İŞ YEMEĞİ

174 11 5
                                    

(Multi) Tyler Herkese merhabalar eğlence ve aşk dolu bir kitap ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz, iyi okumalaar 😜 .

INSTAGRAM : @sidreokurr

Sabah lanet alarmımın sesi ile uyandım. Saat 8'de kalkmak nedir yaa . Hemen kalkıp soğuk bir duşa girdim . Götümm dondu lan . Sonra bornozumu giydim. Dişlerimi fırçaladım , spor kıyafetlerimi giydim ve saçımı topuz yaptım . Telefonumu alıp aşşagıya indim . Annem ve babam kahvaltı yapıyordu .

"Günaydın tatlım." dedi ikiside .

"Günaydın gençler ben spor salonuna iniyorum" dedim. Tam gidecekken

"Kızım bu akşam burada bir iş yemeği olacak ve Deep ailesi de gelecek ." dedi.

"Okey daddyyy" dedim.

-1. Kata indim spor salonunda koşu bandında iyice terledikten sonra odama çıkıp duş aldım. Üstüme rahat bir elbise giydim. Aşşağıya atıştırmalık birşeyler almaya indim . Alice de akşam olacak iş yemeği için hazırlık yapıyordu . O mutfak işlerinden sorumlu .

"Alice kurt gibi açım , bana waffle yapar mısın ? Yoksa seni yiyeceğim" dedim.

"Tabikide Cara , az sonra olur." dedi .

"Ben odamdayım oraya getirirsin." dedim .

Merdivenden çıkarken popom titredi . Ahh tabikide Zoe'den mesaj geldi.

Zoe
Kızım sen neden iki saattir telefonuna bakmıyosuun bu arada 15 dk sonra sizdeyim.

Cara
Tamam metalik kız bekliyorum.

Alice'e :

"Alicee waffledan bir tane daha yaap." dedim.

Off gerçekten çok kibarım. Kapı çaldı ve tabikide gelen Zoe'ydi. Aşşağı indim ve kapıyı açtım ama açmaz olaydım Zoe üstüme atladı resmen .

"Günaydın piremseees!!" dedi.

"Sana da günaydın metalik" dedim.

O hep metal müzik dinliyor ve aynı şekilde bende bu yüzden ona 'Metalik' adını verdim. Zoe'ye şu iş yemeği konusunu açtım.

"Metalik yaa bu akşam bize holdingden iş yemeği için bir dünya insan gelecekmiş , oysaki ben Sherlock Holmes izlemeyi planlıyordum ." dedim somurtarak.

"Kızım gece izleriz merak etme , hem zaten yemekte bende olacağım şapşik benim ailem de gelecek unuttun muu ? " dedi gülerek.

"Aaa doğru ya unutmuşum !" dedim.

Sonra Zoe ile benim için yapılan elektro gitarların ve baterinin bulunduğu odaya gittik . Ben elektro gitarı , Zoe ise bateriyi aldı . "Megadeth-Trust" adlı müziği açtık ve delicesine çaldık. Müziğin nereden geldiğini anlamak için Alice odaya girdi. Bizi böyle görünce donakaldı. Çünkü savaştan çıkmış gibi bir haldeydik .

"Ben....şey....sizin..."dedi .

Bende sözünü kestim.

"Tamam Alice oraya bırakabilirsin." dedim.

Daha fazla dayanamadık çünkü tekerlekli masadaki tatlılar gel beni yeee diye bağırıyordu. Hemen tatlılara saldırdık. Tatlılardan eser kalmadı. Sonra Zoe ile birbirimize bakıp gülmeye başladık. Odaya çıktık evimizde bir iş yemeği olacağı için bunları giydim .

Cara'nın Kombini :

Cara'nın Kombini :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SERSERİ AŞIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin