b) Vive la différence

236 26 11
                                    


      Vive la différence!
(Expresia franceza pentru "trăiască diferența!")

     Când l-am adus acasă de la spital pe băiețelul nostru nou-născut, nu a fost nevoie de mult timp ca fiica noastră de trei ani să spună: "mami, bebele nu are fundulețul ca al meu".
Amuzant, știu...

     Diferențele dintre trupurile noastre fizice este doar punctul de început al listei de diferențe între bărbați și femei. Înțelegerea acestor diferențe este vitală păstrării purității sexuale și abilității de a-i ajuta pe alții să facă același lucru.

     Bănuiesc că ne-ar ajuta sa facem o călătorie în timp in Grădina Edenului. Imaginează-ti-i pe Adam si Eva in Grădina. Dumnezeu le da porunca: "cresteti si inmultiti-va!" (Geneza 1:28).

     Acesta a fost o porunca dubla: faceti sex si nașteti copii.

     Dacă Adam ar fi fost ca Eva, sa nu-si dorească altceva decât sa se plimbe prin Gradina tinandu-si sotia de mana, culegand flori si impartasindu-si cele mai profunde gânduri si  sentimente, ar fi reusit sa ajunga vreodata si la actul sexual? Probabil ca nu.

      Dar Dumnezeu a pus in Adam abilitatea de a se excita chiar si la simpla vedere a frumuseții extraordinare a Evei, astfel încât el sa vrea sa asculte de porunca lui Dumnezeu de a se "inmulti si creste la numar."

      Dumnezeu a dat bărbaților incredibila responsabilitate de a fi originatori ai rasei umane. In vederea echiparii rasei umane pentru o asemena obligatie, Dumnezeu a pus in el exact ceea ce avea nevoie pentru a-si duce la îndeplinire responsabilitatea: dorinta de a fi intim si de a experimenta placere fizica.

      Un bărbat tanjeste sa atingă, sa dezimierde, sa imbratiseze si sa-si consume energia facand dragoste cu cea care este obiectul afectiunii sale. Încă de prima data cand Adam si-a pus ochii pe Eva, bărbații sunt foarte stimulați de ceea ce le vad ochii. Si odata cu stimularea vizuală, pofta creste tot mai mult, dar cu toate acestea, cu ajutorul lui Dumnezeu fiecare bărbat poate invata sa-si controleze dorintele sexuale si poate sa dea dovada ca este bărbat, nu doar mascul.

     Dacă Eva nu ar fi vrut sa faca altceva decat sa-l stimuleze pe Adam, sa lucreze pe camp, sa se întreacă la trante si sa joace fotbal, ar fi putut ea creste copii sănătoși, echilibrati si sensibili? Probabil ca nu.

     Ci Dumnezeu a pus in Eva dorinta de a fi legata emotional si implicată în îngrijirea si cresterea altora. Dumnezeu a vrut va ea sa asculte de porunca Lui de a fi "roditoare", si de a "creste". El i-a dat ei, si tuturor femeilor, responsabilitatea de a fi educatoare rasei umane si a pus in ea exact ceea ce avea nevoie pentru a-si îndeplini aceasta responsabilitate: dorinta de a fi intimă emotional. Femeia este facuta sa legene, sa dadaceasca, sa converseze si sa îngrijească de cel care este obiectul afecțiunii ei.

     Deci, desi băieții sunt de obicei incitati de ceea ce vad cu ochii, ca fata tu esti mai impresionată de ceea ce auzi si simti. Ispita de a privi la imagini pornografice poate fi coplesitoare pentru un băiat, dar tu esti mai inclinata sa citesti un roman de dragoste sau sa te îndrăgostești de un star de muzica rock.

      Un bărbat isi imaginează o femeie care isi scoate hainele rand pe rand, dar tu probabil iti imaginezi un bărbat mai degrabă care iti șoptește cuvinte dulci la ureche in timp ce te atinge cu blândețe. Un bărbat vrea sa vada si sa atingă, in timp ce tu preferi sa relationezi si sa fii conectată emotional.

     In timp ce un băiat este ispitit sexual de ceea ce vede, probabil ca tu esti ispitita sexual pentru ca inima iti tanjeste dupa cineva care sa-ti satisfacă dorintele profunde de a fi iubita, dorita, onorată si prețuită. Cu toate ca si băieții au nevoie de aceasta conexiune mintală, emoțională si spirituală, nevoile lor fizice au tendinta de a fi in control lăsând ca celelalte nevoi sa cada pe locuri secundare.

     Pentru tine lucrurile sunt exact invers. De aceea se spune ca băietii ofera dragoste pentru a primi sex, iar fetele ofera sex pentru a primi dragoste. Din pacate stim ca multe fete fac sex decat nu isi doresc decat sa fie tinute in brate. Vrem sa stii ca sexul in afara căsătoriei nu-ti va aduce dragostea si acceptarea dupa care tanjesti, dar cu ajutorul lui Dumnezeu poti gasi împlinire si satisaface sănătoasă.

      In plus un băiat poate savura plăcerea sexuală fara a-si dedica inima sau a se lega spiritual de cea care îi împlinește dorintele fizice. Acesta este actul ultim de compartimentare, iar băieții sunt maeștrii in acest domeniu. Să nu presupui niciodata ca un băiat simte ce simti tu.

     Pe de alta parte o fata isi da trupul doar unei persoane la care se gândeste zi si noapte si cu care inima si spiritul ei s-au conectat deja  (dacă nu este vorba despre vreo disfunctionalitate sau dependență)  iar cand isi dedica mintea, inima si sufletul, trupul le urmeaza implicit. Cele patru sunt interconectate.

     Este foarte important ca băietii sa-si faca ochii sa "fuga"  (sa-si îndrepte imediat ochii spre altceva) pentru a evita sa privească o femeie cu pofta. Cu toate ca si tu ai nevoie sa-ti păzești ochii (si femeile pot fi stimulate vizual), grija cea mai mare este sa-ti pășești inima si sa-ti faci gândurile sa "fuga" (sa-ti îndrepți imediat gândurile de la ispita la altceva).

     Ca fete si băieți, ca femei si bărbați, suntem foarte diferiti unul de altul, dar lucrul cel mai important pentru tine acum este sa înțelegi ca Dumnezeu i-a creat pe bărbați si femei in asa fel incat sa fie foarte diferiti. Totusi, indiferent cat de diferiti am fi, suntem potriviți unul pentru altul.

Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum