Chiar dacă este adevărat că obiceiul masturbării este greu de controlat, nu este imposibil. Așa cum poate mărturisi și Crystal, singura modalitate de a scăpa de acest obicei este prin înfometare până la moarte. Încă de mică, ea avea obiceiul de a se masturba, înainte de culcare, aproape în fiecare seară, dar acum nu o mai face.
«La început mă masturbam doar pentru plăcerea pe care o simțeam. Ca adolescentă, am ajuns la convingerea că masturbarea reduce stresul și mă relaxa pentru a putea dormi. Nici nu mă gândeam că îmi formam astfel un obicei care mă va urmări mulți ani.
Când am început însă să înțeleg că aceasta era o dependență în viața mea, mi-am dat seama că Dumnezeu nu vrea să trăiesc în sclavia acestui păcat. Am intrat în dormitor, disperată de a evita încercarea mea de a mă masturba, deoarece mă uram din cauza acestei nevoi pe care o simțeam. Stăteam trează o mare parte din noapte, urcând și coborând scările până dimineața devreme, încercând să mă obosesc până acolo, încât să pot adormi fără a mă masturba. Și aceste metode m-au ajutat într-adevăr să scap de obiceiul meu. După săptămâni de astfel de tratament, pot spune sincer că nu mă mai simt forțată să cedez acestei ispite. Dumnezeu mi-a arătat o cale de ieșire.»
Înfometarea unui obicei rău poate fi dureroasă, dar nu este la fel de dureroasă ca stăpânirea lui peste tine.
Calea lumii, versus calea Cuvântului:
Din păcate trăim într-o lume care privește masturbarea ca o soluție acceptată pentru eliberarea de tensiune și de pofta sexuală. De exemplu, o editorialistă a ziarului Universității Kansas a scris:"Uneori chiar dacă ai un partener disponibil pentru joacă, nimic nu se compară cu preluarea controlului. Dar ce se întamplă când o asemenea acțiune erotică este sufocată de o persoană nedorită, cum ar fi colega de cameră? Să te masturbezi atunci când mai este cineva lângă tine ridică unele probleme, dar unde este voință, este și posibilitatea."
CITEȘTI
Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂ
SpiritualeLumea în care trăiești promovează sexul ca răspuns la aproape orice. Presiunea de a merge în pas cu mulțimea este mai mare ca oricând și este usor să te compromiți în lucruri mărunte, care sunt mult mai dăunătoare decât par. Tu și prietenii tăi s-ar...