~Tovarășiile rele strică obiceiurile bune~
Ai fost vreodată cu masina în trafic, așteptând la semafor, iar în momentul în care a apărut lumina verde, să-ți fi dat să vezi gonind prin intersecție o mașină, cu toate că celălat semafor tocmai se schimbase pe roșu?
Noi am vazut de multe ori și am văzut și multe accidente întâmplându-se ca rezultat al unei astfel de decizii. Poate șoferul s-ar fi gândit: "Oo, accelerez bine prin intersecție, pentru că mi-ar roade prea tare cauciucurile ca să frânez acum!"
Prețul cauciucurilor roase este minim în comparație cu prețul mașinilor mototolite și al victimilor accidentate.
Prețul fentării luminii roșii emoționale este de asemenea foarte mare. Cu toate că vrem să te bucuri de relații sănătoase de dragoste, unele relații sunt întodeauna distructive și nesănătoase. Trebuie să-ți păzești inima cu orice preț de aceste relații pe roșu: aventuri cu "fructul oprit" și dependențe.📌Aventuri cu fructul oprit:
Sunt unele relații romantice pe care o fată nu ar trebui să le întrețină sub nicio formă, deoarece Dumnezeu le interzice prin Cuvântul Lui. Iată câteva exemple de asemenea "fruct oprit":♧ necreștini — "Nu vă înjugați la un jug nepotrivit cu cei necredincioși."
~ 2Corinteni 6:14♧ bărbați căsătoriți — "Căsătoria să fie ținută în toată cinstea, și patul să fie nespurcat, căci Dumnezeu va judeca pe curvari și pe preacurvari."
~ Evrei 13:4♧ alte femei — "Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urâciune."
~ Leveticul 18:22
Dacă vrei să-ți păzești inima împotriva compromisului, vei considera interzise astfel de relații. Samantha își dorește să se fi gândit la prețul pe care urma să-l plătească pentru implicarea într-o asemenea relație. Când era în ultimul an de liceu, Samantha l-a cunoscut pe Randy la spitalul la care lucra. Cu toate că el era aproape cu doisprezece ani mai mare decât ea și știa că părinții ei nu ar fi fost de acord, totuși au petrecut mult timp împreună și au devenit foarte apropiați. Când cineva i-a spus că Randy era căsătorit, ea era deja îndrăgostită de el. Samantha mărturisește:❌ " Aș vrea să pot spune că am făcut ce era mai bine și m-am depărtat de el, dar nu am făcut-o. El mi-a spus că a început demersurile pentru divorț, și relația noastră emoțională curând s-a transformat în una intimă, după ce m-am mutat din casa părinților mei și am început facultatea. Am încercat să-mi justific relația prin faptul că nu am avut intimitate fizică decât după finalizarea divorțului lui. Știam că și simpla implicare emoțională cu un bărbat căsătorit este greșită, dar acest fapt nu părea să conteze prea mult pentru mine când eram cu el.
În primul semestru de facultate, notele mele au suferit din plin datorită timpului pe care îl petreceam cu Randy în loc să învăț. Chiar a trebuit să renunț la câteva cursuri pentru a nu le pica. Apoi în următorul semestru am fost informată că, din moment ce nu îmi menținusem notele bune, îmi pierdusem bursa, și îmi făceam griji că nu-mi voi putea îndeplini visul de a deveni asistent medical. Dacă aș putea derula în urmă caseta ultimului an, acum aș știi cum să-mi păstrez inima. Aș face stânga împrejur când ar veni vorba de Randy."
CITEȘTI
Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂ
SpiritualeLumea în care trăiești promovează sexul ca răspuns la aproape orice. Presiunea de a merge în pas cu mulțimea este mai mare ca oricând și este usor să te compromiți în lucruri mărunte, care sunt mult mai dăunătoare decât par. Tu și prietenii tăi s-ar...