Bugün çok sevdiğim bir insanı kaybettim 2 tane çocukları var bu anneler gününde çocuklarını yalnız bıraktı 😭. Hemde daha yeni bir acı bende bununla ilgili bir bölüm yazdım. Birkaç saat önce aile dostumuzu kaybettik. ... Hemde anneler gününde Hepinizin anneler günü kutlu olsun .
Nefesimi verip herşeyi anlatmaya başladım. Beni dikkatle dinliyordu. Sonra da 5 dk boyunca konuşmadı . Hafif gözleri doldu ama gülümsemeye çalıştı.
"Nasıl olabildi ki olamaz böyle birşey yok kesinlikle olmaz " dedi .
"Oldu ama Tyler .... " dedim
"Şaka dimi bu " dedi.
"Hayır değil ... benden bu kadar bay .. " dedim.
Arabama binerken Tyler'a baktığımda derin derin düşünüyordu. Her zaman ki sahile gittim .Oturdum ve gözlerimi kapattım . Ayak sesleri duydum hemen yan tarafımda yalnız 5-6 yaşlarında bir erkek çocuğu kuma birşey çiziyordu .
Bende merak ettim ve ne çizdiğine bakmak için biraz öne eğildim. Bir kadın çizmişti ve onun üzerine yatmıştı. Anladım annesini çizmişti.Gozlerim doldu tabi hemen . Gözyaşlarımı silip konuşmaya başladım .
"Merhaba ."dedim
Arkasını dönüp bana baktı gözleri aglamaktan şişmiş ve kızarmıştı. Yanına gittim ve başını okşadım . Oda bir gülümsemeyle"Merhaba abla "dedi .
"Iyi misin? " dedim . Çizdiği kadına bakıp
"Iyiyim " dedi .
"Seni dondurma yemeye götürmemi ister misin ?"diye sordum .
"Olmaz abla annem yabancılarla konuşmamamı söylüyo - du ." dedi . '-du' yerini çok kısık sesle söylemişti.
"Bana güvenebilirsin hem belki sana araba alırım ha ne dersin ?" dedim .
"Peki " dedi ve elimi tuttu . Biraz ilerledik arkasını döndü baktı o sırada dalga kadın şeklini yok etti . Biraz daha bakıp yola devam ettik . Kumsalın biraz ilerisinde dondurmacı vardı . Ona dondurma yedirdim ne kadar da mutlu olmuştu söylemiyordu ama ben anladım. Sonra caddede bir oyuncakçıya girdim ve ona bir araba aldım
"Ne renk olsun ? " dedim .
"Şey annemin en sevdiği renk yani kırmızı, kırmızı araba olsun " dedi gülümseyerek.
Arabayı alıp çıktım. Orada bir çiçekçi vardı çocuk çiçekçinin yanında durdu ve bana baktı
"Ne oldu ?" Diye sordum
"Ablacım bi gül alabilir miyim ? Annemin mezarına koyacağım. " dedi .
Çok fena koydu bana ama elimdeki paraya baktım sadece 10 tl kaldı bir de kredi kartımdaki param "Peki al bakalim " dedim .
"Annem çok çok sevinecek çok çok teşekkür ederim sana " dedi
Bende çok mutlu oldum .
"Abla ben gitmek zorundayım hersey için teşekkür ederim. " dedi .
"Önemli değil ." dedim ama içim içimi yiyordu bende onu takip ettim mezarlığa geldi elindeki gül ile bir mezarlıkta durdu ve gülü toprağın üstüne koydu . Bende onu ağacın arkasından ne yaptığına bakıyordum.
"Annecim bak sana ne aldım ... Ama teşekkür etme bana o ablaya teşekkür et çünkü o aldı biliyor musun, bugün sen yokken ilk kez mutlu oldum seni çok özledim anne , niye beni bıraktın ki ... " dedi
"Annecim yarın sana örtü getiririm sen karanlıktan korkars -'' derken ardından cüsseli bir adam geldi ve çocuğu kolundan kaldırdı .
"Nerdesin sen baş belası ! Iki saattir seni arıyoruz, sen benim başıma belasın artık buraya gelmeyi bırak !Annen öldü işte öldü ! " diye çocuğa bağırdı.Cocugu yerden kaldırıp götürdü. Deli gibi orada ağladım meğer bende derdim var sanıyor muşum? Hayatta nasıl insanlar varmış meğer. .. Yanına gidip çocuğu alacaktım ancak yapamadım olmadı . Sakinleştikten sonra da kumsalda bıraktığım arabamı alıp eve döndüm.
Arkadaşlar bu bölüm baya kısa çünkü örnek alma amacıyla böyle bir bölüm yazdım . Hayatta ne yaşadıysak bilin ki sizden daha kötülerini yaşayanlar var Annelerimizin değerini bilelim . Cennet annelerin ayakları altındadır sizi seviyorum. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ AŞIĞIM
RomanceHollanda'dan Gelen Tyler ve Londra'da Doğup Büyümüş olan Cara Sizce Anlaşabilecekler mi ?