beni öpmeye çalışıyordu.
"Çekil üstümden orospuuu. " diye ciyakladım.
Tyler'ın gelmesini bekliyordum. Sonra bir anda sarhoş adam yere kapaklandı. Tyler ona yumruk atmaya başladı. Adam bayıldı. Ben ise olayın şokundaydım. Gözlerim doldu . Tyler'a gidip sarıldım.
"Teşekkür ederim. " dedim . Ağzımdan bir hıçkırık sesi çıktı.
"Tamam tamam korkma geçti ben yanındayken kimse sana bişey yapamaz. " dedi. Ve gözyaşlarımı sildi . Nedense onu yanında kendimi güvende hissediyordum.
Sonra arabaya bindik ve partinin olduğu yere geldik . Iceri girdik .John ve Zoe yanımıza geldi . Zoe resmen üstüme atladı. Öpüşme faslı bittikten sonra John ve Zoe yanımızdan gitti . Tyler ve ben başbaşa kaldık.
"Az önce seni kurtardım Cara ." dedi .
"Yani ? " dedim.
"Yanisi bir karşılık bekliyorum. "dedi .
"Ne istiyorsun? " dedim.
"Ya benim bir ömür kölem olursun ya da beni dudaktan öpersin. "dedi .
"Ahahaha saçmalama asla seni öpmem. " dedim .
"Peki o zaman ömür boyu köleliğini başlattım git ve bana şu kızı ayarla sonra git şu garso-. "dedi ve sözünü kestim.
"Tamam tamam yaa off seni öpücem. " dedim.
"Gel buraya ." dedi sırıtarak.
Yanına gittiğim anda dudağıma yapıştı. Yanaklarımı tutuyordu. Ancak ben ona karşılık veremiyordum .Yumuşacık dudakları vardı sonra da ayrıldı.
"Senden daha iyileri var gerçekten. "dedi.
"Demek öyle ha ?" dedim sinirle .
Ve hemen ben de onu dudağına yapıştım. Tabi o da fırsattan yararlanarak karşılık verdi . Saçlarını okşuyordum. Sonra da çekildim.
"Oldu mu bay Gıcık? " dedim .
"Sen beni öp diye yaptım. "dedi sırıtarak.
"Çok kötüsün. "dedim
"Biliyorum. " dedi sırıtarak.
John, Zoe ile dans ediyordu. Tyler :
"Dans edelim mi ?" dedi.
"Olabilir. " dedim .
Deli gibi dans ettikten sonra ben makyaj tazelemek için tuvalete gittim. Makyajımı bitirdikten sonra tam parfümümü sıkıyorken birisi mendille burnunu tıkadı. Ve bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ AŞIĞIM
RomanceHollanda'dan Gelen Tyler ve Londra'da Doğup Büyümüş olan Cara Sizce Anlaşabilecekler mi ?