În numărul din 22 mai 2002, al ziarului New York Times, reporterul a scris:
«Ziua, era Cristina Long, o fată de treisprezece ani, acolită și a doua în comanda echipei de majorete a școlii, iar directoarea școlii spunea că era "o elevă bună și respectuoasă". Dar seara, spun autoritățile, intra pe internet cu un nume fals, alături de sloganul: "voi face orice, cel puțin odată". În dormitorul ei, spunea poliția, își folosea calculatorul pentru a survola chat-room-urile și a cunoaște bărbați tineri pentru sex; statutul ei afișat era: "poate sunt căsătorită, poate nu".
Într-o zi dimineața, devreme, trupul inert al Cristinei a fost găsit într-o prăpastie adâncă, de lângă o șosea. Fusese ștrangulată, spuneau autoritățile, de un bărbat de douăzeci și cinci de ani, din același oraș, pe care îl cunoscuse într-una din acele chat-room-uri.
Bărbatul, Saul, avuse câteva întâlniri sexuale cu Cristina, spun autoritățile, înainte de a o ucide, și a-i arunca trupul.»Dacă te gândești Nu mi se va întâmpla niciodata!, mai gândește-te! De ce nu ție? De fapt, dacă alegi să interacționeazi cu străini pe internet, ce te-ar putea scuti de asemenea încurcături? Cum poți să știi că oamenii aparent buni de la celălalt terminal computerizat sunt cu adevarat interesați de bunăstarea ta? Cum poți știi că sunt ceea ce sunt? Ce te face să fii atât de sigură de caracterul lor, încât să le acorzi câtuși de puțină atenție, să nu mai vorbim de investirea unei părti importante a timpului și emoțiilor tale?
Oare poți fi sigură că nu ai de-a face cu ucigași în masă, violatori în serie, sau pornografi ?
~ Imitație ~
Deși întâlnirile pe internet par a fi senzații inocente, nu te lăsa amăgită. Relațiile cibernetice sunt la fel de departe de realitatea vieții ca basmele pe care le citeai ca copil fiind. Poate ți se pare încântător să te asemeni cu Cenușăreasa, sau cu Alba-ca-Zăpada și să te îndrăgostești de un prinț chipeș, cu care să te căsătorești și să trăiești "fericită până la adânci bătrânețe", dar nu așa funcționează în realitate relațiile.Cât de multe au știut Cenușăreasa și Alba-ca-Zăpada despre prinții lor, în momentul în care au fost de acord să se căsătorească cu ei - în afară de faptul că erau chipeși și atrăgători? Nimic. Zero. Deși poate ai crezut că așa ceva este absolut minunat, pe vremea când erai doar o fetiță, sper că ești acum destul de isteață și matură, să vezi că asemenea povești se bazează pe fantezie. Și multe fantezii, dacă sunt puse în practică, stau la baza unor adevărate tragedii, iar nu frumoase relații de dragoste.
CITEȘTI
Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂ
SpiritualitéLumea în care trăiești promovează sexul ca răspuns la aproape orice. Presiunea de a merge în pas cu mulțimea este mai mare ca oricând și este usor să te compromiți în lucruri mărunte, care sunt mult mai dăunătoare decât par. Tu și prietenii tăi s-ar...