Herkese yeniden Merhabalar Yeni bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz iyi okumalaar (MULTI : Cara Bella)
INSTAGRAM : @sidreokurr
Zoe deli gibi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu . Onu görünce gittim ve sarıldım . O da bana sarıldı sanki hiç bırakmayacakmış gibi .
"Metaliğimm neden ağlıyorsun noldu kuzum ? " dedim .
"B-ben s-sana b-bişey o-olcak s-sandım da o-ondan ağladım. " dedi hıçkıra hıçkıra.
"Ya kızım geçti işte herkes aynı tepkiyi veriyo lan burdayım işteeee. " dedim ve gülmeye başladım sonra gözyaşlarını sildim.
"Karakoldan g-geldikten sonra hemen senin o-odana çıktım kimsenin önünde ağlamamak için burada içimi döktüm özür dilerim bebeğim yatağın biraz ıslandı. "dedi .
"Oyyy benim metalik kuzuum sen beni merak etme ne önemi var boşver sen yatağı felan şimdi daha iyi misin ?? " dedim .
"Sen geldin kızım nası iyi olmiyim! " dedi gülerek.
Ve sarıldık bu kızı seviyorum yaa hemde çok hayatımda benim için ağlayan kimse görmemiştim her neyse duygusala bağlamıcam.
Gerizekalı zaten duygusalsın ama kimseye belli etmiyon bi ben biliyom amq
Kes iç ses kees.
Sananeee cevap vermiyon kaldın göt gibi dimii
Ben iç sesimle savaşırken odaya annem geldi .
" Cara bebeğim seni kaçıran pislik heriflerin 2 tanesi bulunmuş! " dedi sevinçle.
"Yaşasın o pislikleri gebertmek istiyorum annee " dedim sinirle .
"Kızım sakin ol onlar cezasını en ağır şekilde ödeyecek zaten ." dedi ve odadan çıktı.
Zoe ve ben annem çıktıktan sonra yatakta çocuklar gibi zıplamaya başladık.
"Yee yyyoo amanınn boo noel dayı aptal ayı sende yemişsin kafayı dıtdırrıttıddıttıı ( bunu yazarken parmaklarım iflas etti ) " dedim .
Ve gülmeye başladık ne gülmesi lan anırdık resmen ama aklıma takılan bişey vardı.
Tyler'ı düşünüyon dimi lan seni gidi senii seni bilmez miyim ben
Ne onu düşünmesi ya ben napcam o gıcığı bana güzel sözler söylemiş olabilir ama ben onu sevmiyom
Nah sevmiyon
Sevmiyorum dediiiim
Seviyosuuun
Ulan aq sevmiyoom
Tamam tamam aldım ben cevabını
Neden ben iç sesimle anlaşamıyorumm yaa .
"Cara Caraaa orda mısın laan ? "dedi Zoe sonra kendime geldim.
"Hıı " dedim .
"Akşam oldu kanki benim eve gitmem lazım annem sen daldığında konuştukta gelmemi istiyomuş. " dedi .
O kadar daldım mı ben yaa şaşırdım harbiden .
"Peki metalik sonra beni ara ." dedim onaylarcasına başını salladı ve gitti .
Saat daha 11'di bende spor kıyafetlerimi giydim ve spor salonuna gittim , spor yaptım kapı çaldı kim olduğunu bilmiyordum Alice açtı kapıyı yukarda bir erkek sesi ve Alice'nin konuşmalarını çok az duydum . Spor salonunun kapısı açıldı Tyler geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ AŞIĞIM
RomansaHollanda'dan Gelen Tyler ve Londra'da Doğup Büyümüş olan Cara Sizce Anlaşabilecekler mi ?