Bölüm 3 : Emir Çelik

124 7 12
                                    

Medya: Emir

Hayatta olunmadik yerde çok şey yaşadım. Çok önce anne ve babamı trafik kazasında kaybettim. Aynı arabada ben olmama rağmen hatta en büyük hasarı ben almama rağmen ölmemiştim Nalet olsun ki ölmemiştim. Ve bu da bana kaderin bir oyunuydu. Hayata çok erken başlamıştım. Bir çok insandan olmadık işkenceler yaşamıştım. Hatırlamak istemesemde o işkencelerin vücudumun çoğu yerinde iz bıraktığını biliyordum. Ben yaşamıştım. Niye başkasının yaşamasına izin vermicektim ki? Evet yaşatacaktım. Ta ki o gün İlker ve arkadaşı beni kart oyununa davet edene kadar. Kendinden çok emin duruyordu. Kaybetmemeyi göze almış gibi görünüyordu. O an kurbanımı buldum. İlker'i biraz araştırmıstım bir ablası olduğunu biliyordum. Neden yapmayaydım ki? Ben ne yaşadıysam onunda yaşamasını istedim o an. Hemde benim çektiğim acilardan daha fazla.
O anda muzip bir şekilde gulumsemeyle ictigim sigaranın dumanını İlker'in yüzüne doğru üfürdum. Çok eğlenceli olacakti. Kabullenmeliydim ruhsuz bir adamdım. İnsanlar iyi tanırdı beni. Böle olmam benim secimim değildi. Sadece kaderin oyunuydu. Bende bu oyunu kaderle oynamaya razıydım. Artık son kozlarımızı oynuyorduk. İlker kazandım edasıyla gülerken benim daha oynamadığımı fark etti. Bende kartları atınca anladı. Kazanmıştım. İlker'in yüz ifadesi kahkaha atmama sebep oldu. Salak sen kim Emir Yıldız'ı yenmek kim hee ?
''İlker bunun karşılığını parayla ödeyemeyecek kadar fazla oldu. Ne yapmayı düşünüyorsun? ' '
Yüzü görülmeye layıktı. Bitmişti belliydi. Kendi elleriyle ablasının kuzusunu kazmıştı. Bilmiyordu ama öğrenecekti.
''Söyle ne istiyorsun ' ' dedi
''Ablanı istiyorum. Markette çalışan, onu istiyorum. Ya kabul edersin ya da ölürsün. ' ' dedim ve pantolonuma sıkıştırdığım silahı etraftakilere çaktırmadan İlker'e gösterdim. Bu iş zannettiğimden daha eğlenceli oluyordu.
Aptal gibi '' Ablamla evlenmek mi istiyorsun. ' ' dedi. Hayır gerizekalı onunla evlenmicem onu hayatının en zor günlerini yaşatacağım. İlker hazır halde bekliyordu. Hemen
''Evet, ablanla evlenmek istiyorum. hemde hemen bu hafta sonu. Bilirsin beni istemediğimi almadan yakanı bırakmam. Hemen eve gidip evdekilere haber vereceksin. Telefonunu bekliyor olacağım ' '
Ceketimin cebinden kartımı çıkartıp ona doğru uzattım.
''Tamam benden haber bekle ama bu kadar kısa bir süre verme ablamın ne diyeceğini bilmiyorum. ' '
Zaten ablasının ne dediğini umrumda değildi. Ama ablasını bu kadar çabuk bir yabancıya vermesi beni şaşırttı. Ama fark ettirmedim. Süreyi uzatacaktı.
''Sana 1 hafta veriyorum İlker ya ablanla evlenirim ya da seni öldürürüm'' Pantolonumun içine sıkıştırdığım silahı bir daha gösterince hışımla masadan kalkıp gitti. Arkasından gülerek baktım. Ne bok yediğinin farkında bile değildi. Ne yaptığının bilmediginden emindim. Ama benim eğlenceğim hikayeye dönüştüğü belliydi ''Bekle beni küçük kurbanım. Senin için geliyorum. ''

Kül Pembesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin