13. Un regim sănătos de înfometare

112 13 9
                                    

     În fiecare creștin, se războiesc două forțe rivale. Biblia se referă la aceste două forțe ca fiind firea și duhul nostru. Deși noi, creștinii, ne bucurăm de legea lui Dumnezeu, continuăm totuși să ne războim cu "legea păcatului", care ne face să poftim lucruri nepotrivite. Pavel a scris despre aceste legi războinice din noi în epistola sa către Romani:

   ● Găsesc, dar în mine, legea aceasta: când vreau să fac binele, răul este lipit de mine. Fiindcă, după omul dinăuntru, îmi place legea lui Dumnezeu, dar văd în mădularele mele o altă lege care se luptă împotriva legii primite de mintea mea. O nenorocitul de mine! Cine mă va izbavi din acest trup de moarte? Mulțumiri fie aduse lui Dumnezeu, prin Isus Hristos, Domnul nostru!

    Sună familiar? Ai încercat vreodată să încerci a mai face ceva ce știai că era greșit, dar nu ai reușit? Ai încercat vreodată să fi mai disciplinată într-un anumit domeniu al vieții tale, dar ai cedat presiunii?

     Aceste lupte sunt ușor de anticipat. Când binele și răul se războiesc în mintea ta, știi cine va învinge în cele din urmă? Când firea se luptă cu duhul, știi cine va castiga?

    Cel pe care îl hrănești mai bine.

   Dacă te răsfeți cu romane  de dragoste, poți fi sigură că firea va prelua controlul atunci când te vei confrunta cu ispita sexuală. Totuși, dacă te vei hrăni cu versete din Biblie, cu rugăciune și cu relații sănătoase cu oameni evlavioși, duhul tău va câștiga în mod consecvent împotriva firii, chiar și în cele mai înverșunate ispite.
Pe cine vrei să hrănești mai bine - firea sau duhul tău?

📌 Mizerie intră, mizerie iese...
Cu toate că s-ar putea să crezi că poți să te uiți la programe murdare de televiziune, să asculți muzică mitocană sau chiar să te uiți la imagini pornografice, fără ca aceste să aibă un efect negativ asupra ta, eu sunt dovada vie a faptului că dacă pui mizerie în creierul tău, aceasta va putrezi și-ți va infesta viața.

    Când aveam 12 ani, am început să mă desfăt cu telenovele în fiecare vară. De la 11:30 până la 15:00, cinci zile pe săptămână urmăream cu perseverență tot felul de seriale. Privind în urmă la acea perioadă din viața mea, pot vedea o paralelă directă între ce permiteam să intre în mintea mea și ceea ce ieșea din viața mea. Serialele nu mi-au lăsat nicio fărâmă de speranță de trăire a unei vieți curate. Sunt surprinsă că nu am avut copii înainte să mă căsătoresc, la cât am urmărit seriale murdare. Sunt bucuroasă că nu mi-am pierdut "întreaga viață pe care o am de trăit" din cauza bolilor venerice, și probabil ar trebui să fiu internată într-un spital, după cât eram de bolnavă de dragoste.

     Idolul meu din acele zile era Erica Cane. Stilul ei seducător m-a fascinat, văzând cum băieții îi cad la picioare. Si, cu toate că eram doar în clasa a șasea, am început să-i pun în practică trucurile în domeniu, convingându-i pe băieți că a ne minți părinții și a ne întâlni la film nu era de fapt o "întâlnire".

    Îmi petrecem verile urmărind telenovele, dar fiindcă în urmă cu 20 de ani era nevoie de un om de știință pentru programarea unui aparat video, când începea școala eram în depresie în lipsa serialelor. Totuși, am găsit repede un înlocuitor când o prietenă m-a introdus în lumea romanelor de dragoste. Stăteam în clasa și țineam manualul care mă pregătea pentru romantism ascuns în cartea de istorie, exersând în minte manipularea și seducerea băieților pentru a-mi oferi dragoste și atenție. Când am absolvit facultatea, la zece ani după aceea, lista mea de relații sexuale ar fi lăsat chiar și pe un personaj din telenovele cu gura căscată. Cu toate că eram creștină, îmi hrăneam firea mai mult decât duhul, și prin urmare, firea îmi contra alegerile sexuale.

Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum