Citind despre acele părți întunecate ale zilelor tinereții mele, s-ar putea să îți spui că am fost o fată destul de dată peste cap, dintr-o familie disfuncțională și un cartier prost famat, sau că nu eram creștină, sau că nu eram prea isteață.
Gresit!
Am crescut în zona rurală a nord-estului Texasului, într-o familie cu părinți educați, din clasa mijlocie, devotați căsătoriei lor. Familia mea a trăit într-o casă modestă de la țară, unde siguranța nu era o problemă. Mama mă ducea cu regularitate la biserică, și la doisprezece ani mi-am mărturisit credința în Isus Cristos. Câțiva ani la rând am fost chiar lidera grupului de tineri din biserică. Am fost o elevă de nota zece inclusiv în liceu, iar după facultate am făcut studii aprofundate.
Așa cum bine arată viața mea, nu este neapărat să fii de-a dreptul dată peste cap și nici să provii dintr-o familie disfuncțională, ca să iei decizii iresponsabile care să îți ruineze viața. Nici fetele creștine nu sunt scutite de ispita sexuală. Și nici tu!
Ce te-ar putea face pe tine sau pe prietenele tale să treci de la a te păstra pentru Făt-Frumos la a săruta broscoi? Oare este posibil să ieși din băltoaca broaștelor odată ce ai ajuns acolo? Oare această luptă poate fi câștigată vreodată? Dacă da, cum?
Cartea aceasta răspunde la aceste întrebari și îți va arăta cum să pășești prin acest teren minat al tinereții fără a pierde lupta pentru puritate sexuală și emoțională. Deci vei evita minele și vei câștiga lupta, vei ajunge femeia plină de încredere și care are un scop.
Viața îți va fi lipsită de disperare și vei putea face alegeri extraordinare pentru viitor. Lupta poate fi a ta, dar mai întai trebuie să înveți mai multe despre apriga ta lupta intimă, răspunzând cu da sau nu la următoarele întrebări:
1. Te uiți la programe de televiziune sau filme care includ aluzii sau scene sexuale?
2. Muzica pe care o asculti vorbește fără reținere despre dorințe sexuale satisfăcute în afara căsătoriei?
3. Te comporți vreodată prea prietenos sau chiar seducător pentru a câștiga atenția unui băiat?
4. Gândul că ar trebui să ai un prieten te frământă atât de mult încât îți este greu să te concentrezi la orice altceva?
5. Cauți și îți surâde ideea de a avea o relație romantică serioasă, cu toate că presupui că vor mai trece încă mulți ani până să te căsătorești?
6. Te masturbezi cu regularitate pentru a-ți crea plăcere sexuală sau pentru a nu te implica în relații sexuale cu alții?
CITEȘTI
Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂ
SpiritualLumea în care trăiești promovează sexul ca răspuns la aproape orice. Presiunea de a merge în pas cu mulțimea este mai mare ca oricând și este usor să te compromiți în lucruri mărunte, care sunt mult mai dăunătoare decât par. Tu și prietenii tăi s-ar...