Zaparkowali pod sierocińcem.Tae zorientował się o tym, gdy minęli tabliczkę z napisem: "Dom dziecka w Busan, 'Słoneczko' . Zapraszamy. "
- Ty sobie chyba ze mnie kurwa żartujesz. - jęknął płaczliwie Taehyung, który po zaprzeczeniu Jungkooka nie powstrzymywał łez. Rozpłakał się. Jego mąż na prawdę go kochał. To znaczy wiedział o tym, ale teraz zdał sobie sprawę, że Jungkook robi dla niego nawet tą rzecz. Która była trudna do spełnienia.
- Hej, Taeś. - powiedział starszy, biorąc jego brodę w palce i odwracając do siebie. Otarł jego łzy kciukiem. - Zastanowiłem się nad tym głębiej i... i ja też chcę dziecka, więc... - w jego oczach powoli zaczynały świecić łzy. Blondyn szybko odpiął pasy, wdrapał się na kolana Jungkooka i złączył ich usta w słodkim i wyczekiwanym pocałunku.
:::»«:::
-Mogą tu państwo wejść. Tam są dzieci w przedziale wiekowym od dziewięciu miesięcy do trzech lat. Proszę. - uśmiechnęła się wolontariuszka, wskazując dłonią drzwi.
- Dziękujemy. - powiedział uśmiechnięty Jungkook, ciągnąc męża z rękę, do pokoju. Od razu gdy tam weszli, do ich uszu doszły krzyki, śmiechy i piski. Dzieci biegały, leżały, raczkowały, albo spały. A parę Jeonów to rozczuliło.
Usiedli na sofie, nadal trzymając się za ręce i po prostu obserwując dzieciaki. Kilka z nich na nich spoglądało, ale potem znów wracało do zabawy.Aż kilkanaście minut później, nogi Jungkooka uczepiło się małe dziecko, z szeroko rozwartymi oczami, dużymi ustami i wielką burzą czarnych włosów. Bez żadnej pomocy wdrapał się na kolana mężczyzny, który dopiero po chwili złapał go pod pachami.
- Cześć mały. - uśmiechnął się szeroko do szkraba. Tae spojrzał rozczulony na widok po jego prawej stronie, po chwili zakrywając usta dłonią, gdy maluch zaczął walić otwartą rączką w policzek Kooka, wesoło się przy tym śmiejąc.
A Jungkook wiedział już jaką decyzję podjął i zastanawiał się czemu do kurwy nie przyjechali tu wcześniej?
CZYTASZ
Bike »» TaeKook [ZAKOŃCZONE]
Fiksi Penggemar" - To przez ten rower! - Nie zwalaj na niego! - W takim razie to przez ciebie. " Start - 19 marzec 2017