Kapitola 8

14 3 2
                                    

Byl to můj táta. "Bylo mi líto že jsem nemohl být u zápisu, tak jsem všeho nechal a jel sem, nechci přijít o první den kdy budeš ve školce prcku" dořekl a cvrnknul mi prstem o nos, pak se jen podíval na maminku, ta zářila štěstím. Dala jsem si věci do skříňky a přezula se, pak už mě jen uvítala paní učitelka a maminka mi dala pusinku na čelo. Absolutně nechápu proč mamka brečela. No neva, co já tady budu dělat ?! ... Šla jsem za nějakým klučinou, jmenoval se Aron, měl takové světle hnědé až blond vlasy a modré oči, oslovila jsem ho "Ahoj, můžu stavět s tebou?" nabídla jsem mu, "Ahoj, jasně můžeš". Chvilku jsem si povídali a tak nějak se seznámili. Byl moc fajn, a neuhodnete co, bydlí ve stejné ulici jako já, jakto že jsme se ještě nikdy neviděli ?... To je zvláštní. A hele byl tu oběd, měli jsme palačinky, sedla jsem si k Aronovi. Po obědě mě vyzvedla mamka a jela jsem s ní nejdřív nakoupit a pak domů. Tam už na mě čekal August, okamžitě jsem ho začala mazlit, on to má rád, jenom si to nechce přiznat. Zalezla jsem si do pokojíčku a chvilku si hrála, maminka telefonovala, řešila práci, a tatínek, ten byl ješte ve své firmě. Byl večer, já jsem se navečeřela šla do vany a pak spinkat, maminka mi přečetla pohádku, bylo na ní vidět že už je unavená, dělala jsem že spim, aby si maminka taky mohla jít odpočinout. No a lež se stala pravdou, po chvilce jsem opravdu usla.

DÍVKA ZA SKLEM Kde žijí příběhy. Začni objevovat