Multi :Cara
INSTAGRAM : @thesidreEve geldikten sonra kendime gelmek için duş aldım . Sonra dolabımı açtım ve kıyafetlerime baktım onları kimse benden alamaz bikere. Hemen pijamalarımı giydim. Aşağı indim annem , babam ve Alice oturmuş birşey konuşuyorlardı. Alice çok üzgündü yan tarafında 1 tane de valizi vardı . Sanırsam şimdi anladım ne olduğunu . Annem ve babam bana samimice gülümsediler. Ama ben onlara pas vermedim .
"Merhaba kızım senle bayadır konuşmuyoruz, nasılsın ? " diye sordu annem .
Ben bu sorusuna yanıt vermedim . "Neden ? " diye sordum .
Oradan babam atladı " Ne neden ?" Dedi .
"Ne olabilir ? Neden şirketin durumunu bana da söylemediniz bende bu ailenin bir üyesiyim, neden bunu geç duydum . " diye bağırdım.
"Oh , Cara , tanrım , biraz sakin olmalısın. " dedi annem .
"Niye sakin olayım ki , bu durum beni de ilgilendiriyor. " dedim .
"Tamam Cara sus ta anlatayım. " dedi.
"Peki dinliyorum ." dedim .
"Kızım sana bunu başta söyleyecektik ancak annen istemedi moralin bozulsun istemeyiz , son zamanlarda işe erken gidip geç geliyoruz Holdingin batmaması için . Farkettin sende bunu eminim ki " dedi babam .
"Farkettim tabikide ." Dedim .
"Kızım Alice artık yanımızdan ayrılıyor holding batmak üzere, Alice'nin maaşını artık ödeyemeyiz bu yüzden Alice bu akşamdan itibaren burada kalmayacak, Üzgünüm kendi kahvaltını kendin hazırlayacaksın. " dedi babam .
Alice'e baktığımda çok üzgündü nerdeyse 4 yıldır bizimle artık ailenin bir üyesi gibiydi benim de arkadaşım gibi çok seviyorum onu ama artık ayrılıyor demek. Yanına gidip sarıldım o da bana karşılık verdi .
"Bunca zaman yaptıkların için sana teşekkür ediyorum. " dedim .
"Önemli değil Cara bende sana teşekkür ederim. " dedi .
Diğerleri ile de vedalaştıktan sonra evden çıktı biz de onu uğurladık onun memleketi Amsterdam yani onu bir daha göremeyeceğim. Onu uğurladıktan sonra ailemle oturduk .
"Baba yani şimdi bitti mi hersey ?" Dedim .
"Evet kızım paranı dikkatli kullan kredi kartı kullanmayacaksın bundan sonra ." dedi .
"Olmaz ! Olmaz ben yapamam " dedim.
"Yapacaksın yoksa aç kalırsın " dedi .
Bende uyumak için odama çıktım kendimi yatağa atıp uykuya daldım .
Bugün çarşamba iki gün sonra okulun son günü . Sabah olduğu için duş aldım yüzümü yıkadım. Pijamamla aşağı indim .
Mutfakta bir boşluk vardı artık Alice yoktu yemek hazırlayan da yok . Bu yüzden kendim hazırlayacağım. Kendime kahvaltı hazırlamak için malzemeleri çıkardım.
Elime bıçağı alıp meyveleri kesmeye başladım ama bu konuda çok beceriksizim. Aklıma Holdingin durumu gelince sinirlendim ve daha hızlı kesmeye başladım ve ahh elimi kestim . Elime baktığımda hafif derindi yara . O sırada gözlerim doldu . Yavaşça yere yığıldım çok ağladım gözlerim şişti.
Elim sonradan acımaya başladı bende tentirdiyot ( muhtemelen yanlış yazdım ) aramaya koyuldum lanet olası ilacı bulamadım bende atarlı olduğum için tüm ilaçları yere savurdum elimin tersiyle. Tabi yarısı kırıldı. Daha fazla uğraşmadan Dolaptan Alice'nin gitmeden önce yaptığı yemeği yedim evet yemek yedim sabah sabah . Sonra mutfaktan çıktım şimdi diyeceksiniz 'ortalığı toplamadın mı ?' Hayır toplamadım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ AŞIĞIM
RomanceHollanda'dan Gelen Tyler ve Londra'da Doğup Büyümüş olan Cara Sizce Anlaşabilecekler mi ?